Hjulapan Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Jag och Full tilt har precis gjort slut. Står inte ut med strukturen där. Men jag skulle gärna vilja ha nåt liknade FT shortcuts till Stars. Finns det? Citera
PokerStars_Karl Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Hej, Jag är inte helt på det klara med vilken typ av shortcuts du avser, vill du vara vänlig och förklara? Det finns shortcuts till olika funktioner i lobbyn men inte vid borden. Du kan se lobbygenvägarna i de olika lobbymenyerna. Det finns tredjepartmjukvara som stöder genvägsfunktioner vid borden men de är inte något som PokerStars tar något ansvar för. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Hjulapan Postad 23 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2009 Det är nog mer en sådan tredjepartmjukvara jag menar för att typ kunna registera sig i många SnG:s samtidigt och hålla igång dem inom ett visst tidsintervall såsom man kan med FT shortcuts. Citera
pherlo Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Kanske kan tableninja vara till hjälp? http://tableninja.com/ Citera
Recommended Posts