Gå till innehåll

Poker i Kina


pherlo

Recommended Posts

Jag har en fråga apropå Kina, kommer man verkligen dit om man gräver sig ner rakt ner i jorden från sverige? Vetifan vart jag hörde de men känns stört bekant

 

En kompis-kompis gjorde det, först kom han till en konstig planta som han högg av roten på som då började brinna :S fattade nada, men senare kom han iaf fram han kan karate nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice. :) Hur länge hade du tänkt vara där?

Blir nog runt 2 månader bara. Vill hem till den svenska sommaren! 8-)

 

Skaffa konto hos relakks.com Rätt billig VPN.... du kommer ut i Sverige om du kryper ner i denna tunnel från kina.

Okej, får spana in det om det blir några problem där nere. Just nu har en polare fått igång pokerstars i Kina efter att jag skickat senaste uppdateringen via MSN.

 

lite ot men vilken nivå spelar du 24 bord på fr cg ? sngs ?

 

ha det bra i kina :-D

Cashgame, NL10 just nu. Rekomenderar att du spanar in min dagbok, "24tabling från NL2--->NL2k" ;-)

 

och TY

 

Ska du till Kina o lira poker maste du besoka Macao. Som Las Vegas fast flera som ar gula, ha. :shock:

Får kollas upp. Tack för tipset!

 

 

Skön OT i tråden nu förresten... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså, det säger du? Hur yttrar sig de problemen? Verkar funkera fint för en bekant där nere än så länge.

 

De har ett udda ip-system också.

Tror man får olika ip varenda gång man loggar in på en sajt, vilket kan leda till problem på en del sajter.

Risken är också att man får ett ip som redan någon har loggat in med på samma sajt tidigare med låst konto som följd.

 

Men det är bara vad jag har hört. Funkar det fint för din bekant så lär det väl funka för dig också antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...