Teredo Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 okej, kan väl köra någon dag då Gott snackat, ser vi fram emot! Blir nyttigt att kika på då ens egna turneringsspel suger fete röv i detta nu mer än någonsin. Tråkigt att höra med turrarna, bara köra på. Heja blåvitt, dem lyckades i alla fall idag...alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 hehe Dålig dag för alla tre igår, tror ingen hittade en cash över 200 på typ 100 turrar sammanlagt hehehe. Taggad idag dock, ska dra iväg på 18årspartaj hos Emils polare som var med på rhodos. Lär bli riktigt skoj. Laddar upp med husets kebab med fårost som Sorken rekade, sjukt nötig faktiskt och bara att hoppas att den får stanna kvar i magen hela kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 segt att höra om hfs motrigg jag cashade 11k på 8-9 turrar dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Tja, vilka saiter skulle ni rekomendera för turrar förutom de självklara FTP och Stars? Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 segt att höra om hfs motrigg jag cashade 11k på 8-9 turrar dock Såja, back on track ju! Härligt att du får äran att ringa hotellet också. Vi fixar det när alla är med dock (typ måndag eller nåt) kan ha fått en till rumskompis säger ryktet! Tja, vilka saiter skulle ni rekomendera för turrar förutom de självklara FTP och Stars? Ciao 1. FTP 2. Starre 3. Party 4. Boss/Ipoker/Ongame 5. B2B Det är dom jag kör. SEn finns UB/AP och Cake med rätt okej turrar plus kanske några till, typ pacific och betfair osv. Sorken står och sjunger i duschen nu! Låter riktigt fint faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 cashat 16.6k ikväll jag är sickt goodrun i juli. det är fan löjligt. I ongames 55r turade jag rätt brutalt när vi var tre kvar. Först vinner jag 22 vs JJ ai pre, som jag dessutom tror jag slaktade ganska mycket. Sen vinner jag A8 > ATo ai pre, dock mkt standard för att komma hu med stor chiplead. Sista handen drar jag in en backdoor flush med J6cc på 754 rainbow mot floppad nötstege. Dock åkte sista pottbetet in på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 SÅJA jkk! hur mkt plurre i juli imo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 SÅJA jkk! hur mkt plurre i juli imo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 djupa jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 har sett två avsnitt av dagens glimne nu haha. grymt imo Även sett klart prison break. Skönt att gjort det iaf, helt okej underhållning men heroes och greys anatomy är obv bättre. Någon som vet när nästa säsong entourage kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Hade jag fått halva jkks månadsplus hade jag nog pensionerat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Hade jag fått halva jkks månadsplus hade jag nog pensionerat mig +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 : Någon som vet när nästa säsong entourage kommer? Natten till måndag kommer det:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Hade jag fått halva jkks månadsplus hade jag nog pensionerat mig +1 Natten till måndag kommer det:-D underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Natten till måndag kommer det:-D Awesome! Se det samtidigt som man lirar FT på Sunday Million imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Awesome! Se det samtidigt som man lirar FT på Sunday Million imo +1 ska du till emop barcelona? Lyssnade på lite gammal musik jag har hemma på cd. Dessa två låtar är jävligt bra imo. Ska se till att ladda ner de album med dem jag inte redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 semiklonkade just. hade tänkt starta 19.00 med 320 fo på stars men den har reg ända fram till klockan 8 . En extra timmes vila!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Oh nuts ju. Då kör jag samma taktik! Typ som när jag kom 6:a i 100r häromdagen efter att ha reggat 20:45, 45 min efter den börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Oh nuts ju. Då kör jag samma taktik! Typ som när jag kom 6:a i 100r häromdagen efter att ha reggat 20:45, 45 min efter den börjat. turapa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 lol rätt äckligt att få den från dig imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 lol rätt äckligt att få den från dig imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 semiklonkade just. hade tänkt starta 19.00 med 320 fo på stars men den har reg ända fram till klockan 8 . En extra timmes vila!!!! BUMP! Sätt dig i stolen o börja jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Riktigt sliten efter några få timmars sömn i natt och sedan 6 timmar buss hem från döhålan Hällefors men kör obv grind ändå. Fuskar dock inte och sit outar första timman på andras vis utan istället har jag bustat 2/3 19-turrar hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 BUMP! Sätt dig i stolen o börja jobba! när du skrev detta sprang jag mellan köket och grindhörnan när jag stekte kyckling och reggade turrar. kl 19.59 kom jag på att jag glömt 320 fon . Kyckligen blev grymt bra och avnjöts med svartpeppar och prosciutto crudo samt ett glas mjölk. Har 5k i 320 fon nu efter att ha plockat upp AA när utg fick för sig att ställa 20bb rakt av med KJo, wp sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts