Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har lite tankar om en hand jag lirade igår.

 

Ipokers 109r. ca 40 kvar 20 itm. Jag har 6,5 k avg är 14k. Alla täcker mig.

 

Jag sitter i cutoff med KQs.

 

125/250 25a

9handat.

Utg+2 (ca 15k stack) slår upp till 650 får en syn strax bakom (typ 15k han också).

 

Jättestandard att ställa KQs?

Ingen flatrange öht?

 

Vill själv ställa typ 66+, ATs+, AJo+, KJs+

 

kan inte komma på en enda anledning till att inte pusha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde precis klart kemin vilket känns riktigt bra! Blev nån form av turboversion men hoppas jag kan säkra betyget iaf, får se.

 

Även fått en helt okej mtt-deal idag så är mycket glad :) Rolgiaste spelformen tycker jag, men brukar alltid backa så ska bli kul att köra ett tag nu utan att behöva fokusera allt för mycket på resultaten. Kommer alltså mixa rätt mycket husngs och mtts framöver ser det ut som.

 

Inleder nu med 200 turbon och 60 superturbon på ftp samtidigt som en påse lantchips obv avnjuts :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

livstilt i dagboken imo.

Jag ftar boss och leder med 6 kvar.

Får in det med KK mot AA, har 1 dryg bb kvar efter det. Klonkar upp till 13bb, får in det med AKo mot 77 hittar A på flop bara för att bli utragen mot en 7 på river. Ner till 1bb och bust efter två händer :(.

 

Dessutom så blev det allin tre ggr under tiden jag grindade shortstack och alla gånger vann den kortare stacken :S

 

Hittar lillbacket ikv.

 

Bluwajt kom typ 6a för 2,7k i turbon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och köpte två ipods. När jag var i sydamerika hade jag med en mp3spelare som slutade fungera. Senast hade jag med 3 när jag for hemifrån, ändå hade jag ingen fungerande kvar efter två veckor. Hatar att vara utan musik så funderar på att ta med 4 stycken när jag flyger till Barcelona. Kommit halvvägs i alla fall.

 

Någon som har något bra tips på inearhörlurar med riktigt bra ljud?

 

Edit. Har dessa:

http://teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=link_product.html&link=direclink&artnr=110388&utm_medium=system&utm_content=110388&utm_campaign=directlink&title=Sennheiser%20CX500

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21.15 €55r stars

 

lol.

 

Jag kör dom här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=344548 Tror dock jag betalade typ 600 på media markt för ett tag sen, var iaf de dyraste dom hade. Riktigt bra förutom att den mjuka saken åkt av några gånger, men alltid klonkat och hittat den :shock: Med mina gamla nötapple hittade jag dock aldrig efter att ha tappat, så fick byta storlek å hålla på :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg I am legend nyss. Första gången jag ser film på sjukt länge och var faktiskt grymt att lägga sig i soffan och klonka in starten av den på c+. Helt okej film, men upplevelsen blev grym då jag var i rätt mood. Ska kolla en del film i sommar tror jag :)

 

Bust i 200turbon fort obv. Hamnade på samma bord som jkk och var ju bara att ge upp då. STn om 20 min hihi :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg I am legend nyss. Första gången jag ser film på sjukt länge och var faktiskt grymt att lägga sig i soffan och klonka in starten av den på c+. Helt okej film, men upplevelsen blev grym då jag var i rätt mood. Ska kolla en del film i sommar tror jag :)

 

Bust i 200turbon fort obv. Hamnade på samma bord som jkk och var ju bara att ge upp då. STn om 20 min hihi :)

 

Sånt är faktiskt riktigt skönt. Att lyckas slappa med njutning. Fast måste säga att filmen var lite av en besvikelse..Som du sa, helt okej. Men den verkade mycket bättre när man såg trailern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt är faktiskt riktigt skönt. Att lyckas slappa med njutning. Fast måste säga att filmen var lite av en besvikelse..Som du sa, helt okej. Men den verkade mycket bättre när man såg trailern.

 

Ja var väl inte jättegrym som sagt, utan var mer min känsla som gjorde det :) På något sätt känns filmer alltid bättre när man råkar klonka in dom på tv istället för att planera innan genom att tanka/hyra etc. Har väl med förväntningar att göra kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg I am legend nyss. Första gången jag ser film på sjukt länge och var faktiskt grymt att lägga sig i soffan och klonka in starten av den på c+. Helt okej film, men upplevelsen blev grym då jag var i rätt mood. Ska kolla en del film i sommar tror jag :)

 

Bust i 200turbon fort obv. Hamnade på samma bord som jkk och var ju bara att ge upp då. STn om 20 min hihi :)

 

Heltidsspelare som inte är film/serie addict? Wudup :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja var väl inte jättegrym som sagt, utan var mer min känsla som gjorde det :) På något sätt känns filmer alltid bättre när man råkar klonka in dom på tv istället för att planera innan genom att tanka/hyra etc. Har väl med förväntningar att göra kanske

 

Fatta då hur tänd jag blev när jag klonkade in Into The Wild helt oplanerat på C+.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...