Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk

Bluwajt

Recommended Posts

hur tycker du nordea funkar för reserverade köp? dvs köp via nätet? enligt min och flertalet (3-4 st) går det alltid åt helvete på ngt vänster, slutar alltid med att man får betala dröser med avgifter á 95kr och kontot ligger på minus. det är något jävla lurt med nordea, tack & lov bytte jag bank och har aldrig varit med om något liknande på varken swedbank, icabanken eller skandiabanken som jag använder atm (som jag kan rekommendera varmast, inloggning sker via kod till mobilen vilket är sjukt smidigt eller kodkort)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gl, ska följas.

Vad pluggar du bluwajt?

Pluggar natur, vilket inte är så jobbigt som alla säger eller så är det för att jag går på en rätt slapp skola. Tycker dock räkna >> skriva, så var väl rätt lätt val.

Hade för övrigt nationellt tal i svenska b, rätt så nöjd för hade knappt övat alls (gulade ss-rullen ist :(), bör väl hitta minst starkt vg mtp att jag dessutom hamnade i den sämre halvan när dom delade in :)

Besökte banken idag också och till skillnad från andra fick jag obv en koddosa :) Skulle egentligen inte öppnas förrän några dagar, men bad dom öppna ett konto iaf, så tror jag ska kunna göra en överföring till mb, ska testa snart.

"Studie"dagar imon och onsdag. Vetifan vad jag ska göra nu när jag inte har något inne :? Får hoppas på att pengar kan rulla in på mb imon, absolut senast onsdag...

Länk till kommentar

Var och hälsade på Sveriges största begåvningsreserv idag. Bästa frisören jag haft hittils. Riktigt trevlig tjej och tyckte själv det blev rätt okej. Hoppas bara att jag kommer lyckas applicera hårgelén lika snitsigt som hon gjorde.

Bra frisörer är en sjuk bristvara. Klipper mig fan nästan hos olika varje gång för jag inte blir nöjd :? Bästa jag haft var en kille som bara vickade då han egentligen var nån uppvisningsfrisör (sjuka sax- och kamskillz). Enda problemet var bara att han tryckte kuken mot min axel hela tiden :(

Länk till kommentar

Grinden är inställd ikv. Kom fram till att jag var taggad på att inte bara lira turneringar med små inköp, så jag shortstackade 3/6-10/20 på stars, gick inget bra alls. Gul på stars igen :(.

Tiltande detta med att ha pengar på banken men ingen vettig möjlighet att lira poker öht.

Länk till kommentar

Vafan, suttit typ en timma nu för att komma på ultimate lösenord, kollat så att mitt huvudkonto på banken är öppet osv, så ska bara registrera gmail vilket obv inte funkar. Fattar inte vad som är fel, kommer bara tillbaka till regsidan igen efter att jag trycker på "Registrera mitt konto". Testade med en annan dator också, funkade såklart inte. Idioter.

edit: omg. Satt och testade regga en annan adress som jag tänker använda till annat förutom poker och klonkade på andra gången. När jag sedan försöker regga den jag vill funkar det ju såklart inte. Får bli till att grinda reggningar nu, one time.

edit2: DING. Gick på tredje omgången, femte försöket :)

Länk till kommentar

Totala pengar på sajter ligger numera på stabila 1 sek efter att ha den knappa hundralappen som fanns kvar på kontot på lite 1/2 och en tialott :(

Gjorde en insättning på mb förut också. Inte helt säker på att jag gjorde rätt dock, men ser bra ut under historiken på bankkontot. Står att det ska ta 2-5 bankdagar, men hoppas det kan komma in redan under morgondagen, bör inte vara någon omöjlighet.

Satte in 10k sek, men har åtminstone 30-40 till som jag kan använda så blir inga hårda br-krav direkt, även om det såklart blir rimliga :) Ska dega in en del på ss också så fort mastercardet kommer.

Vet inte riktigt vad jag ska köra än. Blir nog troligtvis lite sattar till SPC och kanske emop på söndag, fast kör nog främst snggrind på FTP fram tills dess. Riktigt sugen på det, bara hoppas att det går bättre än senast. Backade över 70 inköp på fyra dagar då vilket var minst sagt brutalt och det var inte direkt så att man la sig med ett leende den fjärde kvällen. Kul graf blev det också :(

1498ihi.jpg

Morgondagens mål blir nog att regga lite olika pokerkonton!

Länk till kommentar

Morgondagens mål blir nog att regga lite olika pokerkonton!

Vilket är sjukt jävla lätt när det inte ens går att tanka FTP-klienten från deras hemsida. Igår kunde jag inte regga mail och nu går det inte att få ner klienten. Tror inte det är meningen att jag ska spela detta äckelspel.

Länk till kommentar

FT i 50k på tilt nu, ute i allt annat. Några random ITM men har inte lirat många turneringar alls eftersom jag har så lite pengar... Har garanterat plus för kvällen i alla fall.

Zumsar låg bra till i 50k och hade fin stack, men han hade oflyt och bustade som 11a :(. Bra för mig dock eftersom han satt direkt till vänster.

Länk till kommentar

Hej.

Lyckades fixa svs, stars och FTP efter mycket om och men, bara hoppas att det funkar med rb och allt nu också :)

Ang nick så blir det nog mrryanjr/mroceanjr/caldwelljr för mig på sajterna du skrev. Håller svs hemligt tills vidare.

Nu kom jkk in på msn också. Ska tigga till mig lite mb-dollars tänkte jag då insättning inte kommit in än :(

Ty!

Länk till kommentar

Segt...

1. Orka pokerstars. Inte nog med att det är enda siten jag backat på sen jag blev 18 så segar sig deras security department dessutom. En player transfer som är på väg till mig är stoppad, fast jag skickade in ID-bild för rätt många timmar sen (bilden blev godkänd av FTP och MB på ca 10 minuter).

2. Livstilt på att min nyinköpta Dell XPS M1730 strular sönder (den är inte ens körbar).

3. Bluwajt skriver på msn och wajnar om att han ska låna pengar över moneybookers :twisted: Stor chans att jag ser dom pengarna igen...

Edit. :h: FullTilt, höjde min depositlimit igår till 2k/4k/8k mindre än en timme efter att jag requestat.

Länk till kommentar

Orgasminlogg på mejlen nyss:

Dear Ramzi J,

This email confirms that your account: MrOceanJr

at:Full Tilt

has been correctly registered and is tracking to RakeTheRake.

Greetings from Moneybookers! We would like to inform you that you have successfully deposited USD 1155.76 to your Moneybookers account.

Får bli några h spel nu. Dessutom INTE gulat pengarna från jkk, utan upp några kronor. Fast troligt att jag skickar tillbaka anyway...

Länk till kommentar

Party Poker No-Limit Hold'em Tournament, 150/300 Blinds (9 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG+1 (t2885)

SB (t7588)

UTG (t10259)

MP2 (t7050)

BB (t2716)

CO (t28986)

MP3 (t18189)

MP1 (t4378)

Hero (Button) (t12955)

Hero's M: 28.79

Preflop: Hero is Button with Qspade.gif, 10spade.gif

5 folds, CO bets t875, Hero raises t1875, 2 folds, CO calls t1000

Flop: (t4200) 4diamond.gif, 6diamond.gif, 4club.gif(2 players)

CO checks, Hero bets t1325, CO calls t1325

Turn: (t6850) Kdiamond.gif(2 players)

CO checks, Hero bets t2025, CO calls t2025

River: (t10900) Aspade.gif(2 players)

CO checks, Hero raises to t7730 (All-In)

Länk till kommentar