Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker inte det var så bra.

http://img2.21tx.com/2008/07/11/18396.jpg gillar jag

 

wat? Inte alls i närheten ju :( Kan plocka fram minst 1k asiater som ser bättre ut. Kom på att jag kan utnyttja dbn till att spamma ner med fina tjejer nu när jkk är borta! Dock bara på plusdagar så jag har något att kämpa för :(

 

Orutinerat att jämföra brudar med fotbollsligor istället för starthänder i poker imo.

 

Precis. Första är typ [2c As] 5d och andra [Kc Qh] 4h. Hu fl razz obv.

 

Började dagen jättebra!!!!! Sju spelade, sju torsks obv. Riktigt sjukt och var äckeltiltad. Blev inte bättre av att jag inte fick på tvn när blåvitt skulle spela och drog iväg fjärrisen mot katten men klonka som tur var och missa :( Iaf kul match, 8-1 till blåvitt så är väl 8-8 totalt idag då 8-)

 

Game nu innan käk. Vet inte vad som händer ikväll, är faktiskt sick taggad på Robinson :s:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3-1 innan maten 8-)

 

Kom för övrigt på en sån sjuk sak från igår. Kör mot samma fi på två bord. På ena är spelet som vanligt men på andra sitter han ut hela sngn wtf? Miniraisar såklart bort honom och säger inget på det andra men hur fan kan man missa att man har ett till bord? Måste råkat stänga ner det på något sätt men vem vet då han miniraisefolda på 150/300 med 1.5k effektivt på det andra så lär ju haft någon störning :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty :-D

 

 

 

BTW gillar jag att ni postar s'o'ta brudar. Beh'o'ver man inte porrsurfa lika 'o'ppet fran internetcafet :mrgreen:

 

 

Lite pokersugen nu. Maste dessutom hitta boende f'o'r ikv'a'll. tilt.

 

Lär inte bli några söta tjejer då jag ju aldrig plussar :(

 

Lägg av med '''''' fisk, blir ju bara jobbigare att läsa :( ska du inte börja skriva e ist för ä och o ist för å också ? :(

 

Kass dag igår. Slutade 24-34 vilket inte känns så hett. Rätt mycket back också då ju rejken tar en del. Har inte så mycket pengar kvar inne på ipoker så kör nog typ mtsngs eller 9manna STs ett tag om jag skulle gula där. Kul med lite variation imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte kört något hittills, pluggat istället så känner mig lite duktig =/ Får se vad det blir sen, har tre turrar uppbokade iaf, iaf en bra affefrirulle sen något wsop-kval också som jag fått biljett till på något sätt :/ Tveksam om jag orkar köra upp några andra vanliga mtts dock utan blir nog satelliter och lite turbos kanske, fast först ska jag ut och gå :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har fan inte gjorden glad smiley på tre år, upp med hakan! :-) :-)

 

Haha, är glad innerst inne faktiskt men gillar att framställa mig själv som manodepressiv på något sätt :/ Klonka ikväll btw!

 

Åk via Monaco så får ni två flugor i en smäll när ni både kan spela EPT finalen och ragga på Caroline_Wozniacki.jpg

 

:S Ofta jag reser liksom. Sen vet du att det enda som är okej för mig är japanska flickor och thorns syster då obv :oops:

 

edit: Tjejen på bilden är ju för övrigt max en [Jc 4s] 8s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och klippte mig precis :S Brukar verkligen hata det men klippte mig hos en ny frisör idag som var rätt okej faktiskt. Blev inte massa ytligt småprat som ju är standard utan hon var vettig och även trevlig. Blev väl inte riktigt nöjd såklart men skönt att få det gjort iaf.

 

Även rätt sjukt förut då jag höll på och smsa med en polare på väg till frisören så efter att ha skickat iväg ett sms kollar jag upp och så går han där 2 meter framför mig :S I Göteborg liksom lol. Såg även Taco och Teddy Lucic på en uteservering vilket väl hade gjort Roob knäsvag :(

 

Okej dag igår. Tror ja plussade 100-200 något. Var på FT i en $25k frirulle med 4.5k något till ettan men bustade obv som åtta efter att ha repushat AJ in i A8s :(

 

Blev dock taggad ändå och efter att ha läst om Antes Millionklonk får det bli lite spel snart. Tror jag kör mitt 17-19 pass =)

 

Sry, blev osammanhängande detta känner jag men orkar itne ändra =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går så dåligt att jag vill lägga mig ner och gråta =( Bara tre kvar av tolv totalt och i varje jävla turre hittills har jag fått in det med TT-KK pre för att busta mot AA/AQ/QQ whatever. Busta precis enda turren jag hade spelat mer än en timma i när jag squeezepusha 88 in i QQ såklart.

 

Vet inte vad jag ska göra. Vill bara busta typ.

 

edit: hehe T9 på Txx-brädan in i AK obv hehe.

 

edit2: hehe TT in i 66 på 6xx-brädan hehe.

 

edit3: AA>TT :S Kvar i två stycken, $30k och $50k ($22 och $109), strax under avg på båda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe :( Kanske lite löst utan ante men :(

 

PokerStars Game #27554401917: Tournament #158090734, $100+$9 Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2009/04/27 14:09:06 ET

Table '158090734 15' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: rookieITB (4210 in chips)

Seat 2: Vienna Bundy (6457 in chips)

Seat 3: Sal_Moriarty (3640 in chips)

Seat 4: Roll001 (2665 in chips)

Seat 5: Alexandre074 (5310 in chips) is sitting out

Seat 6: shtrafbat13 (5690 in chips)

Seat 7: Rauns (3225 in chips)

Seat 8: MrRyanJr (2600 in chips)

Seat 9: hitme1tim3 (1975 in chips)

MrRyanJr: posts small blind 75

hitme1tim3: posts big blind 150

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MrRyanJr Ace of Spades8 of Clubs

rookieITB: folds

Vienna Bundy: folds

Sal_Moriarty: folds

Roll001: folds

Alexandre074: folds

shtrafbat13: folds

Rauns: raises 300 to 450

MrRyanJr: raises 2150 to 2600 and is all-in

hitme1tim3: folds

Rauns: calls 2150

*** FLOP *** Jack of Hearts4 of Spades5 of Clubs

*** TURN *** Jack of Hearts4 of Spades5 of Clubs7 of Clubs

*** RIVER *** Jack of Hearts4 of Spades5 of Clubs7 of ClubsJack of Clubs

*** SHOW DOWN ***

MrRyanJr: shows Ace of Spades8 of Clubs (a pair of Jacks)

Rauns: shows Ace of DiamondsAce of Hearts (two pair, Aces and Jacks)

Rauns collected 5350 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 5350 | Rake 0

Board Jack of Hearts4 of Spades5 of Clubs7 of ClubsJack of Clubs

Seat 1: rookieITB folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: Vienna Bundy folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Sal_Moriarty folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: Roll001 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: Alexandre074 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: shtrafbat13 folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: Rauns (button) showed Ace of DiamondsAce of Hearts and won (5350) with two pair, Aces and Jacks

Seat 8: MrRyanJr (small blind) showed Ace of Spades8 of Clubs and lost with a pair of Jacks

Seat 9: hitme1tim3 (big blind) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mycket spel idag. Vet inte ens vad jag gjort :S Slutade 11 så borde varit hemma typ 12 nånting, men har väl slösurfat bort dagen som vanligt :( Iofs fått in lite pluggande samt solande (:shock:) så får väl vara nöjd ändå. 7-5 hittills iaf, vet inte om jag kanske kör några till, får se.

 

Ska till Trädgårn imon tror jag. Aldrig varit där tror jag så ska bli kul. Ska som Rooney brukar säga satsa på en riktigt grisfylla då det var ett tag sen :(

 

Är för övrigt grymt tiltande att inte ha viasat en dag som denna. Streams och sånt har jag aldrig orkat sätta mig in i och är ändå för dåligt imo :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...