Mattiasve Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Hejsan! Har en liten fundering till er på poker.se. Jag är en kille på 20år som spelat poker ca 3 år från och till och med bäst resultat i MTTs. Jag slutade spela ett tag för jag inte hade råd och behövde pengar men nu har jag tänkt dra igång igen. Jag har en rulle på ca 1k$ och spelar MTTs från 5$-20$,men mest 5 och 10$ för att överleva variansen. Nu undrar jag om någon har något bra tips på sida/or för MTTs turneringar med garanti 4000$+? någon sida med turneringar med fint värde och inte för stora startfält helst mellan 100-1000 spelare. Tacksam för seriösa svar och helst från spelare som själva spelar mestadels turneringar på 5-20$ nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Det givna svaret är ju Pokerstars där dom har garantiturneringar i inköpsnivån 1-20 HELA tiden. Startfälten är lite väl stora ibland, 2-4k spelare normalt på de nivåerna. Annars är väl Fulltilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pt-_- Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 ftp unt ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattiasve Postad 14 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Mmm tack för svaren skicka gärna fler. Jag har tidigare lirat på ftp och är för tillfället på ipoker ( titan). De jag tyckte var negativt med ftp var att deras "bättre" turneringar (mindre stratfält etc) oftast låg på 24+2 inköp,tyvär lite för högt för min rulle- + att många turneringar tex early double b spelas så sent. Men har faktist funderat på att testa pokerstars tidigare så de kanske skulle vara nått. Hur är de annars med sidor som unibet,ladbrooks etc? , annars har jag funderat på att de kanske är de mindre sidorna som har turneringar med minst spelar = mest värde ? nåågon som har nått att säga om det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Pokerstars låter vettigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vargen6 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Jag föredrar Ladbrokes om du ska spela mtt på den nivån. Många billiga garantiturneringar där. Brukar vara 2-400 spelare. Jag hade 32 % finalbord där förra året... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Regga på alla seriösa klienter och pröva dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Regga på alla seriösa klienter och pröva dig fram. Det måste vara -ev med alla firstdeposit bonusar etc som han går miste om isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattiasve Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Aa jag tror det lutar ganska mkt mot att testa pokerstars. Har varit sugen på det ganska länge sen har dom ju alltid hög trafik/många spelare. Kanske lite jobbigt att harva igenom startfält med 1000+ spelare menmen, får kanske leva me det när man spelar mtt med inköp på 5 -20$. Tack för alla svar, fyll gärna på listan om ni har några tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrutalFalukorv Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Det är la inga problem med större startfält, vinner man ju bara mer =) Lätt att säga när man vunnit i en 2k startfälts rebuy tunering =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattiasve Postad 22 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Näe de är sant, de jobbiga är bara det att det tar så lång tid att dra sig igenom startfält på 2k+ och sen endast vinna större pengar på plats 10-1 . för oftast är garantin på de billigare turneringar inte alltför stor ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Aa jag tror det lutar ganska mkt mot att testa pokerstars. Har varit sugen på det ganska länge sen har dom ju alltid hög trafik/många spelare. Kanske lite jobbigt att harva igenom startfält med 1000+ spelare menmen, får kanske leva me det när man spelar mtt med inköp på 5 -20$. Tack för alla svar, fyll gärna på listan om ni har några tips. Pokerstars har ju Sitngos med 180 deltagare på iaf upp till $11-nivån. Där vet du alltid precis hur många deltagare som kommer vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Jag föredrar Ladbrokes om du ska spela mtt på den nivån. Många billiga garantiturneringar där. Brukar vara 2-400 spelare. Jag hade 32 % finalbord där förra året... Vad menar du? Att du ft:ade i var tredje(i genomsnitt) mtt du spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts