Gå till innehåll

Spela 100 kr riskfritt på din guldfavorit (Fotbollsallsvenskan)


Recommended Posts

Hittade ett smaskigt erbjudande på en bettingsajt. Så här skriver de:

 

SPELA 100KR RISKFRITT PÅ DIN GULDFAVORIT

Spela 100kr riskfritt på din guldfavorit i Allsvenskan och få 100kr tillbaka om du inte vinner! Erbjudandet gäller från den 9:e till 27:e mars och endast ditt första spel räknas. Du får pengarna återbetalade tre dagar efter att Allsvenskan har avgjorts. Erbjudandet gäller för nya samt gamla kunder. Endast ett spel per hushåll/ip adress gäller.

 

... och snäll som jag är tänkte jag berätta för er att det är Bet24.com som har detta erbjudande. Så skynda att spela innan någon ni delar hushåll/ip med gör det! :lol:

 

Okay, nackdelen är att man måste låsa inne 100 kr jättelänge. Men det får ändå anses som en bra deal.

 

... och då är frågan: -Vem fan ska man satsa på? :roll:

 

Oddsen just nu:

IF Elfsborg 3.75

IFK Göteborg 5.00

Kalmar "Volleyboll" FF 6.00

Helsingborgs IF 8.00

Malmö FF 10.00

AIK 10.00

Djurgården 15.00

Hammarby 25.00

Halmstads BK 50.00

Örebro 50.00

Trelleborgs FF 80.00

GAIS 100.00

Örgryte IS 150.00

BK Häcken 200.00

Gefle IF 200.00

Brommapojkarna 300.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, oj vad buggig sajten är. Funkar inte för mig i varken Explorer eller Crome!

 

I vilket fall som helst, jag hade dessutom en 30 kronors "värdekupong" på mailen, dvs vinner AIK så finner jag 300, vinner någon annan så vinner jag kanske 30 kr (vet inte om spelet gäller för bara exakt 100 kr spelade).

 

Jag kan inte förlora i alla fall, förutom tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett smaskigt erbjudande på en bettingsajt. Så här skriver de:

 

SPELA 100KR RISKFRITT PÅ DIN GULDFAVORIT

Spela 100kr riskfritt på din guldfavorit i Allsvenskan och få 100kr tillbaka om du inte vinner! Erbjudandet gäller från den 9:e till 27:e mars och endast ditt första spel räknas. Du får pengarna återbetalade tre dagar efter att Allsvenskan har avgjorts. Erbjudandet gäller för nya samt gamla kunder. Endast ett spel per hushåll/ip adress gäller.

 

... och snäll som jag är tänkte jag berätta för er att det är Bet24.com som har detta erbjudande. Så skynda att spela innan någon ni delar hushåll/ip med gör det! :lol:

 

Okay, nackdelen är att man måste låsa inne 100 kr jättelänge. Men det får ändå anses som en bra deal.

 

... och då är frågan: -Vem fan ska man satsa på? :roll:

 

Oddsen just nu:

IF Elfsborg 3.75

IFK Göteborg 5.00

Kalmar "Volleyboll" FF 6.00

Helsingborgs IF 8.00

Malmö FF 10.00

AIK 10.00

Djurgården 15.00

Hammarby 25.00

Halmstads BK 50.00

Örebro 50.00

Trelleborgs FF 80.00

GAIS 100.00

Örgryte IS 150.00

BK Häcken 200.00

Gefle IF 200.00

Brommapojkarna 300.00

 

 

blir att tippa Kalmar FF för min del!

men jävla lång tid man får vänta på resultatet xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade på Kalmar FF förra året till 12 ggr pengarna. Då var de favoriter på den allsvenska upptaktsträffen, nu kommer de med all säkerhet inte vara det. Ändå är oddset bara hälften mot förra året.
Grattis till ett bra spel. Men istället för att nämna redan avgjorda spel så kan du väl tipsa om framtida spel. :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelmarknaden >> allvenska tränarna, vad gäller att bedöma den typen av grejer.

 

Sen kan det ju så klart vara så att du hittade ett tokhögt odds, och att andra bolag gav typ åtta.

 

Jo, klart jag letar efter bästa oddsen. Men generellt så sätter spelbolagen lägre odds på KFF iår än förra året. Jag är själv KFF-supporter och kan ju säga att just i det här fallet har inte spelbolagen så stor koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att ha analyserat detta på något djupare så borde väl klubbar med som MFF, AIK, DIF och blåvitt ha ganska usla odds eftersom det kryllar med fans som kommer att spela på dem i vilket fall.

 

50.00 på Halmstad kanske skulle va något

 

För övrigt undrar jag varför det bara är 80.00 på Trelleborg? Finns det någon som kommer att spela på dem som vinnare? Oavsett odds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelbolagen tror antagligen att de kommer få in spel till det oddset. Skulle du sälja en sak billigt ifall du kunde sälja den dyrt?

 

Jag förstår att det är därför.

 

Men frågan är vem som spelar på Trelleborg som vínnare av allsvenskan?

Någon av alla deras fans? Någon som råkar betta på fel lag av misstag? Ingen tror någonsin att Trelleborg har någon chans att vinna. Är det någon av alla TFF fans som spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
safe: blåvitt
:roll:
Aiiiiiikkkkkkkk
*klonk*
I vilket fall som helst, jag hade dessutom en 30 kronors "värdekupong" på mailen, dvs vinner AIK så finner jag 300
*klonk2*
Järnkaminerna såklart! Ser fram emot höst när jag kan plocka ut mina 15 hundra
Hehe :roll:
Står väl mellan HBK och Bajen, endast pga oddsen...
:lol:
Är det någon insättnings / uttagsavgift på Bet24 ?
Nej det är det inte. Bet24 har generellt sett väldigt sopiga odds på sport. Därför behöver de inte ta ut avgifter.

 

Jag hade självklart AIK som vinnare! *klonk3* :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...