JGrande Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Coolt! Ser inte så lovande ut med 20 minuters blindsperioder mtp att det (förmodligen) är en hel del stekande livefiskar där. Lär väl bli höjning en gång per varv eller nåt. Men kul ändå, kör hårt! Ja, det blir nog skoj. Har du någon aning om hur många som kommer starta? Citera
Hakflem Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Ja, det blir nog skoj. Har du någon aning om hur många som kommer starta? Nä, men som jag förstått så är det ett gäng från klubben som betalar via bankkonto utöver de som anmält sig via klienten. Citera
Hakflem Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Skippar kvällsgrinden. Var och lirade liveturre här i stan tidigare och kunde skeppa hem den efter dryga sju timmars spel. Är rätt slut i skallen nu och dessutom ordentligt bakiskrasslig. Det var 19 deltagare med €100 buyin och inköp till online-SM added. Fick då €950 + €250 då i förstapris. Fint de. Där blir det till att lira fler gånger. Citera
hnat Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Äsch, jag som sket i den då det bara var 11 anmälda då jag kollade i klienten. Nåväl, grattis iaf. Citera
Hakflem Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Äsch, jag som sket i den då det bara var 11 anmälda då jag kollade i klienten. Nåväl, grattis iaf. Tyty. Tydligen blir det en likadan nästa månad. Förhoppningsvis blir det fler spelare då. Citera
Kidder Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Bakfull och trött. Ingen söndagsgrind idag. Bingen kallar. Gnatt Citera
Hakflem Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Grattis! Tackar. Såg att du åkte på en härlig setup direkt! Eftersom jag är tänd på att se Barca ikväll så kör jag det rekordtidiga passet med uppstart 16-18. Inte så många jättesexiga turneringar direkt, men jag plockar ihop lite billigare grejer och ser hur det går. Fyra bord uppe redan och fyra-fem till vid 17 tror jag. Citera
Kidder Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Det känns förmätet att skriva om sina miniklonks när Ramz går och dingar stort men jag tar en chans. Har kört lite sattar idag till WCOOP och lyckades vinna en 16,50$ DS med 70 man för event 11. Semibubblade Ipoker 45k med TT mot QQ men kom itm i FTP 50k dubbla insatsen tillbaks. Håller på och avslutar mina sista DoN's nu sen blir det knoppa. Undrar vem som är gladast av Zlatan eller Ramz..? Citera
ulaf Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Ramzi har inga känslor när han spelar poker, iaf inga positiva sådana Citera
Hakflem Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jaha, det har tydligen varit en uppdatering på William Hill och nu kan jag inte registrera mig till några turneringar eller sngs. Nån som har samma problem på Ipoker? Citera
Hakflem Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Blir en pluskväll ialf då jag lyckades klonka en vinst på $55 turbo på Party för 1,7k. Är inne för ett par hundra mindre totalt. Hade 1(!) bb med 12 spelare kvar men gjorde en rätt sexig comeback må jag säga. Kvar i fyra turrar och semidjupt i två av dom, 20r på FTP och 30r på Cake där det närmar sig pengarna. Har inte cashat på FTP på säkert de 30 senaste turrarna så det vore ju kul att chocka kroppen. Citera
Kidder Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Varför tycker jag det här är så hysteriskt roligt.....? Citera
Hakflem Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Hm, har lovat en kompis att ominstallera Windows osv på hans dator men får bluescreen (0x0000007b) när själva installationen ska dra igång. Nån som har en susning? Har kört chkdsk på hårddisken utan att den hittat nåt skumt. Citera
Kidder Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Hm, har lovat en kompis att ominstallera Windows osv på hans dator men får bluescreen (0x0000007b) när själva installationen ska dra igång. Nån som har en susning? Har kört chkdsk på hårddisken utan att den hittat nåt skumt. Bah, sånt är bajs rent ut sagt. Du har ingen annan HD du kan slänga in och testa med? Skulle tro det är det snabbaste sättet att fixa skiten. Citera
Hakflem Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Bah, sånt är bajs rent ut sagt. Du har ingen annan HD du kan slänga in och testa med?Skulle tro det är det snabbaste sättet att fixa skiten. Svårt eftersom det är en laptop. Citera
Kidder Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Svårt eftersom det är en laptop. Svårt men inte omöjligt, dustin.se is your friend. Citera
Hakflem Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Andra gången i rad man bustar Ipokers 50r i en ca 70bb pott semidjupt med floppat set mot floppat TP. Heja min tur där nu. Blev 40 typ på Stars 40k (QQ springer in i överpar, standard) och är kvar i 20r på FTP, 30r på Cake och ITM (12/29) på Ongame 100fo. Är dock rejält missmodig. Citera
Hakflem Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Suck, nu är det tungt. Bust FTP 99 vs 77 allin pre. På Ongame med 18 kvar. KJ vs A7o för top 3 plats. K på turn, A på river för att gnida in det. Sen nästa hand degar jag 13bb från knappen med ATs och BB har obv hittat JJ. Så kallt så kallt. Citera
Hakflem Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Hm missade visst FT på Cake också. 66 vs ATo med 16 kvar. Nu var det några veckor sen man vann en flip djupt i en turre faktiskt. Citera
Bodinarn Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Blir en pluskväll ialf då jag lyckades klonka en vinst på $55 turbo på Party för 1,7k. Är inne för ett par hundra mindre totalt. Hade 1(!) bb med 12 spelare kvar men gjorde en rätt sexig comeback må jag säga. Hm missade visst FT på Cake också. 66 vs ATo med 16 kvar. Nu var det några veckor sen man vann en flip djupt i en turre faktiskt. Riktigt sexigt mtp att du gjorde det utan att vinna en flip Citera
kgl Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Riktigt sexigt mtp att du gjorde det utan att vinna en flip Hakis väntar på the right spots! Citera
Bluwajt Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Hakis väntar på the right spots! Citera
Hakflem Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Riktigt sexigt mtp att du gjorde det utan att vinna en flip Haha men det var ju en miniturre. Såna räknas inte. EDIT: Kollade faktiskt upp det. Det var inga renodlade flips. Bara en massa 60/40 samt 70/30. Sådeså EDIT2. Jo en förresten. Fasen då Citera
Hakflem Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 WCOOP, woot! Donera mera till Starslirare mao. Kvalade precis in till Razz-eventet och tänker faktiskt lira det. Hur svårt ska det vara att jobba in sämst hand liksom? Det blir även såklart 6max-eventet 20:30 och kanske 50r på Ipoker och Boss vid sidan av, men inte så mycket mer. Nu blir det lite mat och sömn som uppladdning. Citera
Recommended Posts