Gå till innehåll

Damerna sviker men vad gör karl'n ?

Recommended Posts

Det var inget tramsigt i denna tråden innan alla BW skulle komma med bittra kommentarer.... Är det jobbigt när kvinnor säger emot ?

Jo, hela din tråd är oerhört tramsig. Och det var ett FÖRBANNAT tjat om ditt kön. Är det verkligen allt du har att komma med, att du är kvinna?

Rent generellt ser jag inget jobbigt i att just en kvinna säger emot. Däremot tycker jag att det är drygt när t ex idioter gör det (därmed inte sagt att du är en sådan, det vore ju personangrepp).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om jag var din motspelare och du hade gått all in med QQ å jag sitter med KK och den floppen kommer, då hade jag satt dig på allt från 99-QQ eller en kass bluff eller att du bara är tiltad. Jag skulle definitivt inte ta de som styrka utan som en rädsla av att du vill att jag foldar. Jag menar, om du skulle sätta ett set, då vill du få mer värde av de än att bara gå all in och skräma spelaren. Dom gångerna du får syn, dom gångerna är du oftast slagen, så jag tycker att det var helt rätt att syna med KK och att du "visade" vad för kort du sitter på. Sen så tycker jag att gå all in på floppen inte är det bästa spelet eftersom du vet inte vart du befinner dig.

Det är iaf. vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser