Gå till innehåll

Damerna sviker men vad gör karl'n ?


Recommended Posts

Ja - jag tänker ju inte företräda någon annan. Det vore märkligt om vi användare inte försvarade våra intressen.

 

När forumet försöker prioritera mammon före ett bra forum så är det ett problem för oss användare.

 

 

Kära eurythmech,

 

Skrev förvisso ett "stäng tråden inlägg" tidigare men ser att det fortsätter så jag kan inte låta bli att åtminstone kommentera DIG och DINA åsikter.

 

Du klagar i denna tråden samt i en fruktansvärd mängd andra trådar på folk som DU anser är miffon, att vi tar plats/tid på forumet är för DIG oacceptabelt och ett problem för er användare....... :shock:

 

Jag förstår inte alls hur t ex jag kan vara ett problem för DIG som användare !!

Eller jo vänta.... Är det så att det blir ett problem eftersom en livlig diskussion tar 1/10 plats på listan "10 senaste inläggen" så att DINA excellenta verk inte får den uppmärksamhet dom förtjänar i nämnda lista ??

 

DU har över 12000 postade verk här på PF, hur många av dom kunde DU besparat DIG själv och oss andra genom att strunta i att klicka in i trådar som gör DIG upprörd ??? Hur mycket ilska kunde DU besparat DIG själv och forumet ??

 

Är du inte riktig frisk eller har du hybris ?

Vad i hela h*****e gör att DU måste in i trådar som denna och visa DIG stor ??

Skratta åt miffon eller gör vad DU vill men lägg inte ner tid på oss och våra trådar för att sen komma och whinea att vi tar din tid !!!

Har du mindervärdeskomplex för något ?

Föddes du med besserwisserblod i ådrorna eller har det hänt något i din uppväxt som ger dig "jag måste skriva en massa svar i miffotrådar för att visa att jag är bäst" fingrar ?

 

Det är väldigt enkelt.... anser DU en tråd eller person som miffo så klicka inte in på den specifika frågan (om DU gör det av misstag så tryck på tillbaka pilen längst upp i vänstra hörnet på DIN internetbrowser) så kommer miffona inte ta en sekund av DIN värdefulla tid.

 

Att man är ett miffo/okunnig/vägrar lyssna mot bättre vetande/retas eller whatever gör inte rätten till existens förbrukad.

 

Så puss på DIG och gå gärna till någon kvinnlig bekant som kan ge DIG en välbehövlig och medmänsklig kram så att DU kan känna att det finns värme där ute oavsett vad du tror.....

 

Jeeezuz

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, men det kanske anses att forumet ska tillföra dom något. Tyckte iofs att Angel var gullig. Tills hon skrev att hon spelat på nivån i tre år....:roll:

 

 

??? Jag tror inte du hjärtar angelhug, eller har du ändrat dig sen igår då du skrev ovan ;-) .......

 

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man är ett miffo/okunnig/vägrar lyssna mot bättre vetande/retas eller whatever gör inte rätten till existens förbrukad.

 

Om man bara använder forumet till att trolla, jävlas och tramsa, tycker jag faktiskt inte att man har rätt att vistas här. Det är jag övertygad om att moderatorskollegiet håller med om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste bli ett premiär inlägg här på pf.. detta var fan den konstigaste tråden jag läst.. NEJ han ska inte folda KK där...

 

Hej gejjzor,

 

tack för din åsikt!

 

Du är allt en modig liten riddare som väntar i fyra år att posta ditt första inlägg, när du sedan gör det så tar du skydd bakom den breda massan och kommer med samma åsikt som alla andra redan sagt ett otalt antal gånger....modigt av dig...

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man bara använder forumet till att trolla, jävlas och tramsa, tycker jag faktiskt inte att man har rätt att vistas här. Det är jag övertygad om att moderatorskollegiet håller med om.

 

Då är det väl dags att DU anmäler min tråd/mina inlägg/och mig till moderatorerna så att dom får ta ställning enligt PF's regler ?

Det var inget tramsigt i denna tråden innan alla BW skulle komma med bittra kommentarer.... Är det jobbigt när kvinnor säger emot ?

Be a man, sitt inte bara och hoppas att andra skall ta tag i saker, agera själv så blir det gjort !

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kära Big Less har du ett tramsigt inlägg....

 

 

kramar

angelhug

 

Orka ta dig seriöst, du förstår ju ändå ingenting. Inte ens efter 10 sidor förstår du ju hur dåligt du spelar.

 

Tycker förövrigt det är fascinerande att när en TS som är tappad bakom en väldigt hög vagn postar en otroligt ointressant HH ur analyssynpunkt, så får denne 10sidor av kommentarer! T.o.m. några duktiga spelare är inne och kommenterar. Men sen när det faktiskt postas en jävligt intressant HH så får den posten 1-3st kommentarer innan den sakta självdör! Trist för forumet.

 

Du angelhug, tänk till lite innan du postar och försök öppna ögonen när du får feedback skriftligt. Det kanske hjälper. Försök att förstå vad som skrivs! Om du redan gjort detta och ansträngt dig och försökt förstå så kan jag inget annat göra än att bara önska dig lycka till i livet.

 

Så. Där fick du ett seriöst svar. Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angelhug, du är fel ute pokerteoretiskt på denna hand, likaså hur glada amatören tänker. Däremot måste du få feta props för din überdiss på senaste mot eury(humormässigt en höjdpunkt.. medveten or not.)

Du är här för att lära, det skulle inte skada om du försökte ta till dig lite av allt de hjälpsamma samariterna säger... (ja dom är hjälpsamma trots den bryska tonen.)

 

Det är inget specifikt eury det han gör.. det är sån svensken är, vi är väldigt elitiska och är duktiga på sitta på en piedestal, men så är ju svensken till förhållande av resten av världen väldigt allmänkunnig och har på många håll rätt till detta.

Resten av fried chicken världen gillar oss inte dock för dem har fett i öronen.

Du agerar lite sån nu, pojkarna och flickorna försökte bara vara snälla och samtidigt hävda sin kunskap lite inför de andra pojkarna och flickorna.

 

 

edit; hoppas du inte tar åt dig på fel sätt nu eury!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tycker förövrigt det är fascinerande att när en TS som är tappad bakom en väldigt hög vagn postar en otroligt ointressant HH ur analyssynpunkt, så får denne 10sidor av kommentarer! T.o.m. några duktiga spelare är inne och kommenterar. Men sen när det faktiskt postas en jävligt intressant HH så får den posten 1-3st kommentarer innan den sakta självdör! Trist för forumet.

 

 

Beror väl förmodligen på att jag och förhoppningsvis fler med mig inte postar där de inta har kunskap att posta. Denna tråd där en bratwurst kan se hur illa TS lirar kan man med gott samvete in och komentera. Att sedan TS kanske inte förstår så mycket gör saken komisk i lägnden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl förmodligen på att jag och förhoppningsvis fler med mig inte postar där de inta har kunskap att posta. Denna tråd där en bratwurst kan se hur illa TS lirar kan man med gott samvete in och komentera. Att sedan TS kanske inte förstår så mycket gör saken komisk i lägnden.

 

Erkänn att det är för att TS påstår sig vara tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man inte förstå varför jag påverkas av troll? Vad är fel då?

 

Vet vi med säkerhet att detta är ett troll? Jag, och troligtvis fler med mig, har ingen lust att totalsåga någon innan detta är bevisat.

Om vi nu leker med tanken att TS är den h*n säger sig att vara så borde väl forumet (med forumet avser jag såväl den vanlige användaren, moderatorerna och ägarna av forumet) även vara till för denne. En av forumets grundstenar är väl att användarna hjälper varandra att utveckla sina pokerkunskaper?

Den här tråden är ett utmärkt exempel på en användare som definitivt behöver hjälp med pokertänket (fortfarande förutsatt att h*n är seriös och inte en släkting till Rolf Lidbergs alster).

 

Om du känner att du inte vill hjälpa TS så är enklaste sättet att helt avstå från att läsa dennes trådar. Är du dessutom 100% övertygad om att lilla Jenny är ett troll? Desto större anledning att sätta henne på ignorelistan och ge sjutton i att hoppa in och kommentera, eller hur?

 

Kramar, Mike

 

(Btw - vad gillade du färgen på lekarna? :mrgreen: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...