Star_slaskarn Postad 21 April , 2005 Rapport Share Postad 21 April , 2005 själv var man en av dem första att åka ut vilka satt vid finalbordet etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 21 April , 2005 Rapport Share Postad 21 April , 2005 blev riktigt oseriöst finalbord, pengarna splittades innan och trollis vann med all-in 10 händer i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 21 April , 2005 Rapport Share Postad 21 April , 2005 fel rum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Star_slaskarn Postad 21 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2005 okej!! hur gick splittningen till? hur mycket fick vinnaren då? var det trollis som var chipleader eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PHIDivine Postad 22 April , 2005 Rapport Share Postad 22 April , 2005 Hur många var ni när ni splittade? Inte sex pers hoppas jag...det börjar ju likna en kommunistförening om det blir praxis... Vi spelar poker - vi är alla superkapitalister Själv åkte jag ut på plats åtta efter en av de sämst spelade händerna från min sida på länge...Jag åkte direkt hem, la mig i sängen, drog täcket över huvudet och skämdes... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Star_slaskarn Postad 22 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2005 haha okej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minken Postad 22 April , 2005 Rapport Share Postad 22 April , 2005 Hur många var ni när ni splittade? Inte sex pers hoppas jag...det börjar ju likna en kommunistförening om det blir praxis... Vi spelar poker - vi är alla superkapitalister Själv åkte jag ut på plats åtta efter en av de sämst spelade händerna från min sida på länge...Jag åkte direkt hem, la mig i sängen, drog täcket över huvudet och skämdes... Tycker det e trevligt med lite vänstervindar. Men då får man väl ta på sig rollen som "djävulens advokat" som enda vänsterpartist i detta kapitalistiska och materlialistiska gäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Star_slaskarn Postad 22 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2005 vem var chip då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Star_slaskarn Postad 22 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2005 och hur ser det ut på söndag hur mycket chipps kommer man börja med och hur långa är blindsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
e_novella Postad 23 April , 2005 Rapport Share Postad 23 April , 2005 Många frågor från Star_slaskarn... Startmarker på söndagens turnering 3 000 och 20 min blindsökning. Jag tror Trollis låg 4 eller 5a när spliten gjordes och ja den gjordes när det var sex kvar. Jag kan säga direkt att jag inte var särdeles nöjd med diskusionen runt bordet och att styrelsen kommer diskutera hur vi ska lösa det framöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 23 April , 2005 Rapport Share Postad 23 April , 2005 Jag kan säga direkt att jag inte var särdeles nöjd med diskusionen runt bordet och att styrelsen kommer diskutera hur vi ska lösa det framöver! Missnöjd med diskussionen runt bordet e_novella? Har jag gått miste om något? Turneringen råkade väl inte ut för något i stil med coop spel för att busta shortstacks (som det heter på ren svenska )? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
e_novella Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 nja det var mest tjafset om man skulle splita osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackass Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 fan va tråkigt om folk ska hålla på att splita potten vid finalbordet.. Borde vara förbud på sånt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 fan va tråkigt om folk ska hålla på att splita potten vid finalbordet.. Borde vara förbud på sånt!!! Vill de som sitter vid finalbordet splitta så får de göra det, inget mer med det. Jag menar, sitter du vid finalbordet och övriga vill splitta så lägger du helt enkelt ditt veto. 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts