Gå till innehåll

Tilt på sign-up!


PokerJr

Recommended Posts

Sjysst, man är inne 00:10 för att registrera sig på sin 18-årsdag men vad säger klienten? Att man inte är 18? Tilt på att amerikanerna är 6 timmar efter oss!

 

Vet inte hur det blir med alla cookies då programvaran har varit installerad på den här datorn innan och andra som har varit inne via andra cookies å sånt. Vad är poker.se/pf.nu sign-up kod? Alltså marknadsföringskoden? Vill vara säker på att bli kopplad hit så man bidrar lite ekonomiskt också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rensa alla cookies och avinstallera klienten innan du reggar är mitt tips.

 

Hur gör du förresten med insättning? Kort som går att använda går väl inte att få innan 18 och du har väl inte hunnit få egna bankkonton än?

 

Hur sent skaffade/fick du eget bankkonto egentligen? Har inte dom flesta det från mitten av tonåren i alla fall? Sen så måste man ju inte sätta in pengar för att kunna spela freerolls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sent skaffade/fick du eget bankkonto egentligen? Har inte dom flesta det från mitten av tonåren i alla fall? Sen så måste man ju inte sätta in pengar för att kunna spela freerolls

 

Går det att ha eget konto som man har "fullmakt" på då innan man är 18? Att man kan logga in själv på det via nätet, göra betalningar och så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får pengar översatt från min gode far! Nej, bankkorten man kan skaffa innan man är 18 går inte att använda på pokerstars (vissa undantag med internetbank och så).

Laddar ner programvaran via internet explorer istället, använder aldrig den. Vi syns på finalbordet ikväll i Poke.se turren!

 

Och freerolls? Nja, spelat nätpoker i mer eller mindre 3 år så det känns lite fjutigt.

Mitt nick blev: [Mawrthin] (alla som gillar hipp-hipp fattar)

 

Nu är 60$ överfört till mitt konto så jag kan börja spela på mitt eget konto, lagligt för första gången!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, okej. Då är det bara maestro som inte fungerar. Med det måste man bo i England.

 

Spelade en 3.25$ 6-max Turbo SnG. Riggen var ju helt klart på min sida! AA två gånger, en gång foldade alla till mig i BB. Andra gången höjde jag och fick en syn. Han går all in och överbettar potten. Han hade färgdrag och satte den... Men floppen var AAK så de gjorde inte så mycket. Skönt med en vinst på sin allra första hand och även sin allra första turnering!

 

Krogen ska jag till imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...