Gå till innehåll

Tips och diskussioner om HH-verktyg!

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

När ni använder verktyget, vad använder ni för inställningar? Körde plaintext med alla bockar i utan links? Då kör man 2+2 forum så finns det en parameter som heter /color som inte stöds här. Men kortsymbolerna stöds..

Postad
När ni använder verktyget, vad använder ni för inställningar? Körde plaintext med alla bockar i utan links? Då kör man 2+2 forum så finns det en parameter som heter /color som inte stöds här. Men kortsymbolerna stöds..

Du kan nog tjata lite på QoS så blir färgkoden implementerad. Annars så brukar jag köra plain text, condensed first round, pot details.

Postad

Du kan nog tjata lite på QoS så blir färgkoden implementerad. Annars så brukar jag köra plain text, condensed first round, pot details.

Tjötar på Qos :shock:

Postad

ipaj, tjöt är mottaget! ;)

Det ligger som sagt rätt långt ner på listan över saker att göra - ett alternativ är att köra find/replace på color: mot color= i din favorit editor.

- QoS

Postad

Det ligger som sagt rätt långt ner på listan över saker att göra - ett alternativ är att köra find/replace på color: mot color= i din favorit editor.

- QoS

Kanon det ska jag prova nästa gång.

Postad

- QoS

Kanon det ska jag prova nästa gång.

Hmmm gick sådär, finns även som kommer med + resultatet blir vit text på grå bakgrund :(

Postad
Testa med ff00ff istället för 666666?

- QoS

Har inte testat ff00ff men gjorde såhär:

Tog 2+2 forum + alla bockar förutom links. Dock verar convertern byta nick men det orkar jag inte bry mig om...

1. ersätt color:666666 till color=#666666

2. esätt color:CC3333 till color=red

3. ersätt color: till color=

4. esätt white till purple

Nu funka det bra se exempel resultat här:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=2203

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Postad
Hur får man en vettig hand history från Ladbrokes o Expekt som man kan posta i forum o så??

Från expekt måste du exportera och sedan copy/paste. Ladbrokes har haft problem med sin exportfunktion i ett år känns det som...

• 3 months later...
  • 2 months later...
Postad
Hur får man en vettig hand history från Ladbrokes o Expekt som man kan posta i forum o så??

Från expekt måste du exportera och sedan copy/paste. Ladbrokes har haft problem med sin exportfunktion i ett år känns det som...

hur exporterar man den då?

• 1 month later...
Postad
Finns det nåt verktyg som fungerar med Primas HH? Har letat men inte hittat.
Fick ett tips av Hawk här på forumet, han har skapat http://www.pokerhand.org rätt ballt! :)

Var det ett svar på ovanstående inlägg? Får det inte att funka med mina prima-händer, de ser exakt likadana ut efter att jag kört dem genom convertern.

• 3 months later...