FilenAce Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dom ligger på olika ställen? Edit: och nu ändrade stevengerrard sitt inlägg så detta inlägg ser bara underligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz btw aynee, hur kan felet inte ligga hos pokerstars? FTP funkar ju fintfint Det är bredbandsleverantören som trasslar till det. Spelar på stars as we speak, så deras server är det inget fel på... är nog haveri på vägen dit för dom som har bredbandsbolaget (mfl?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Funkar inte med mobilt bredband heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Spelar inte på stars men jag har BBB och kommer inte in på klienten, kanske där problemet ligger? Fakeedit: Kom på nu att inte heller spotify fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 det här var ju kul. asså fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Funkar inte med mobilt bredband heller. Vad har du för leverantör där? telenor är väl ihop med BBB på nått sätt, så om du har det kanske det förklarar varför det inte heller fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 för mig som har bredband2(skycom) så fungerar det alldeles utmärkt lirar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vad har du för leverantör där? telenor är väl ihop med BBB på nått sätt, så om du har det kanske det förklarar varför det inte heller fungerar? 3 mobilt har väl ingen koppling till bbb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 lite off topic men kan någon kolla om BetFair fungerar? pallar inte starta ny tråd.. förbannade skitklient.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 moget mail man får när man klagar. inte lite långt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
questan Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 "We can confirm that our system is stable at the moment and we have not received similar complains." varför i helvete får jag inte kontakt då?! jävla b2b fnask!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Tillt...FML hur långt tid kan detta ta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 nu kom man in.....jippie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 å där dog det igen....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 hahaha sjukt.Blev glad där för en stund. Vad fan är felet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrutalFalukorv Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 för att gå ner igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 alltså har detta med BBB att göra? för jag har samma problem som ni, men här gäller det Betfair.. lyckades komma in i 15 min sen vare över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Jag har Telia och Stars jävlades för mig med... Det funkade hyfsat att spela men att regga sig till nya sng tog ibland flera minuter/sng så när man väl trodde att man äntligen lyckats regga sig till en så hade den såklart hunnit bli full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Är det bara jag som tycker systemet att man inte automatiskt blir avreggad när man loggar ut är idiotiskt? Befinner mig inte hemma men det händer ju även där med att man tappar uppkopplingen, ibland för flera h. Som idag t.ex. Hann regga mig till ett flertal turrar för sammanlagt runt 3k$ och så 5 min senare så dör anslutningen. HEJ DÅ 3000$. Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Är det bara jag som tycker systemet att man inte automatiskt blir avreggad när man loggar ut är idiotiskt? Befinner mig inte hemma men det händer ju även där med att man tappar uppkopplingen, ibland för flera h. Som idag t.ex. Hann regga mig till ett flertal turrar för sammanlagt runt 3k$ och så 5 min senare så dör anslutningen. HEJ DÅ 3000$. Kul Ja i SnGs borde man bli avreggad. Vad gäller MTTs så tycker jag nog inte det, gör ju inte så mkt att missa exempelvis en halvtimma i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Det är bredbandsleverantören som trasslar till det. Spelar på stars as we speak, så deras server är det inget fel på... är nog haveri på vägen dit för dom som har bredbandsbolaget (mfl?) Något fel gör ju Stars eftersom det funkar bra på andra klienter samtidigt, kanske kunde de placera sina servrar bättre. Själv har jag löst det med en backup-ISP: 3 trådlöst. Har laptoppen igång och redo att logga in på Stars om det strular. Hittills har 3, trots sin låga hastighet, varit mycket mer kompatibel med Stars än min Bahnhof-anslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Hade också problem igår (BBB) .. skickade ett mail där jag whinade.. I have looked into your playing history for Tournament #XXXXXX and found that you missed a substantial portion of this tournament. As we consider you a valued player at PokerStars I have issued a credit of XXX to your account. Please understand again that we did not suffer any server-side problems ordisconnection during this tournament. Your problems seem to have been localto your computer or ISP; otherwise many players would have beendisconnected, and that wasn't the case. så det gick ju bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Bara jag som har strul nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Bara jag som har strul nu? fortfarande strul? Här fungerar det bra i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts