Ninjagrisen Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 hey! Har ett problem med ongame/heypoker, blir disconnectged hela tiden vilket gör att ja inte kan sätta mig på ngt bord o det tar ca 5 min att bara logga in:S E det ngt problem med ongame just nu ? Eller är det nått knas med min dator, vilket ja inte tror då ja lirat på ongame utan problem förut:S Det står "Could not connect to server. The server did not respond to the log-in request" när ja loggar in. Sen när ja trycker igen s¨å kmr ja in direkt, men då ser ja inga bord förens efter 5 min o när ja öppnar ett så blir ja disconnected hela tiden o kan inte sätta mig vid nån plats:P blev lite rörigt hoppas ni förstår vad ja menar:P Skulle vara tacksam om ngn vet vad detta kan bero på mvh ninjagrisen Citera
Bubblan Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 SBS! ... Ne, men det där har jag råkat ut för några gånger. Vet inte hur det har vart idag, men skulle tippa på att det är problem med ongame. Har du testat något annat skin? Citera
Recommended Posts