Gå till innehåll

Loyalty/VIP-program iPoker


IgnatiusJReilly

Recommended Posts

När jag blandade NL20/NL50 på propagandapoker, genom en no depositbonus (så jag har ingen bonus att hämta där längre) drog jag in 1600 poäng på drygt två veckor utan att köra särskilt många bord samtidigt så omöjligt kan det väl knappast vara?

 

Ska du cleara en bonus på t.ex Cardoza eller Expekt så behöver du komma upp i 60-70k FPP och det klarar du inte på NL20

 

När jag spelar NL50 och spelar 20-25k händer på en månad kanske jag lyckas skrapa ihop 25-30k FPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag blandade NL20/NL50 på propagandapoker, genom en no depositbonus (så jag har ingen bonus att hämta där längre) drog jag in 1600 poäng på drygt två veckor utan att köra särskilt många bord samtidigt så omöjligt kan det väl knappast vara?

 

1600poäng motsvarar ca 16$ i bonus. Tycker du det är bra?

Det rakar man ju på bara en session.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var mer generella bonus/rakeback-tips till vilka nätverk som helst jag efterlyste i min senaste post. Har bara spelat på propagandapoker, svs, fulltilt(där jag har rakeback) och ytterst lite på unibet där jag har för mig att jag har någon dålig deal. Har inte så stor koll på vart det finns bra erbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som märkt att man även får poäng nu om raken är under 0.25 ?

fick tex 0.20 fpp på en pott där raken va 0.10dollar.

väldigt trevligt om dom börjat med detta, gynnar alla!!!!!

 

Ingenting nytt på nätverket. Det beror på vilket skin du spelar på helt enkelt, Expekt t ex ger poäng först vid 0.25$ i rake medans andra inom nätverket ger poäng redan vid o.10$ i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt värdelöst att spela på sidor som inte ger poäng förren 0.25 då ju ? herregud va sidor fifflar bort spelares pengar, expekt är ju dessutom ett stort skämt, som värken ger shop eller loyality bonusar.

 

got bless propaganda just nu känner ja

 

Håller iofs med att expekt ej är det bästa alternativet att spela på, men de har både shop och loyaltybonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade NL200 och NL400 på bet365 och där får man tillräckligt med MeritPoäng för att klara av en bonus. Men som tidigare personer skrev, så är det väldigt svårt om du spelar på NL20 å klara av en bonus. Sen så tycker jag inte att deras utdelning är så bra... 1000MP = $10. På NL200 spelade jag in ungefär 200-400MP per timma. Men om du lirar NL20 så får du nog lira ex antal fler timmar. Så jag anser att bonusen inte är så bra för spelare på dom lägre nivåerna. För att jag skulle få mina $440 i bonus så va jag tvungen å spela ihop ungefär 40-50k MP, men då får jag $600 som belöning också för mina 50k MP.

 

Så om ni lirar på högre nivåer så är de helt ok :)

 

Om man sätter in tex $100 och ska börja spela NL20 så får man 200% på de så att bonusen blir $200, men då ska du spela in 20K MP och de är ganska mkt för den nivån enligt mig. Kan tänka mig att det tar ett par timmar att få ihop 100MP vid NL20 spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej

 

En liten fråga kan någon ge 100% svar på följande:

1) om man spelar på nl20 borden och raken blir ca 0.07 - 0.20, som är hyfsat vanligt, ger det då rakeback på dom potterna, frågan gäller propagandapoker.

2) vilka sidor/bonusar, rekommenderar ni till en som spelar på nl20 6-manna och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfred erbjuder bonusar som ger motsvarande 50-55% rakeback med ett krav på 40$ veckan och till de mer seriösa spelarna kan de ge 60%, jag har denna dealen och är mycket nöjd. Sen finns det ju också propaganda som ger 40% rakeback rakt av utan krav. Att Ipoker påstår de inte delas ut rakeback är ju bara skitsnack jag har till och med talat med expect på telefon och de erbjuder rakeback till seriösa spelare så om en sådan stor sida gör de så gör ju de små de också :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...