Gå till innehåll

BWIN har låst mina pengar


OlleG

Recommended Posts

Så jävla dålig service på det där bolaget, de svarar inte ens på mitt mail, har gått ca 5 dagar nu. De kan väll åtmistone ge mig ett besked hur de ska göra.

 

Alla pengar har dragits och inget har betalats ut, alltså är det 6 000 minus istället för 3000kr plus.

 

När man ringer så sitter det nån snubbe som inte ens kan se varför kontot e spärrat och ber mig maila.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rimlig lösning, men inte nödvändig eftersom de nu har foton för att backa en eventuell cb...

 

Har en polare som hamnade ut för nåt liknande med broderns kort. Foton är knappast av tillräckligt hög kvalite, id/bankkort för båda lär vara scannade med tillräckligt hög kvalite.... skriftligt avtal dom emellan skickades per post har jag för mig...

 

Nu var detta dock inte på bwin, men tror knappast nån accepterar foton där personer håller upp leg/bankort/avtal?

 

Har man inte ställt till med nåt annat så ordnar det sig säkert bara man ger det dom vill ha som dom vill ha det...det kan ta sin tid, men där har man nog sig själv att skylla iom man använder andras kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skicka iväg ett mail nu med bifogade bilder på hans kort, hans id, mitt id, och kort på oss tillsammans där vi håller upp korten,

 

Kan ni inte lägga upp den bilden här?

Du kan ju blurra ansikten och kort lite.

Har en känsla av humor på hög nivå. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni i efterhand skickar in ett skriftligt avtal till dem är antagligen irrelevant. För att se det från deras sida så kunde du lika gärna ha förlorat pengarna och då hade de antagligen varit tvungna att återföra pengarna till kortet om det begärdes eftersom de inte hade ett avtal med den som äger kortet. Ur den synvinkeln är det svårt att hävda att du ska ha rätt till vinsten.

 

Exakt. I så fall kan man skapa sig riskfria pengar att spela med.

 

1. Sätt in pengar med polarens kort.

2. Spela poker.

 

Vid vinst: Upprätta avtal med polaren och casha hem vinsten.

Vid förlust: Hävda bedrägeri och få tillbaka pengarna.

 

Har mycket svårt att tro att BWIN betalar ut vinsterna. Har ni tur kan ni få tillbaka insatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löser de inte detta nu så är det ju inte lite dålig service och oseriös hantering?

 

Tvärtom, det är mycket bra service och seriös hantering. De garanterar sina kunders säkerhet vilket iaf i min bok tyder på seriositet.

 

Sen är jag så sjukt trött på alla angleshooters som ska trixa och fixa med polares kort, skriva in någon annans namn/adress när de ska skapa konto, fippla och mecka till höger och vänster.

 

Hur jävla svårt ska det vara? Sätt in med ditt eget kort och ta ut till ditt eget kort! Garanterat inga bekymmer.

 

Och nej, du är verkligen ingen storspelare. Jag är i kontakt med massvis av VIP's varenda dag och inte en enda av dem ställer till med sånt här för de vet vad som gäller. De använder sig av insättnings- och uttagsmetoder som är godkända, har sina ID färdigscannade på datorn och sen är det bara att köra. Aldrig några problem.

 

Har själv spelat på Bwin och hade inga problem med vare sig insättning eller uttag. Fick iofs skicka in ID men det är ju standard på de flesta sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvärtom, det är mycket bra service och seriös hantering. De garanterar sina kunders säkerhet vilket iaf i min bok tyder på seriositet.

 

Sen är jag så sjukt trött på alla angleshooters som ska trixa och fixa med polares kort, skriva in någon annans namn/adress när de ska skapa konto, fippla och mecka till höger och vänster.

 

Hur jävla svårt ska det vara? Sätt in med ditt eget kort och ta ut till ditt eget kort! Garanterat inga bekymmer.

 

Och nej, du är verkligen ingen storspelare. Jag är i kontakt med massvis av VIP's varenda dag och inte en enda av dem ställer till med sånt här för de vet vad som gäller. De använder sig av insättnings- och uttagsmetoder som är godkända, har sina ID färdigscannade på datorn och sen är det bara att köra. Aldrig några problem.

 

Har själv spelat på Bwin och hade inga problem med vare sig insättning eller uttag. Fick iofs skicka in ID men det är ju standard på de flesta sajter.

 

Läste precis tråden.Till slut kom jag till sista inlägget och såg att du hade klätt mina tankar i ord. Väl talat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är dålig service är att de inte ens kan ge mig ett besked hur de ska lösa detta.

 

Självklart som ni säger kan man använda denna metod för att spela med riskfria pengar men så länge jag kan bevisa hur det gick till bör de betala ut mina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvärtom, det är mycket bra service och seriös hantering. De garanterar sina kunders säkerhet vilket iaf i min bok tyder på seriositet.

 

Sen är jag så sjukt trött på alla angleshooters som ska trixa och fixa med polares kort, skriva in någon annans namn/adress när de ska skapa konto, fippla och mecka till höger och vänster.

 

Hur jävla svårt ska det vara? Sätt in med ditt eget kort och ta ut till ditt eget kort! Garanterat inga bekymmer.

 

Och nej, du är verkligen ingen storspelare. Jag är i kontakt med massvis av VIP's varenda dag och inte en enda av dem ställer till med sånt här för de vet vad som gäller. De använder sig av insättnings- och uttagsmetoder som är godkända, har sina ID färdigscannade på datorn och sen är det bara att köra. Aldrig några problem.

 

Har själv spelat på Bwin och hade inga problem med vare sig insättning eller uttag. Fick iofs skicka in ID men det är ju standard på de flesta sajter.

 

Lite OT, men ändå nära.

 

Satte in pengar.

Spelade en liten turre $5-10 nånting.

Åkte rätt tidigt (inom 15-20 min) med AA < xx på låg flop.

Fick kontot spärrat.

Mailade med bwin.

Inga vettiga svar.

Kontot avslutat, men alla pengar tillbaka, även insatsen i turren jag åkte ur.

 

Fick aldrig nåt svar om vad som var fel.

 

Spelade ingenting varken före eller efter den turren.

 

I mina ögon är bwin bull***t!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT, men ändå nära.

 

Satte in pengar.

Spelade en liten turre $5-10 nånting.

Åkte rätt tidigt (inom 15-20 min) med AA < xx på låg flop.

Fick kontot spärrat.

Mailade med bwin.

Inga vettiga svar.

Kontot avslutat, men alla pengar tillbaka, även insatsen i turren jag åkte ur.

 

Fick aldrig nåt svar om vad som var fel.

 

Spelade ingenting varken före eller efter den turren.

 

I mina ögon är bwin bull***t!

 

Då vet man vart man inte ska spela då. Sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT, men ändå nära.

 

Satte in pengar.

Spelade en liten turre $5-10 nånting.

Åkte rätt tidigt (inom 15-20 min) med AA < xx på låg flop.

Fick kontot spärrat.

Mailade med bwin.

Inga vettiga svar.

Kontot avslutat, men alla pengar tillbaka, även insatsen i turren jag åkte ur.

 

Fick aldrig nåt svar om vad som var fel.

 

Spelade ingenting varken före eller efter den turren.

 

I mina ögon är bwin bull***t!

 

Det låter ju mycket märkligt. OP däremot är inga konstigheter alls. Standard, och en bra sådan t.o.m.

 

Nåja, nu ska jag inte försvara konkurrenterna här, era problem får ni ta med dem. OP var dock allmängiltig och samma sak hade hänt på vilken annan seriös sajt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är dålig service är att de inte ens kan ge mig ett besked hur de ska lösa detta.

 

Självklart som ni säger kan man använda denna metod för att spela med riskfria pengar men så länge jag kan bevisa hur det gick till bör de betala ut mina pengar.

 

Håller givetvis med om du ska få svar inom rimlig tidsgräns.

Ni har tomatat er rejält som inte anstår en erfaren nätspelare , så du får skylla dig själv för uppkommen situation. Dock ska dom naturligtvis svara vare sig det är dålig nyheter för dig eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Fick äntligen tillbaka mina pengarefter typ 5-6 mail och 1 månads väntetid. Det lönar sig att va storspelare :)

 

Hej Olle,

 

Tack för ditt mail.

 

Vi vill informera att en manuell utbetalning av ditt kvarvarande saldo har påbörjats till ditt konto.

Ditt bwin konto kommer dock att förbli stängt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...