Jennez Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Här kommer En höjdare från Köpenhamn. Ola kom ju långt så han kunde inte vara med så mycket. Ny programledare och intervju med Ramzi Jelazzi! Del 2 kommer i veckan. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 "Ofta är det någon storväxt norrman som är deras flickvän" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Riktigt bra, som vanligt, kepp up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Riktigt bra intro! Och norrman-kommentaren av Ramzi var klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 musiken måste ju listas i eftertexten hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Motljus ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 "Förutom att han har HIV så känns det väl ganska bra" /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Jag antar att civilstatus-delen var ett skämt eller missade Ramzi just öppet mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Jag antar att civilstatus-delen var ett skämt eller missade Ramzi just öppet mål? Haha, Elin är inte singel (om ngn nu undrade). Musiken skall nämnas i eftertexterna i fortsättningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Haha, Elin är inte singel (om ngn nu undrade).: Till och med jag frågade, trots att hon är typ tre meter lång. Trevlig tjej! Och onykter Ola, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Kan nu också avslöja att det kommer en intervju med allas vår "Andreas Lundstedt" i del 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 "Förutom att han har HIV så känns det väl ganska bra" /SK Sjukt rolig kommentar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Oavsiktlig humor när den är som bäst. "Det börjar rulla på bra nu" Avd. Ramzi har öppnat bowlinghall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Bra jobbat, ser framemot del2! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Oavsiktlig humor när den är som bäst. "Det börjar rulla på bra nu" Avd. Ramzi har öppnat bowlinghall. hahah lol att man inte tänkte på det:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spudge Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 "Förutom att han har HIV så känns det ganska bra" Fan den roligaste kommentar som yttrats i en intervju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Kul med alla kommentarer på klippet! Upptäckte lite roliga repliker som jag inte tänkte på när jag tittade första gången. Kom gärna med feedback på filmandet och innehållet och vad ni skulle vilja se mer/mindre av på framtida event. Åtminstone jag är rookie på det här så det kan ju bara bli bättre /Elin (som intervjuar Ramzi) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Kom gärna med feedback på filmandet och innehållet och vad ni skulle vilja se mer/mindre av på framtida event. Åtminstone jag är rookie på det här så det kan ju bara bli bättre /Elin (som intervjuar Ramzi) Teknik: Det hade varit bra med lite belysning på de som pratar. Innehåll: Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Teknik: Det hade varit bra med lite belysning på de som pratar. Oui, oui, filmlampa skall inhandlas till nästa gång. Innehåll: Kul. Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts