Gå till innehåll

Vad ser pokersidan........??


JagGårGul

Recommended Posts

Hej,

 

Ordnade igår med rakeback på sidan jag spelade! Hade fått namn o nummer till en snubbe jag skulle snacka med!

 

Ringde upp o jag tror jag hade sagt halva mitt användarnamn innan han typ sa, aaaa....jag har hittat dig :roll:

 

Nu undrar jag, vad ser sidan på mitt konto?

 

Ser det typ spelar stats o så ?

 

Vinst / Förluster ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ordnade igår med rakeback på sidan jag spelade! Hade fått namn o nummer till en snubbe jag skulle snacka med!

 

Ringde upp o jag tror jag hade sagt halva mitt användarnamn innan han typ sa, aaaa....jag har hittat dig :roll:

 

Nu undrar jag, vad ser sidan på mitt konto?

 

Ser det typ spelar stats o så ?

 

Vinst / Förluster ?

 

Kan tänka mig att det beror helt och hållet på hur deras back office är byggt, skiljer sig från företag till flretag, av förståeliga skäl med tanke på risk för collusion så kan dom flesta sajter nog säkerligen se handhistorier etc, utifrån det kan man säkerligen bygga ett mönster.

 

Skulle även tippa att dom lätt kan se vinster och förluster då även denna typ av information är viktig för en site att se.

 

Kan även vara så att jag är helt ute och cyklar, ska jag vara ärlig så gissar jag bara :mrgreen:

 

 

Mailade till en support och frågade vad dom ser, fick till svar att dom ser och hör allting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...