mannen Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Har nån testat siten? Behöver man coppa id för cashout osv? Länk: http://www.tigergaming.com/ * Lite pill - QoS * Citera
callen Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Man kan lira kinapoker där! Citera
HTDrD Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Någon som lirar på den här siten? Är den bra? Citera
SpaderKing Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Någon som lirar på den här siten? Är den bra? Jo jag lirar där. D.B som kom 7'a i Vm äger/driver eller är iaf. frontfigur för en av sajterna i nätverket. Nätverket heter Action Poker Network och bakom hela nätverket ligger Las Vegas From Home Las Vegas From Home är registrerat på börsen. Klipp från deras hemsida: "LVFH is a British Columbia publicly listed company trading on the TSX Venture Exchange (symbol LVH), the US OTC Bulletin Board (LVFHF), and the Third Market Segment of the Berlin Stock Exchange (LVH)." Fördelningen av nationaliteter är ungefär: 80% Kanadensare, 17% Amerikaner och 3% Svenskar. Naturligtvis är det inte lika mycket spelare där som på Prima eller Party, men ändå ca 1000-3000 hela tiden. Nu t.ex. kl 20:45 i Sverige är det 2460 spelare online. Om den är bra? Well, man kan ju inte köra Poker Office eller Poker Tracker (tror jag) på den. Spelarna är sjukt dåliga. T.o.m en Tomte som jag plussar på $25 NL och $50 NL. Sit & Go och MTT Turneringarna är det inget drag kring. Har inte sett några freerolls. Citera
Recommended Posts