sammejao Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Fixa en fet månadssummering imorrn då! Poker- och resmässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Det är ju bättre att inte fuska o ha sig så att det blir lättare att casha ut imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Nu har jag tagit tummen ur och uppdaterat bloggen: http://www.mylifeinshenzhen.com BE på pokern idag på kanske 2 timmars spel. Sovdags nu. Får ungefär 2 timmars sömn innan vi måste gå upp igen för att dra till Hainan. CYA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Förstår faktiskt inte varför inte fler pfare som endast lirar poker, drar utomlands? Man träffar sjukt mycket folk, bättre klimat... Allt är bättre. skola Berätta lite mer om era sidoförsäljningar när och om ni får igång det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Du är för känslig, Oskar. Massagen var underbart bra... fast min tjej var förvisso lite yngre och klenare. Vill gå tillbaks dit redan imorgon i alla fall. Får se om man får tid till det, haha. Och jag gillade även kycklingen, efter att de burit ut huvet. +10 inköp på NL10 idag för min del. Känns skönt att ha lämnat min livs downswing bakom sig. Imorgon blir det nog spelfridag i förmån för kareokekväll eller något annat skoj. Bye bye! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Uppe tidigt idag o tvättar innan det blir en vända till elektronikdistriktet för att kolla lite. Lyssnar på den här gamla stänkaren: edit. fick lust att posta mer musik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Alltså nu kanske ja är fisk, men borde du inte snappa av där? Eller du kanske har super reads? Känns ju som att du lika gärna kan folda pre annars. För vi lär ju inte spela KK för att setmina? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Mjo, blev lite panik där... Ska man inte spela för KK för stack så är det just här, när utg 4betar. På håret om jag har oddsen för setmine där..Är 1 på 10, om jag får hela hans stack. Räcker det? Jag skulle nog ha svårt att släppa där, men det luktar AA lång väg. Du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts