Orrarah Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Haha aldrig, kolla in min db så ser du att jag precis avslutade en 250$/h session. Det är min riktiga winrate, true story. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Påminnelse till samtliga grinders: klockan är bara barnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Påminnelse till samtliga grinders: klockan är bara barnet! ord!! Grinden har ju precis börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Hovat in över 32 inköp nu under dagen vilket gör att rullen är uppe på över $150. dags för lite NL5-grind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 HAHA. Orrarah = lök.... Amutu klämde just ur sig lanets citat: "ja, men lägg dig du om du är trött. vi grinders, vi orkar." epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Fan vad nötigt det låter. Jag sitter och grindar själv hela jävla nätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Fan vad nötigt det låter. Jag sitter och grindar själv hela jävla nätterna Du råkar inte bo i Norrköping då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Du råkar inte bo i Norrköping då? Bodde i nyköping, skåne numera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 orrah = pensionär pherlo = ultra-grinder amutu = grinder Dagens fakta !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Då var ultragrinden över då. Blev ungefär 13½ timmars grind detta dygn. NL2: +33,5 inköp eller $67 NL5: +7 inköp eller $35 BR: $192 Nu ska Orrarah skjutsa hem mig och amutu så vi får sova. gg osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 sova? LAME! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Bodde i nyköping, skåne numera Where at? Måste ju styras upp grindstuga även i skåneland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Grinda på bara! Jag vill dock inte se någon skottning på nl5.. sånt slutar aldrig bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 LÅL. Nyvaken och alldeles strax dags för grind. Vore nice att jobba in över 10 inköp idag i alla fall.... Bara kötta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Går segt som fan på NL5 nu. Back ett inköp på typ 1.5h spel, men jag köttar vidare... f.ö. så har jag spelat 37k händer hittills under veckan. ska försöka nå 50k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Då var ultragrinden över då. Blev ungefär 13½ timmars grind detta dygn. NL2: +33,5 inköp eller $67 NL5: +7 inköp eller $35 BR: $192 Nu ska Orrarah skjutsa hem mig och amutu så vi får sova. gg osv 13h grind? Imponerande...eller hjärndött, har svårt att bestämma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Haha..Fan skön dagbok..Ska också börja grinda Nl2 bara för att se hur många inköp man kan plussa Hur många bord liras d+ får man några FPP överhuvud taget på den nivån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Ni har stavat fel på challenge i topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Det här e sick redan o grindar jag har precis vaknat. =)) Ne för fan nu ska jag oxå ligga i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 13h grind? Imponerande...eller hjärndött, har svårt att bestämma mig. haha... ty, ty. men jo, aningen hjärndött är det väl Haha..Fan skön dagbok..Ska också börja grinda Nl2 bara för att se hur många inköp man kan plussa Hur många bord liras d+ får man några FPP överhuvud taget på den nivån ? haha, bara kötta på. försök slå mitt nuvarande inköpsrekord 24 bord men räkna absolut inte med några fpps. tar väl ungefär ett halvårs heltidsgrind för att få en t-shirt. Ni har stavat fel på challenge i topic.. ja, jävlar. det får orrarah allt fixa till Det här e sick redan o grindar jag har precis vaknat. =)) Ne för fan nu ska jag oxå ligga i.. go go go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts