Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nae, blev säkert över 10h lir så inget som hände jättesnabbt, men var rätt mycket skit. Speciellt många småpotter som jag missade mot fiskarna. Nya tag idag... Vad nickar du?

 

relient, har en DB här men skriver inte så mkt. Har haft en ganska tungt period och då är det inte lika roligt att skriva :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo! Hemma i Norrköping igen nu efter min två månader långa vistelse i Kina. Körde en kort session NL25 idag på en dryg timma och slutade 2 inköp upp. Kommer behöva nöta en hel del nu under sommaren för att ha råd med en ny resa till hösten. Men tro inte att ni kommer få se så mycket av mig på ett tag för det. ;) Ska nämligen ut och bila runt i Europa med familjen nu på torsdag och en dryg vecka framåt.

 

En snabb kalkyl i huvet säger att jag behöver dra in minst 15000 kronor för att ha råd med en ny resa (har obv andra pengar till resan också). 15000 kronor är med dagens dollarkurs räknat ungefär $1900 och låt oss säga att jag snittar $15 i timmen på NL25 (tror jag kan hålla ett högre snitt). I det fallet behöver jag spela cirka 125 timmar för att nå mitt mål. Siktar på att snitta 4 timmar poker om dagen under juli månad, då jävlar! 8-)

 

Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhm!!!! Haha, det hade ju varit värt några millar för bajen8-)

 

Nae, men ska bli intressant och se vad vi får för honom... Vad fick vi för eguren? Var väl kaffepengar och nu är han ordinarie i Villareal... Spyr på Hammarbys styrelse..

 

 

Bajen har väl aldrig nånsin lyckats få ut bra med pengar för nån spelare?

Minns inte exakt men under 10 mille var det iaf för Eguren, sjukt låg summa för en ordinarie spelare i ett topp 5 lag i spanien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va 8-10 mille ungefär, det var ju en utlåning med förbestämd köpoption som Villareal med glädje utnyttjade...Senaste i raden mongoaffärer av styrelsen är ju Erkan som förmodligen går till Besiktas nu efter lånet för en summa långt under den förutbestämda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte citera allt, men ja, Bajen skäms man fan för när det gäller spelarförsäljningen... Värva Hasse Borg!

Var väl tom 40 mille för Wernblom? Sen har vi Petter, Erkan för 3?!, Eguren :rolleyes: osv osv osv... Sen värvas en ny mittfältare för 4 mille... Fattar ingenting!!! Sen har vi Max von schlebrugge-affären där han åkte ner och diskuterade kontrakt, trots att affären mellan klubbarna inte var klar om jag inte missminner mig?? JÄVLA AMATÖRER, AVGÅ ALLA på den.

 

Har alltid undrat hur Bajen kan göra så dåliga spelarförsäljningar. Men tydligen ligger det till så att man för att knyta bra namn till klubben skrivit in i kontrakten att de ska få gå billigt och/eller själva få en bit av kakan vid en ev försäljning. Därför har vi sålt massa bra spelare för småpengar som jag förstått det. Öht har klubben misskötts de senaste åren. Allt har ju känts väldigt proffsigt men vi har levt rejält över våra tillgångar. Men det verkar ju va många fler klubbar som kommer få genomgå samma ekonomiska stålbad framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usch ja! Det känns otrevligt att tänka att Bajen behöver ha in pengarna för Charlie men att man samtidigt tappar väldigt mycket av det lilla sting som finns framåt. Jag har inga andra förhoppningar i år än att de trots allt ska kunna klara sig kvar. Det kommer att bli nervöst, men man får hoppas på att det börjar trilla in lite fler trepoängare på Söderstadion!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...