-PK- Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Nej, tycker inte jag överdriver något särskilt. Jag vet inte vad din syn är på bra fotboll men jag blir iaf inte imponerad när ett lag av Reals kaliber i princip inte skapar några farliga chanser på hela matchen. Rulla boll på mittplan och runt straffområdet kan många lag göra men det vinner man tyvärr inga matcher på. Tror nog de flesta som såg matchen håller med mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Real var ju totalt ofarliga hela matchen och Liverpool fick matchen precis dit de ville. För övrigt svårt att vara mer fel ute än jag i gissningarna inför omgången. Blir nog bara ett spanskt lag och fyra engelska - som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Real var ju totalt ofarliga hela matchen och Liverpool fick matchen precis dit de ville. För övrigt svårt att vara mer fel ute än jag i gissningarna inför omgången. Blir nog bara ett spanskt lag och fyra engelska - som vanligt Det spanska lag du syftar på vinner också CL nio gånger av tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Vänta? Menar du att Pool var bättre? lol på den isf. ja? Det spanska lag du syftar på vinner också CL nio gånger av tio. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Det spanska lag du syftar på vinner också CL nio gånger av tio. 9 av 10 säger du. ger du oss på pokerforum det oddset då? säg till hur många $ du vill satsa? eller kanske ska köra kr vi är ju trots allt i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 nej jo, spela samma CL-slutspel 10 gånger så kmr vi defnitivt stå som slutsegrerare i nio av dem. Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 ja? btw, du menar att Pool var bättre än Madrid? Haha, årets skämt. Jag hatar Real över allt, culé som man är, MEN t om jag kan erkänna att Marängerna var bättre. Du måste, i ärlighetens namn, ha sett en annan match.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 jo, spela samma CL-slutspel 10 gånger så kmr vi defnitivt stå som slutsegrerare i nio av dem. Själv då? Ha ha, tack för att du förgyller en trist fredagsmorgon. Ja, Barca är definitivt en av favoriterna tillsammans med Manure, men att säga att de skulle vinna 9 av 10 är ju helt sjukt mycket fanboy. 3 av 10 är nog mer korrekt riktvärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 jo, spela samma CL-slutspel 10 gånger så kmr vi defnitivt stå som slutsegrerare i nio av dem. Själv då? Som någon annan skrev... Vad ger du oss för odds på att barca inte vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 btw, du menar att Pool var bättre än Madrid? Haha, årets skämt. Jag hatar Real över allt, culé som man är, MEN t om jag kan erkänna att Marängerna var bättre. Du måste, i ärlighetens namn, ha sett en annan match.. och jag håller på man utd... så då är frågan vem av oss som förstår fotboll bäst. jag sätter för övrigt 500k sek till 5x pengarna på att något annat lag än barca vinner cl. utgår från att det är taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 och jag håller på man utd... så då är frågan vem av oss som förstår fotboll bäst. jag sätter för övrigt 500k sek till 5x pengarna på att något annat lag än barca vinner cl. utgår från att det är taget? fortfarande öppet för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts