Gå till innehåll

Inför Champions League


Recommended Posts

chelsea kan nog bli riktigt vassa med turneringscoachen hiddink vid rodret, allra helst om de släpper lite på ligaspelet till förmån för cl. annars får man utd gälla som favoriter, så klart. vinnaren av liverpool/real blir förstås farlig och även barca, särskilt mtp att de har så pass lätt motstånd nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

United är sjukt överskattade, tror inte dem har en chans på CL-titeln i år.

 

Bucklan kmr återigen vara blå/röd!

 

Du visade redan förra säsongen att du är en Barcelonaidiot som inte kan något om fotboll så jag hoppas att ingen någonsin lyssnar på dig när det handlar om det. United är definitivt inte överskattade (alltså... Alla storlag är då och då överskattade av kvällstidningarna beroende på dagsform) och de är ett av de lag som har störst chans att ta hem CL. Detsamma gäller Barcelona som ser sjukt bra ut denna säsong.

 

Jag har tyvärr inte sett vare sig United eller annan fotboll så mycket som jag skulle ha önskat denna säsong men jag håller med föregående postare att de bara ser starkare och starkare ut. Förvisso så är Ronaldo inte alls i samma form som förra året men laget är klart bättre i år. Den främsta styrkan sitter i att truppen är sjukt jämnbra. Förutom Van der Sar så finns det ingen spelare i United som jag skulle sakna jättemycket mot Inter eller vilket annat storlag som helst. Det finns spelare som kommer in och gör ett sjukt bra jobb ändå.

 

Ska inte skriva mer om mitt lag här då det inte passar sig. Funderar dock på att damma av Unitedtråden och ge mina synpunkter på laget hittills den här säsongen.

 

Slutsats: Bohman, du suger.

 

Edit: Håller med Jello om att Chelsea kan bli farliga också. På grund av samma anledning. Hiddink är nog världens bästa tränare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1X2

tisdag 24.02.2009

Arsenal - Roma 2,02 3,20 4,00 - 1. Kan egentligen gå hur som helst men arsenal har fördel av hemmaplan

 

Atletico Madrid - Porto 1,95 3,30 4,10 - 1

 

Inter Milan - Manchester United 2,55 3,05 2,95 - x2. united är starka och kör över alla lag i pl och inter har inte imponerat i cl på fler år. över 2 matcher så åker dom ut. Detta blir nog ett kryss o united avgör på hemmaplan

 

Lyon - Barcelona 4,00 3,35 1,95- x. barcelona bättre men de e ingen lätt uppgift dom står inför. tror endå dom tar med sig ett x hem

 

onsdag 25.02.2009

 

Villarreal - Panathinaikos 1,65 3,55 6,00- 1

 

Chelsea - Juventus 1,83 3,30 4,80 - 1. med guus hiddink så har dom en liten nytändning och kommer prestera bra

 

Real Madrid - Liverpool 1,95 3,25 4,25 - 1x

 

Sporting Lisbon - Bayern München 2,90 3,15 2,55.- x2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

United är sjukt överskattade, tror inte dem har en chans på CL-titeln i år.

 

Bucklan kmr återigen vara blå/röd!

 

Du visade redan förra säsongen att du är en Barcelonaidiot som inte kan något om fotboll så jag hoppas att ingen någonsin lyssnar på dig när det handlar om det. United är definitivt inte överskattade (alltså... Alla storlag är då och då överskattade av kvällstidningarna beroende på dagsform) och de är ett av de lag som har störst chans att ta hem CL. Detsamma gäller Barcelona som ser sjukt bra ut denna säsong.

 

Jag har tyvärr inte sett vare sig United eller annan fotboll så mycket som jag skulle ha önskat denna säsong men jag håller med föregående postare att de bara ser starkare och starkare ut. Förvisso så är Ronaldo inte alls i samma form som förra året men laget är klart bättre i år. Den främsta styrkan sitter i att truppen är sjukt jämnbra. Förutom Van der Sar så finns det ingen spelare i United som jag skulle sakna jättemycket mot Inter eller vilket annat storlag som helst. Det finns spelare som kommer in och gör ett sjukt bra jobb ändå.

Ska inte skriva mer om mitt lag här då det inte passar sig. Funderar dock på att damma av Unitedtråden och ge mina synpunkter på laget hittills den här säsongen.

 

Slutsats: Bohman, du suger.

 

Edit: Håller med Jello om att Chelsea kan bli farliga också. På grund av samma anledning. Hiddink är nog världens bästa tränare.

 

 

 

 

Måste tyvärr säga att united INTE är överskattade. Då jag älskar premier league ser jag det mesta jag hinner och kan med topplagen. Och det jag sett senaste tiden är en maskin som tar 3 poäng varje match utan att släppa in mål. Spelar ingen roll vilken elva dom spelar med dom fixar det ändå. Har sett väldigt stabilt och imponerande ut och när en "föredetting" som scholes kommer in och sätter varenda krossboll på lilltån på medspelarna då blir det jobbigt för alla lag.

 

Hoppas på Arsenal men jag sätter mina slantar på Man U som segrare i år. Visst Barca går på bra i spanien men kolla tillbaka några år hur det sett ut i champions league så ser alla att engelska lag håller högre klass.

 

Och ska vi prata om lag som kan gå bra för att dom fått ny tränare borde väl real med ramos oxå nämnas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arsenal - Roma 2,02 3,20 4,00

1

 

Atletico Madrid - Porto 1,95 3,30 4,10

x

 

Inter Milan - Manchester United 2,55 3,05 2,95

x

 

Lyon - Barcelona 4,00 3,35 1,95

2

 

Villarreal - Panathinaikos 1,65 3,55 6,00

1

 

Chelsea - Juventus 1,83 3,30 4,80

x

 

Real Madrid - Liverpool 1,95 3,25 4,25

x

 

Sporting Lisbon - Bayern München 2,90 3,15 2,55

2

 

.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du visade redan förra säsongen att du är en Barcelonaidiot som inte kan något om fotboll så jag hoppas att ingen någonsin lyssnar på dig när det handlar om det.

 

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

He he bra svar. Verkar som du kan mycket om fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he bra svar. Verkar som du kan mycket om fotboll.

 

Haha +1, särskilt skönt att bohman tror att hans åsikt räknas när han själv påpekar att han "inte följer PL" som fortfarande anses som den bästa ligan av många och där Ronaldo förra året var nära på rekordöverlägset bäst.

 

Det är ingen skräll om Barca vinner CL, men det är faanimej ingen skräll om de inte vinner heller.

 

Edit; säger ju också en del om Man Utds styrka när både Arsenal- och Inter-fans i denna tråd håller United som CL-favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

Jag började skriva ett svar men sen insåg jag att det knappast är värt att diskutera med dig. öppna ögonen tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara börja svaret med LOL LOL LOL LOL :-D:lol::-)

Så nu kan jag fortsätta.. eller lite till LOL LOL LOL :-):-D:lol:

 

Barca är helt klart favoriter i CL i år? Sure, tillsammans med Man U, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Real Madrid och Munchen.

 

Även en spelare som stänker in över 40 mål en säsong som MITTFÄLTARE kan göra några dåliga matcher, verkar vara dom få du sett.

 

Om barca inte vinner cl är det största skrällen i modern fotboll på mycket länge? Mmmm vi säger väl så, bra att du tror på ditt lag iaf men det börjar bli lite pinsamt när du inte kan något annat om fotboll än just barcelona.

 

Är inget större fan av varken man u eller ronaldo men jag tror på dom framför barca iaf

 

 

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte Barcelona som favoriter i

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

Ser man inte Barcelona som favoriter i

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

 

Att United har haft sin tränare i 23 år är väl positivt eller? Det är det i mina ögon :).

 

De flesta stora lag byter tränare som strumpor.

 

Barca är bra men de tar inte CL i år. Nästa år ja.

 

Även om jag är Unitedfan så tror jag att Liverpool har störst chans att vinna i år. Det går åt helvete i ligan som vanligt och de har gett upp den och koncentrerar sig på CL.

 

Anledningen att United inte tar det är att de är forfarande inblandade i samtliga cuper och kämpar om titeln i PL också.

Skulle de klara av det så är det ytterligare bevis på att Sir Alex vet hur han skall motivera laget, välja rätt spelare vid rätt tillfälle samt att han är en av de bästa tränarna genom tiderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

 

 

Ehhh.. Nog är Barca ett lag som kan vinna CL och visst har Messi varit grym sista tiden , men annars har du inte många rätt.

Lite nyanserat får du nog se på tillvaron om du vill att någon ska lyssna på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och vilka är "en massa"??? Du har noll koll människa.

 

Att United har haft sin tränare i 23 år är väl positivt eller? Det är det i mina ögon :).

 

De flesta stora lag byter tränare som strumpor.

 

Barca är bra men de tar inte CL i år. Nästa år ja.

 

Även om jag är Unitedfan så tror jag att Liverpool har störst chans att vinna i år. Det går åt helvete i ligan som vanligt och de har gett upp den och koncentrerar sig på CL.

 

Anledningen att United inte tar det är att de är forfarande inblandade i samtliga cuper och kämpar om titeln i PL också.

Skulle de klara av det så är det ytterligare bevis på att Sir Alex vet hur han skall motivera laget, välja rätt spelare vid rätt tillfälle samt att han är en av de bästa tränarna genom tiderna.

 

 

 

Om du nu är united fan borde du väl ha koll på att dom faktiskt har "en massa" skadade backar!!!

 

Taget från svenskafans:

 

Manchester United:

Nemanja Vidic är som bekant avstängd, Gary Neville, Wes Brown och Rafael finns inte med i truppen p.g.a. skador och Jonny Evans samt John O´Shea är högst osäkra till spel där irländaren är den som har bäst chanser att komma till spel. O´Shea genomförde ett lättare träningspass på egen hand idag i Milano, medan Evans inte tränade alls. Ett sent fitness-test kommer att göras på duon imorgon.

 

Försvarskris med andra ord och om både O´Shea och Evans missar matchen imorgon kommer Ferdinand och Evra att få dra ett tungt lass. Fabio da Silva och Richard Eckersley finns med i 22-manna truppen men Sir Alex vill nog helst slippa använda sig av de orutinerade ynglingarna. Fletcher står redo att gå ner som högerback, något han gjort vid tidigare tillfälle. Det hela kan gå så långt att Michael Carrick tvingas ner bredvid Ferdinand i mittförsvaret. Det hade varit, ehm, intressant att se…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det kom en tråd angående detta så kan vi ta frågan angående streaming

 

Har fått en länk till Atdhe.net någon som testat eller har någon annan. Har hört att det var ngt strul/dålig kvalitet med my2peu eller vad den heter..

 

Tips mottages tacksamt! Laget man vill se är inte så svårt att lista ut ;-)

 

Här har du skiten:

 

http://footielivestreaming.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLAAAAAAA

 

 

 

Ser man inte Barcelona som favoriter i CL detta år så är man helt slut i huvudet. Inte ens värt att förklara varför om man inte förstår.

 

Ronaldo? Har killen någonsin varit bra? O, nej jag följer inte PL men han var totalt värdelös i CL-semin och finalen samt EM-slutspelet. Ett skämt att han vann pris som världens bästa spelare när Messí var 10 grr bättre, tack gode gud att Messí sopar hem priset nästa år iaf.

 

Jag säger bara så här, vinner Barca inte CL i år är det den största skrällen inom modern fotboll på mycket, mycket länge...

 

Edit: United är mycket välkomna till Camp Nou i en eventuell kvartsfinal. Vi kommer sopa banan av Manchester "vi måste ha samma tränare i 20 år" United. Kom ihåg vem som sa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

United matchen är intressant , United har sjukt många avbräck i backlinjen..har fkt spelet ett X där som jag ser som rätt troligt. Tror det blir rätt målfattigt.

 

Real Madrid vinner mot ett uddlöst Pool på hemmaplan. Chelsea mot Juventus är också intressant , svårtippat ändå..men 1X är inte fel.

 

Största skrällvarningen enligt mig är ett Sporting mot Bayern med krasslig form..Sporting är starka hemma och kan mycket väl få med sig ett bra resultat i första matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kära tippsvänner. Lastar in halva rullen på följande ackumulator. Man-Utd+Porto+Chelsea. 4,10 x 1,83 x 2,95 = 22,13 . Betet äger rum på Unibet där jag grindat i 3 månader.

 

Bet: 2,2,1

Insats: 4600£

Väntevinst: 101 798£

Förväntad vinst: 0£

 

GL HF, hoppas christiano bryter benet.

 

Bara halva rullen? Känns lite väl fegt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...