Gå till innehåll

Inför Champions League


Recommended Posts

Det är Champions League nu i veckan på Tisdag-Onsdag. Tänkte vi skulle kunna gå igenom lite vad som gäller inte för veckan.

 

1X2

tisdag 24.02.2009

Arsenal - Roma 2,02 3,20 4,00

 

Atletico Madrid - Porto 1,95 3,30 4,10

 

Inter Milan - Manchester United 2,55 3,05 2,95

 

Lyon - Barcelona 4,00 3,35 1,95

 

onsdag 25.02.2009

 

Villarreal - Panathinaikos 1,65 3,55 6,00

 

Chelsea - Juventus 1,83 3,30 4,80

 

Real Madrid - Liverpool 1,95 3,25 4,25

 

Sporting Lisbon - Bayern München 2,90 3,15 2,55

 

Odds hämtade från Betsafe.

 

För mer information om matcherna kan du läsa på sajter som:

Vinnarodds.se (Många bloggare som skriver)

Tipszonen.se (Forum)

Svenskafans.se (Brukar ha lite intressant info)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sen Ramos tog över Real Madrid och efter inledningtorsken mot Barca, har man tagit 9 raka segrar i ligan så dom är i grym form nu. Seger med 6-1 och 4-0 i dom två senaste matcherna dessutom, så där åker nog en slant in på hemmaseger fast än oddset inte är sådär jättehögt.

 

Annars är det ju jäkligt ovissa matcher allihopa, synd att man bara kan se två av dom direktsänt. :-)

 

Ett avslag som annars kan tyckas lite lockade, är nog Bayern. Efter vinteruppehållet har man tre förluster på fyra matcher, senast mot Köln hemma.

Tål även att nämnas att Atletico Madrid under 2009 bara vunnit en av tio matcher, så även där lägger jag som glad bettingamatör in ett avslag.

 

Sedan så klart... Alla lastar väl in en TV-peng på Inter då ni unnar Man Utd allt ont precis som jag? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, real madrid 1 verkar vara ett bra spel. Får hoppas de bara får emot sig ett felaktigt rött kort i andra halvlek så domarmissen inte gör så j-a mycket.

 

Det är ju standard att Liverpool alltid får åtminstone en domartabbe med sig varje match. Antingen är det felaktig straff med sig eller en felaktig utvisning för motståndarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, real madrid 1 verkar vara ett bra spel. Får hoppas de bara får emot sig ett felaktigt rött kort i andra halvlek så domarmissen inte gör så j-a mycket.

 

Det är ju standard att Liverpool alltid får åtminstone en domartabbe med sig varje match. Antingen är det felaktig straff med sig eller en felaktig utvisning för motståndarna.

Försök räkna upp några stycken felaktiga utvisningar Liverpool fått med sig iår så ska vi skratta åt din okunnighet sen. (kan hålla med om att Lampards var larvig men i övrigt så har väl de flesta varit glasklara)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det kom en tråd angående detta så kan vi ta frågan angående streaming

 

Har fått en länk till Atdhe.net någon som testat eller har någon annan. Har hört att det var ngt strul/dålig kvalitet med my2peu eller vad den heter..

 

Tips mottages tacksamt! Laget man vill se är inte så svårt att lista ut ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tror på Inter imorgon?

 

Ja

 

Ja! Möjligt oavgjort för Inter, tror även på oavgjort för Bayern München borta.

 

Arsenal vet man aldrig vad man har dem för nuförtiden, Hjärtat säger en solklar etta. Ska jag använda någon hjärncell eller två så säger jag helgardera på vanligt tips och undvik att spela på betting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja! Möjligt oavgjort för Inter, tror även på oavgjort för Bayern München borta.

 

Arsenal vet man aldrig vad man har dem för nuförtiden, Hjärtat säger en solklar etta. Ska jag använda någon hjärncell eller två så säger jag helgardera på vanligt tips och undvik att spela på betting.

 

 

 

Håller på Inter men över två matcher tror jag dom är chanslösa mot Man U tyvärr.

 

Arsenal är mitt lag och jag hoppas verkligen dom kan ta Roma men jag har sett det mesta me Arsenal senaste tiden och det har inte sett bra ut. Mittlåset med Denilson och Song är under all kritik, finns ingen kreativitet alls.

Hoppas verkligen arsenal tar roma men det blir inga slantar på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök räkna upp några stycken felaktiga utvisningar Liverpool fått med sig iår så ska vi skratta åt din okunnighet sen. (kan hålla med om att Lampards var larvig men i övrigt så har väl de flesta varit glasklara)

 

Tyvärr, till fördel för Liverpool, så är det vanligare med uteblivna straffar för motståndet eller felaktiga straffar för Liverpool. Vad gäller det antar jag att jag inte behöver räkna upp några. Där har du väl ett gäng på rak arm själv?

 

Nämnde bara röda kort för att Chelsea råkade vara den senaste Liverpool matchen jag såg. Helt sjukt är det iaf att domaren ger dem nån felaktig fördel varje gång jag ser dom spela.

 

Blir kul att se Madrid-Liverpool, om jag har tur blir det bara en utvisning och så kan jag ge dej ett färskt sådant exempel sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

United är sjukt överskattade, tror inte dem har en chans på CL-titeln i år.

 

Bucklan kmr återigen vara blå/röd!

 

lol, united överskattade? Började ligan med att klanta sig rejält för att sen resa sig och totalkrossa. United har störst chans på bucklan även i år ;)

 

Och Inter blir ett lätt byte, serie A är så passé....bara brögäng nowadays.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

United är sjukt överskattade, tror inte dem har en chans på CL-titeln i år.

 

Bucklan kmr återigen vara blå/röd!

 

lol, united överskattade? Började ligan med att klanta sig rejält för att sen resa sig och totalkrossa. United har störst chans på bucklan även i år ;)

 

Och Inter blir ett lätt byte, serie A är så passé....bara brögäng nowadays.

 

Är benägen att säga Man United har stor potential att vinna CL eller rättare störst chans att ta hem bucklan av kvarvarande lag. United är traditionellt starka efter årskskiftet då det tappar ytterst lite poäng. De har ett väldigt bra lag med väldigt få "dåliga" spelare, dvs de har väldigt hög lägsta nivå om man jämför med mitt egna lag.

 

De är starka på alla positioner, sen är de vana vid den här sortens matcher bara kolla facit genom CL-säsongerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...