el_palo Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 759k 66tim 13 tim 14 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 -4000 4 och 33 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Strax över 1 mille på 35 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byxlugg Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 TADA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 TADA! mmhm så kan faktiskt jag med göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byxlugg Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 mmhm så kan faktiskt jag med göra Du kan göra vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilfHunter Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hur beräknar dom tiden då? Är det den tid man suttit på varje bord som dom sedan adderar ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 TADA! Är inte detta sjukt mycket speltid?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hur beräknar dom tiden då? Är det den tid man suttit på varje bord som dom sedan adderar ihop? Antar att det är spelad tid, oavsett hur många bord du spelat. Så räknas det iaf när man har tidgränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byxlugg Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Är inte detta sjukt mycket speltid?!? Ungefär 8h om dagen sen svs öppnade, ganska lagom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Ungefär 8h om dagen sen svs öppnade, ganska lagom? Galet, WP i guess.. Om du har en ok timpeng så är du ju miljardär utan problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Är minst 60k och mest 120k. Riktigt vad vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Är minst 60k och mest 120k. Riktigt vad vet jag inte. Står det inte ganska exakt i svs klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 1233743.66 SEK 56 dagar 0 timmar 12 min 914:-/h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 TADA! Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 -1 912 kr 5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byxlugg Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Galet, WP i guess.. Om du har en ok timpeng så är du ju miljardär utan problem... Lite galet kanske, långt från miljarder, vunnit en krona eller två. Photoshop? Nix, har spelat sen svs öppnade, nästan varje dag. (tror nog man kryddar resultatet o inte speltiden i photoshop isf?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Står det inte ganska exakt i svs klienten? Tror du jag orkar titta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Lite galet kanske, långt från miljarder, vunnit en krona eller två. Nix, har spelat sen svs öppnade, nästan varje dag. (tror nog man kryddar resultatet o inte speltiden i photoshop isf?) Går du ut ofta eller kör du hela kittet med utkörd pizza, pissflaska m.m.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 2.198.482.05 SEK56Dagar 19H 20M Kanske redovisa rejken också snälla statliga Svenska Spel? Så Bubba är herren på täppan.. Wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Lite galet kanske, långt från miljarder, vunnit en krona eller två. Nix, har spelat sen svs öppnade, nästan varje dag. (tror nog man kryddar resultatet o inte speltiden i photoshop isf?) Sjuka människa! Varför inte lägga upp resultat och nick på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 byxlugg är väl kungrikard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 byxlugg är väl kungrikard? hahaha obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Någon som vet hur dom gör - Får dom siffran när dom tittar på x antal kronor insatta i relation med x antal kronor i uttag eller är man plus så fort man har mer pengar på kontot än ursprungliga insättningen. Vart sjukt otydligt vad fan jag försökte säga nu men haha ni fattar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Någon som vet hur dom gör - Får dom siffran när dom tittar på x antal kronor insatta i relation med x antal kronor i uttag eller är man plus så fort man har mer pengar på kontot än ursprungliga insättningen. Vart sjukt otydligt vad fan jag försökte säga nu men haha ni fattar nog. Det funkar precis som din spelgräns. Om du vid 0 sätter dig vid ett cashgamebord eller köper in i en turnering för X kronor kommer statusen visa en förlust på X. Eventuella turneringsvinster eller det du tar bort från cashbordet läggs sedan till igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts