jackbalsam Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 Haha. Måste skaffa någon som står bakom mig på alla liveturneringar och sägar +EV med basröst när jag slänger in pengar i potten. Citera
Kotoryu Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Angående Bill Fillmaff så tycker jag att avsnitt 3 och 5 var ganska kassa, men kommer fortsätta se alla. Avsnitt 6 var å andra sidan riktigt bra! Det är alltså så man multitablar. Rappen till "Rule Britannia" gick inte heller av för hackor. Citera
wolf Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Är det bara jag som tycker Goose Hinsons glädjeyttringar låter misstänkssamt likt Mattias Andersson? Citera
Hjort Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Avsnitt 6 var å andra sidan riktigt bra! Det är alltså så man multitablar. Rappen till "Rule Britannia" gick inte heller av för hackor. IMO är höjdpunkten när Hermando Benitez dödar Filmaffs hand med sitt "Schårrl Hiin!" "Bill Fillmaff looks down at AHHHHHHHH!" Citera
Gila01 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Är det här en riktig person eller bara nån Ali-G liknande typ som lever underhåller folk? Trodde du visste mer om honom, du har ju snott bilden till din avatar där... Citera
Loveless Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Är det här en riktig person eller bara nån Ali-G liknande typ som lever underhåller folk? Trodde du visste mer om honom, du har ju snott bilden till din avatar där... Kanske skulle kolla när Maliik postade inlägget. Citera
Gila01 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Är det här en riktig person eller bara nån Ali-G liknande typ som lever underhåller folk? Trodde du visste mer om honom, du har ju snott bilden till din avatar där... Kanske skulle kolla när Maliik postade inlägget. Citera
Kotoryu Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Avsnitt 6 var å andra sidan riktigt bra! Det är alltså så man multitablar. Rappen till "Rule Britannia" gick inte heller av för hackor. IMO är höjdpunkten när Hermando Benitez dödar Filmaffs hand med sitt "Schårrl Hiin!" "Bill Fillmaff looks down at AHHHHHHHH!" Kommentarerna efter att riverkortet kommit mellan Fillmaff och Hinson är också bra: - Bill Fillmaff has an ace-high flush - and he is all-in!! (Hinson drar ut lite på sin syn) But Hinson has a straight flush, and he is slowplaying it!!! Citera
Recommended Posts