Gå till innehåll

Hur slöa är Fullt Tilt??


Spexlith

Recommended Posts

Har aldrig spelat Full Tilt - men många gillar siten verkar det som - så jag har reggat ett konto....och skickat körkort....hyresavi....kortkopia... de har bekfäftat ID. men nu är det 10 dagar sen och fortfarande är kontot låst.

 

Sämsta jag varit med om som kund - om man nånsin får in nåra stålar där - är det nånsin möjligt att få ut dom?

 

Törs man lira på en sida med så slö support?

 

Finns det nån sajtrep här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig spelat Full Tilt - men många gillar siten verkar det som - så jag har reggat ett konto....och skickat körkort....hyresavi....kortkopia... de har bekfäftat ID. men nu är det 10 dagar sen och fortfarande är kontot låst.

 

Sämsta jag varit med om som kund - om man nånsin får in nåra stålar där - är det nånsin möjligt att få ut dom?

 

Törs man lira på en sida med så slö support?

 

Finns det nån sajtrep här?

 

Varför skulle du skicka alla dom grejerna? Kunde du inte stoppa in pengar annars? :S jag behövde iaf inte skicka ngt. Tog typ max 5 minuter från det att jag börja regga tills jag hade pengar på kontot.

Ja, det finns en sajtrepresentat här som säkert kommer svara snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle du skicka alla dom grejerna? Kunde du inte stoppa in pengar annars? :S jag behövde iaf inte skicka ngt. Tog typ max 5 minuter från det att jag börja regga tills jag hade pengar på kontot.

Ja, det finns en sajtrepresentat här som säkert kommer svara snart.

 

Ja det undrar jag också - men det har jag i alla fall gjort för 11 dagar sen????

 

Läser man runt här så finns det många som måste skicka såna papper både här & där och nu & då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det undrar jag också - men det har jag i alla fall gjort för 11 dagar sen????

 

Läser man runt här så finns det många som måste skicka såna papper både här & där och nu & då

 

Ja, det är vanligt att man måste skicka in sånna grejjer men inte när man ska stoppa in pengar på sajten utan när man ska ta ut. Jag har iaf inte hört talas om att ngn behövt göra det fram tills nu :)

 

Kan du inte paste-a hit mailet eller var det var som sa att du skulle skicka allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det tar normalt inte någon tid alls att göra sin första insättning, förutsatt att allt är i ordning. Eftersom jag inte kan diskutera specifika fall här på forumet så kan jag inte ta diskussionen mycket längre men om du har några generella frågor så svarar jag gärna, i tråden eller PM.

 

Vi kräver bara papper (ID, kortkopia o.s.v) när det är något som måste kontrolleras. I dom allra flesta fall så är det snabbt löst, orsaken till att det tar något längre tid är att allt som skickas in måste verifieras och godkännas först.

 

Om alla dina papper är OK så ska du bara behöva göra detta en gång, kan ju vara skönt att veta att man inte måste göra om något som tar tid.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det tar normalt inte någon tid alls

 

Hej Spexlith.

 

Tack för ditt svar.

 

Dessvärre har det tagit lite längre än normal. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

 

Jag har skickat en påminnelse till vår Cashier avdelning och hoppas ha ditt konto återöppnat inom kort.

 

Hälsningar,

 

Erik

Full Tilt Poker Support

 

 

Varför säger ni då så här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Spexlith.

 

Tack för ditt svar.

 

Dessvärre har det tagit lite längre än normal. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

 

Jag har skickat en påminnelse till vår Cashier avdelning och hoppas ha ditt konto återöppnat inom kort.

 

Hälsningar,

 

Erik

Full Tilt Poker Support

 

 

Varför säger ni då så här??

 

Hej,

 

Nyckelordet är i det här fallet "normalt". Eftersom ditt konto är stängt har något hänt som gjort att insättningen fördröjts. Utan information om vad som gjort att ditt konto stängts och att det krävts ID o.s.v så blir det svårt att lösa ditt problem. Det är det stängda kontot och inte betalningen som fördröjer det här.

 

Tyvärr är problemet specifikt för just ditt konto och det kan vara krångligt att lösa det över forumet i.o.m detta (vi måste ha sekretess i kontofrågor).

 

Om du skickar ett PM till mig så kan vi diskutera saken vidare där så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så klart så ska du bilda dig din egen uppfattning men jag kan garantera dig att dina pengar är säkra, det är ju faktiskt dina pengar även om dom står på ett Full Tilt Konto. Det är ju trist att det ska fördröjas när man vill göra en insättning, men jag tror att du håller med om att det är minst lika viktigt att det görs rätt som att det görs snabbt. Regelverket finns ju trots allt för att garantera säkerheten hos ditt konto. Nu när du skickat in papper så kommer framtida insättningar att garanterat gå smidigare.

 

Du får gärna skicka ett PM om du vill prata mer om ärendet eller om du undrar över våra rutiner och regler.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...