Gå till innehåll

SLBG & Nkvist |


simonlofberg

Recommended Posts

Kmr troligtvis posta PFs snålaste inlägg genom tiderna. Men för tillfället känns det inte skit lockande att föra över innestående svs kr till $ när vi har ett dollarvärde som just passerat 9 kr. Stanna hos fisken på svs sp ett tag till kanske och hoppas på en minskning i värde ev känna grym medrigg och bli kvar, gillade trots allt sidan och inte plussat så mycket på så kort tid på någon annan sajt;) Största KLONKEN i övrigt är imorgon, bror fyller 20 och systemet får 2 kunder på köpet:D

 

Lär faan sluta med " faan motrigg 10 dagar i rad , vi byter klient"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Liten nyhet! =)

 

Jag får pengarna anyday! :)

 

Mjoo imorgon:) grymt sköönt:D

 

Dagens idag var från en polare " Tja, vann 250 kr på jacken nyss sätter in 100 kr på svs sp så spelar du upp det du gjorde ju 50-1,5 k på 2dagar sist gör om det"

 

Svarade uttråkad som jag var okej på detta efter jag tagit en bra affär med honom( mycket vinst och ingen förlust kunde det bli )

 

svarade lite mer exakt " joo men 100 kr vet jag inte hur långt jag kmr på och önskar att jag fortfarande satt och spelade den där sessionen jag + 1 k och hade mitt livs medrigg och allt satt, vi snack 100 bb på fisknivån"

 

oschyst som jag var satt jag mig och fiskade PLO för hundringen gick strålande till en början för sedan när jag satt igång en turnering sakta dala neråt och slutade med jag gulade papperslappen efter att äcklen drar runner runner stege ggr 2 mot mig och jag bustar turen.

 

höjer 4 bb pre med AKs från BB. syn knapp samt SB flopp K 10 5 rainbow bettar stenhårt hela vägen tills river då han skumt slänger in en BB synar bara då och lär jag behöva skkriva att turn och river var 7 4 och han satt med 68.............

 

Mer PLO för miina egna pengar när jag är uttråkad:D

 

Var jag som fick bli fisken:P

 

Roligt följa min hockeytränare idag på svs sp iaf, efter klonkat nån ture igår, 2,2k och lunchlådan idag 3,8 råkade jag nämna veckopotten för honom med en stor ironi i orden , 3 minuter senare var han reggad och efter bustat tidigt droppade han ett 100 bb inköp på 5/10 på 3-4 min kanske:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha aa får fortsätta med det då:D Fick pengarna idag av ludvvig kört en del ligger på even . Kunde sett annorlunda ut om 30 min om inte den hade inträffat. Lyckades regga mig till fel turnering men det gick väldigt bra till motriggen slog mig rätt i ansiktet:P

 

Full Tilt Poker Game #10929530067: $6 + $0.50 Super Turbo KO (82112170), Table 59 - 500/1000 Ante 125 - No Limit Hold'em - 17:41:42 ET - 2009/03/02

Plats 1: 44sisko44 (16,322)

Plats 2: stefanlofberg (3,532)

Plats 4: 4kappa (2,558)

Plats 5: timcu4 (19,429)

Plats 7: kgbrad12 (4,898)

Plats 8: Gabriel Agbon (12,711)

Plats 9: macflower (8,430)

44sisko44 lägger anten 125

stefanlofberg lägger anten 125

4kappa lägger anten 125

timcu4 lägger anten 125

kgbrad12 lägger anten 125

Gabriel Agbon lägger anten 125

macflower lägger anten 125

kgbrad12 lägger den stora mörken på 1,000

Knappen är på plats #5

*** HÅLKORT ***

Gett till stefanlofberg [Ad Qd]

4kappa: you and your broken back mother

Gabriel Agbon lägger sig

macflower lägger sig

44sisko44 lägger sig

stefanlofberg höjer till 3,407 och är all-in

4kappa lägger sig

timcu4 synar 3,407

kgbrad12 har 15 sekunder på sig att göra något

kgbrad12 lägger sig

stefanlofberg visar [Ad Qd]

timcu4 visar [Qh Kd]

*** FLOPP *** [As Jc 3s]

*** TURN *** [As Jc 3s] [Kc]

*** RIVER *** [As Jc 3s Kc] [Ks]

stefanlofberg visar tvåpar, Äss och Kings

timcu4 visar triss, Kings

timcu4 vinner potten (8,689) med triss, Kings

stefanlofberg ställer sig upp

*** SAMMANFATTNING ***

Totalpott 8,689 | Avgift 0

Lista: [As Jc 3s Kc Ks]

Plats 1: 44sisko44 lade sig före floppen

Plats 2: stefanlofberg visade [Ad Qd] och förlorade med tvåpar, Äss och Kings

Plats 4: 4kappa lade sig före floppen

Plats 5: timcu4 (knappen) visade [Qh Kd] och vann (8,689) med triss, Kings

Plats 7: kgbrad12 (stora mörken) lade sig före floppen

Plats 8: Gabriel Agbon lade sig före floppen

Plats 9: macflower lade sig före floppen

 

var pott om Avg och topp 10 placering, fick nöja mig med 14 dollar + 10 Ko kanske, 19 plats blev det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar jag denna dåligt?

 

Full Tilt Poker Game #10940459285: $5 + $0.50 Tournament (82195290), Table 19 - 80/160 - No Limit Hold'em - 8:38:46 ET - 2009/03/03

Plats 2: Igor Stimac (2,767)

Plats 3: stefanlofberg (10,050)

Plats 4: affenkind215 (9,950)

Plats 5: kapkan (9,440)

Plats 6: DaBigMan68 (3,575), står över

Plats 7: supercry (6,181)

Plats 8: claptonic (3,065)

Plats 9: BRUNOHAPPY (9,880)

claptonic lägger den lilla mörken på 80

BRUNOHAPPY lägger den stora mörken på 160

Knappen är på plats #7

*** HÅLKORT ***

Gett till stefanlofberg [Ks Qs]

Igor Stimac lägger sig

stefanlofberg höjer till 400

affenkind215 synar 400

kapkan lägger sig

DaBigMan68 lägger sig

supercry har 15 sekunder på sig att göra något

supercry står över

supercry tog för lång tid

supercry lägger sig

claptonic lägger sig

BRUNOHAPPY lägger sig

*** FLOPP *** [8h Ts Kh]

supercry har återanslutit

stefanlofberg har 15 sekunder på sig att göra något

supercry har kommit tillbaka

stefanlofberg satsar 480

affenkind215 synar 480

*** TURN *** [8h Ts Kh] [7h]

stefanlofberg satsar 1,120

affenkind215 synar 1,120

*** RIVER *** [8h Ts Kh 7h] [Jc]

stefanlofberg satsar 1,920

affenkind215 höjer till 3,840

stefanlofberg synar 1,920

*** SHOWDOWN ***

affenkind215 visar [Kd 9d] Jack-hög stege

 

Låg 5/45 när handen utspelar sig , åker senare på Kqs va Aq......BACK BACK BACK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där, är nu Reggad på Heypoker där min nu lilla rulle snart ska komma in. 24 h på FTP och back 6 inköp sved;) Kmr nu få RB också vilket känns bra då jag sökte om det på FTP och jag var en av alla miljarder på deras lista som fick stå i "kölista".

 

Kila iväg och träna nu. Första kvalmatchen hemma mot Grums spelas på lördag. Tror dom är det tuffaste motståndet även fast dom också kommer från lokal serien. Lagen i kvalet är : Team Gävle, Västerås IK, Grums och Kumla( sist i Elit serien)

 

Går nu ut med till hela PF att jag lider av stora tvångstankar, har massa konstiga saker för mig. Värsta är nog att jag inte ätit en hel macka på 2 år drygt, lämnar alltid en bit:D

 

ovanstående skriver jag mest för att jag kollade mina visningar i denna DB och just då hade jag 666 visningar. Det är ju ett ett bra nummer:D LOL

 

Tecken på att jag går gul atm.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjat lira på Heypoker nu , skön klient med mycket fisk:) Nötte lite under gårdagsnatten och gick några inköp + på nl20. Men denna session vill inget stå. back 5 inköp:(

 

Nöta 1-2 h till om jag orkar och jag kanske kan få vinna en hand. Rivrad nyss nötstegen mot horkåk, KT vs AJ på AQ3JA brädan:P

 

ska nog slänga upp fler bord så jag inte blir rastlös:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med inställd bollsport va? :)

 

HAHA var det?:) speluppfattning av mig isf att lämna skolan vid halv 1 med håltimme fram till Bollsporten för gå hem och sova för att vakna upp kl 19.00:P

 

 

plussade 2 inköp idag, 4 kvar till break even över vad jag satt in och 6 till ATH på sidan, försöka komma tillbaka till ATH på siten under helgen:)

 

Laddat ner Absolute Power med Clintan. Verkar var ruskigt bra så ska dra igång den nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löjligt skönt med helg nu, Varit erhört trött under hela veckan så skönt att man får sova ut 2 dagar. Imorgon börjar Elit kvalet så ikväll är det film/poker. Spelat en session på 1½ så här långt och plus 2,5 inköp:) Ak vs A6 Alpf drog ner plusset lite, ska försöka fixa så jag kan få upp lite fler händer.

 

Se klart Absolute Power nu och sen grinda lite mer innan sängen väntar. Rekomenderar filmen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar upp det.

 

Kanon (Y) Verkade ljust iaf:=)

 

Torskade Kvalseriematchen mot Elit idag med 5-2, riktigt onödigt då vi är ett bra mycket bättre lag en dom men 4 individuella misstag på 4 mål (sista tom kasse) är för mycket.

 

Dominerade matchen i 2 perioder men fick inte bättre utdelning än 2-2 och i sista perioden blev vi alldeles för passiva och drog på oss 3-4 riktiga idiotutvisningar som stod sig dyrt. Måste vinna dom 5 återstående matcherna för att vinna serien nu, kommer bli riktigt tufft.

 

Får se om det blir en ordentlig kvällsgrind ikväll eller om jag ska ta mig till en polare för film, känns så jävla långt bort att sätta sig på en buss så lutar åt grind:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färdigt spelat för dagen nu, ruschar sjukt bra atm så vill gjärna spela en stund till men väljer att sluta för kvällen och spela mer imorgon istället. 240$+ på NL20 senaste 2,5 dagarna är jag väldigt nöjd med:)

 

Pengarna som var ute på vift har kommit tillbaka med så behöver inte oroa mig för det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 NL20 inköp back idag...... Sjukt dåligt imo och spelet speglar sig på resultatet men inte mycket att göra när någon fisk (Ludde) sitter och kör push or fold poker på NL20 och tar 1,5 inköp med 78o vs AJs av mig på floppad stege Alpf;)

 

Lär man offra hela denna veckan för grinda tillbaka rullen till ATH istället för låta rullen byggas.

 

Säger det igen att jag lär sluta med marahton sessioner inge bra för varken spelet eller mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...