Gå till innehåll

SLBG & Nkvist |


simonlofberg

Recommended Posts

Dags att starta Dagbok här på PF efter att varit aktiv här under någon månad. Spelar Sng 5-10 $ och Cg NL20. Satt in 50 dollar för någon månad sen på FTP där jag tidsnog lyckades grinda upp till 500 dollar efter att rullen gått väldigt dalande på slutet.satt därefter in 2700 kr på svs sp som jag spelade upp till 6 K. Nu för tillfället spelar jag På Victor Chandler då Ludvvig rekomendera mig om den sidan. Inledningsvis har jag varit fruktansvärt motriggad på alla håll.

 

Höll på glömma kortare info om mig själv. Heter Simon Löfberg går 2a året på bygg i Gävle. Spelar hockey i Team Gävle tsm med Ludde bla. Pokern och Hockeyn är väl mina största fritidsintressen för övrigt.

 

Vet inte exakt vad rullen ligger på just nu men runt 6,5 K skulle jag gissa på efter att tappat 1 K igår på en polares svs sp konto som jag lånade och rushade från 50 kr till 1,6 K men ca 500 kr tillhörde han då jag spelade och han betalde men igår fick man för sig att spela själv och skotta lite vilket blev ett grymt misslyckande och därav lämnade jag svs sp.

 

Blir stenhård grind ikväll om det vänder dvs. back 4 inköp hittills......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

backar fint idag, drygt 100 usd atm. Tänkte nöta lite till innan sängen. Från och med imorgon kmr jag bokföra resultaten här i dagboken. Kan ju alltid hoppas på den omtalade dagboksriggen.

 

Jag suger på SNG och MTT känns det som. 70% av backet idag måste vara på SNG och MTT.

 

Grindar på........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom just hem från skolan, sätta sig och Grinda lite nu, resultatet lär visa hur länge det blir. Fick in degen precis med flopad stege, dock satt killen bara på dryga 4$.

 

Räddade upp lite igår och slutade dryga 60- totalt, ska börja bokföra varje speldag från och med nu i dagboken.

 

/ Mannen

 

Legenden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagsplusset slutade till slut på 15 $+ vet är glad över att jag inte backade då jag bra nersyltad ett tag men lyckades vända med en 400 bb pott, hade kunnat avslutat i tid också så hade man varit över inköpet upp iaf.

 

Har 3,5 K gtd 6 seat 10$ igång för tillfället är inte så djup i den ännu men efter 40 min ligger jag en bit över Avg efter att tappat lite på skitspel, man skulle kanske passa på att Klonka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-25$ så här långt, började med backa 3 inköp på CG som jag senare tog igen lite på SNG, Blev självklart sönderrivrad med set 88 vs JJ i 200 BB pott då turn bara var en lång väntan på att J skulle visa sig på river och OFC.

 

Börjar för tillfället tvivla på mina kunskaper och mitt självförtroende är sjukt dåligt, Käka lite snabbt nu då 4000 GTD börjar om 5 min 10$ buy in. Jag har vibbar om FT men slutar väll med att jag bustar på 6 nivån lr något;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SIMON HATAR POKER, HAN HATAR SITT ÄCKLIGA INTERNET SOM HAN KALLT RÄKNAR MED ATT HAR KOSTAT HONOM 1,5 K PÅ ATT DÖ NÄR HAN SITTER PÅ NÖTEN. SIMON HATAR ATT HANS SPEL GÅR UT ÖVER DETTA SKIT IT, FÖRUTOM ATT DET NYSS DOG MED FLOPPAT 4 TAL MED OMSLAG PÅ TURN KOSTADE DET 1 HALVT INKÖP PÅ TILT HANDEN EFTER............... saknar FTP på det viset då man iaf blev unconnect och handen var kvar......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade du 1/2 SH på Svs och vad nicka du där?

GL btw.

 

TY...MM var där och gnetade, hade inget eget konto så inget speciellt nick men jag donerade säkert pengar till dig;) Gulade mina 1,5K där som jag spelade upp från 50 kr på polares konto på skottning, hade någon " inte mina pengar" känlsa så planen var dubbla och ta ut men gick som det gick.......... back 170$ totalt på VC nu och nu ger jag upp, torskat för många % av min rulle så går tillbaka till sidan som fostrade mig som poker spelare, FTP jag tänker rent ut sagt våldta alla SNG grinders på den sidan, kmr aldrig sätta mig vid ett CG bord där någon har ITALY som härkomst.

 

Tror rullen ligger på lite under 700 dollar nu och sportlov snart så den ska upp 1k $ under lovet men kmr inte klara det men lika bra satsa:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämnd eller TILT?

 

Jag hoppas alla NL20 spelarna som delat på mina närmare 200$ senaste veckan spelar 3,5 K gtd 6 seat table om 15 minuter, jag tänker vinnna skiten rättare sagt. Simon har bestämt sig men inombords vet han hur det slutar. Om dryga timmen kmr han vara 10 dollar fattigare och hans fina Kungar kmr bli utdragna av 56s på 30/60 nivån. Planen är enkel då jag inte nått ens någon topp 100 plc på mina turneringar. ybbertight spel kommer vara nyckeln i denna turnering. Tänker inte spela skräp händer ur position och ja jag ska vinna skiten.

 

Var lagomt less på poker för 1 h sen när jag sammanfattade mina spel. Men "Final table with phil gordon" motivierade mig till KLONK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sekund jag skrev det innan bustar man. AK vs 66. AK har aldrig varit så dålig som den är på VC. Sa till en polare tidigare under kvällen att jag skulle folda AK nästa gång då jag då räknat ihop 8 AK utan någon hjälp. Blev 9 till slut och där med lämnar jag sidan som är den sida som under kortast period fått mig att tilta mest och förlorat mest pengar på. FTP FTW<3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gameday idag, Ska iväg på bortamatch och möta Skedvi/säter. Ganska avslagen match på förhand då dom redan säkrat serieledningen och kvalet till DIV 1 medans vi ligger i mitten av tabellen och kan varken gå till kval uppåt lr kval neråt. Inget lag har kommit ut ännu så vet inte om jag ska lira eller inte ( är målvakt om jag inte sagt det) men jag tror det kan bli båsdörren fast man gjorde en riktigt bra debut för 1 vecka sedan.:)

 

Imorgon är det också match. Avesta borta med J20, årets viktigaste match. En seger där och vi får spela kval till Elit. Samma motstånd som spöade serieledarna förra helgen på deras hemmaplan så blir nog ingen jättelätt match men i förra mötet blev det kross med 7-3.

 

Pokern läggs på hyllan under Fre/Lör men räknar kunna dra igång på FTP till Söndag. Lite surt att inte kunna gå på POS(Ludvvigs galejparty) men det får jag leva med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinst idag, 8-3 blev slutres. Ett tag trodde jag dommaren var mutad av Hedemora, 6 min i 3 mot 5 och ledningen med 2-1 från första var helt plötsligt försvunnen och 3-2 till Avesta var ett faktum. Men i slutet av andra perren vände vi tillbaka och siffrorna skrevs till slut till 8-3. Enda som kan hindra oss från kval nu är att Hedemora vinner med+21 mål mot Hudik, dom vann ju idag med 23-0 mot söderhamn men ska inte vara någon fara. 10 min till bussen går till stan för lagfest. Med bättre BR hade bullen barit ett faktum;) Grind day imorgon om Ludde är kontaktbar:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...