KallOödmjukDiva Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 Creds till sättet du formulerar dig på i dina texter, men förstår inte riktigt varför du skriver och varför du väljer att öppna upp dig på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2009 Ett sätt att ta itu med problemen. Pokerforum är väl inte det bästa forumet att blotta sig på, längre, men jag har huserat här så pass länge nu att det kändes rätt helt enkelt. Jag hatar att prata om mina problem IRL. Internet är bra på så sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 Något att jobba på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emokid Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Jag hoppas att vi kan ses en gång till, OlleP. En drake lyfter i motvind, är det inte så? Precis så är det och jag tror på dig Vi får höras på msn ngn dag eller får jag komma upp och hälsa på, vi kommer synas igen det är jag säker på. peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Förflyttar mitt liv från PF, och kommer numera att husera här; Vägen till Vegas. Bloggen kommer användas som en rehab. Håll till godo, eller något... Pokern drar snart igång igen på allvar, men jag har lovat mig själv att ALDRIG mer blogga samtidigt. Morsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 "Han ser sig själv igårHan ser sig själv idag Han dricker tills han stupar Det är allt han klarar av O flaskan är hans hopp O flaskan är hans vän Han ser sig själv i spegeln Jag är drabbad av djävulen Och hans darrande händer greppar flaskan en gång till Han dricker fast han inte vill Allting man ser Lyckans vindar kommer aldrig när man ber När man ber Han ser på sina händer Hans kropp har druckits döv Han försöker allt stå stilla Men han darrar som ett löv Han hatar sin spegelbild Han hatar hur han ser ut Han krossar inte spegeln Tömmer kvartingen på stup Och hans darrande händer greppar flaskan en gång till Han dricker fast han inte vill Allting man ser Lyckans vindar kommer aldrig när man ber När man ber Allting man ser Lyckans vindar kommer aldrig när man ber När man ber" Ahh classic radioaktivaräkor GL med allt Freeplopp! Gillar ditt sätt att förmedla dig i skrift. Surt att du lägger ner bloggningen. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ahh classic radioaktivaräkor GL med allt Freeplopp! Gillar ditt sätt att förmedla dig i skrift. Surt att du lägger ner bloggningen. Peace! Tack! Jag har inte lagt ner. Det är nu jag tagit tag i bloggandet på allvar. Är jag inte känd Sverige runt innan nyår så kommer jag tillbaka till PF. Var så säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Tack! Jag har inte lagt ner. Det är nu jag tagit tag i bloggandet på allvar. Är jag inte känd Sverige runt innan nyår så kommer jag tillbaka till PF. Var så säker. Då får jag önska lycka till med bloggen, samt hoppas att vi slipper se dig här efter nyår Ska kika in på bloggen då och då. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts