Gå till innehåll

FreePlopp - Livet är ett saligt ting


FreePlopp

Recommended Posts

Jaha, då var det dags igen. Fjärde dagboken, på två år, är ett faktum. Detta kommer dock bli den sista. Faktiskt. Så försök att hålla den vid liv nu gott folk!

Den fjärde och sista dagboken kommer innehålla allt möjligt, men med fokus på Poker, "Mode", Musik. Det är väl ungefär vad den genomsnittlige pokerspelaren är intresserad av. Jag är dock rätt så flexibel vad gäller ämnesval, så kör hårt. Vi kan börja redan nu. Vilka kan räcka upp en hand och säga att de följer Gossip Girl? Jag har fastnat något fruktansvärt, och kolla faktiskt i detta nu. Snygga brudar, coolt koncept och snygga klädstilar. Allt i ett paket.

 

:h:

 

Vad gäller ämnet Poker så har det gått rätt skapligt de senaste månaderna. Jag ska dock, med bedjan från en av mina pokerbuddies, börja om på Svenska Spel än en gång. Rullen sattes in idag på 5000 fräscha, och insättningsriggen får mer än gärna göra sig påmind. Nivån är 0.5/1 SH, och även lite turneringar skall spelas med jämna mellanrum. Holdem Manager är nyinstallerat och jag är så redo man kan bli. Har aldrig lagt ner tid på så mycket statistik förr, men nu känns det helt rätt för att klara sig ute i in the Deep. Mer om poker i nästa post.

 

:h:

 

Mode är ett intressant ämne. Då ekonomin börjar stadga sig så känns det helt rätt att fräscha om i garderoben. Jag är väl ingen Don Juan i klädväg, men jag vet vad jag passar i. Här är lite smakprov från mina senaste inköp;

10039869_h1.jpg

DXL705_65399_07016_33_0761.jpg

10042104_h1.jpg

 

Jag är lite av en kameleont i modevärlden. Dessa plagg är ju lite av "random-dude"-stilen, men imorgon kan jag lika gärna ha slips och kavaj. Kläder anpassade efter dag och humör är viktigt. Vem orkar gå runt i samma stil ett helt liv? Ni som håller med mig. Tipsa om kläder och accessoarer omedelbums!

 

:h:

 

Över till Musik-biten då. Jag hittade några gamla dängor från vår allas Kapten Röd. Musik kan jag prata om i oändlighet, så shoot om ni vill diskutera om just detta. Här får ni dagens låt;

 

 

I nästa post kommer den sedvanliga "Inför-grinden-info". Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, men avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", vilka jävla idioter.

 

Hatar att sätta ett plustecken efter en Eurypost men måste tyvärr göra det här...

 

+1 m.a.o

 

 

Hur är det med fängelsebesöket Free btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", vilka jävla idioter.

 

Vissa människor klarar inte av att tänka själva och måste därför delas in i fack av andra individer som sätter trender m.m.

Och replikera nu inte med att dessa människor, som följer strömmer, borde låsas in då de är en fara för civilisationen. So be it. . .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nicee , följt dina gamla dagböcker.

 

Angånde kläderna är dom inte fula , inte speciellt förtjust i luvtröjan dock. Men t-shirten och skorna är inte fel , beror på vad man har till såklart. Man kan inte förvänta sig att pokerspelare ska ha någon koll på kläder i ren allmänhet liksom , bara kolla på Durrr , Thorson and so on. :lol:

 

GL !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande förkyld och seg. Hatar att vara sjuk. Missat tre dagar från jobbet nu om man räknar med fredagens ledighet. Det stör mig iofs inte märkvärt, men man saknar civilisationen efter några en hel helgs hostande under täcket. Till råga på allt så ska min fjärde och sista visdomstand givetvis ploppa ut nu också. Iom detta så medföljer feber och värk i några dagar till. Well, är det inte karma så säg?

 

Här kommer dagens låt som ett gott ting mitt i allt det onda;

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite nya klädinköp idag. Har absolut ingenting att göra och jag är inte sugen på poker för 5 öre.

 

image1xl.jpg

 

Cardigan från Karl Lagerfeld. Passar bra med vit skjorta under kan jag tänka mig.

 

benGrinstead.jpg

 

Ben Sherman håller alltid måttet.

 

18894173.jpg

 

Denna köpte jag förra veckan. Brukar aldrig bära klockar, men denna föll mig i smaken.

 

Dress-for-less.com, underbar sida som ofta har otroliga rabatter. In och kika!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jaha, då var det dags igen. Fjärde dagboken, på två år, är ett faktum. Detta kommer dock bli den sista. Faktiskt. Så försök att hålla den vid liv nu gott folk!

Den fjärde och sista dagboken kommer innehålla allt möjligt, men med fokus på Poker, "Mode", Musik. Det är väl ungefär vad den genomsnittlige pokerspelaren är intresserad av. Jag är dock rätt så flexibel vad gäller ämnesval, så kör hårt. Vi kan börja redan nu. Vilka kan räcka upp en hand och säga att de följer Gossip Girl? Jag har fastnat något fruktansvärt, och kolla faktiskt i detta nu. Snygga brudar, coolt koncept och snygga klädstilar. Allt i ett paket.

 

:h:

 

Vad gäller ämnet Poker så har det gått rätt skapligt de senaste månaderna. Jag ska dock, med bedjan från en av mina pokerbuddies, börja om på Svenska Spel än en gång. Rullen sattes in idag på 5000 fräscha, och insättningsriggen får mer än gärna göra sig påmind. Nivån är 0.5/1 SH, och även lite turneringar skall spelas med jämna mellanrum. Holdem Manager är nyinstallerat och jag är så redo man kan bli. Har aldrig lagt ner tid på så mycket statistik förr, men nu känns det helt rätt för att klara sig ute i in the Deep. Mer om poker i nästa post.

 

:h:

 

Mode är ett intressant ämne. Då ekonomin börjar stadga sig så känns det helt rätt att fräscha om i garderoben. Jag är väl ingen Don Juan i klädväg, men jag vet vad jag passar i. Här är lite smakprov från mina senaste inköp;

10039869_h1.jpg

DXL705_65399_07016_33_0761.jpg

10042104_h1.jpg

 

Jag är lite av en kameleont i modevärlden. Dessa plagg är ju lite av "random-dude"-stilen, men imorgon kan jag lika gärna ha slips och kavaj. Kläder anpassade efter dag och humör är viktigt. Vem orkar gå runt i samma stil ett helt liv? Ni som håller med mig. Tipsa om kläder och accessoarer omedelbums!

 

:h:

 

Över till Musik-biten då. Jag hittade några gamla dängor från vår allas Kapten Röd. Musik kan jag prata om i oändlighet, så shoot om ni vill diskutera om just detta. Här får ni dagens låt;

 

 

I nästa post kommer den sedvanliga "Inför-grinden-info". Peace!

 

 

 

Varav 3000kr som är mina :lol:

Snygg tshirt förresten, har en likadan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...