niceguyhank Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Nån som sett till Demios än? känner på mig att han kommer att uträtta stordåd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 PMade men har inte fått svar. Den som vet vad han heter på riktigt får gärna skicka ett meddelande om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kaobell Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag hoppas att demios kommer att upprepa bedriften från kvalet. Dvs att när det är typ 8 kvar så går han och frågar om när ITM inträffar och ställer sig lite oförstående till att det var igårkväll och för säkerhets skull vinner han hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 de tar typ 10% i cashgame + sjuk dricks till dealers. (de har en dricks lucka på bordet och dricksar man inte blir det ett jävla liv) och lägsta nivån under EPT köpenhamn förra året var 50/100 danska. En rolig sak som hände förra året när jag precis blivit utslagen ur eptn var att jag satte mig på 50/100nl och på bordet satt Bengt Sonnert och härja och han dricksa dealers hela tiden. Sen så sa han till dealern att om han vann en stor pot nästföljande hand så skulle han dricksa 1000kr och han vann en pot på ca 40K och han gjorde som han sa och dricksa en tusing, 3-4 händer efter så vinner han en stor pot igen och ger "bara" 100kr i dricks och då börjar dealern gnälla om att det är för lite i "dricks" så sjukt allså. EPTn var bra men cashgamet är värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klippan Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Om de börjar gnälla om dricks skulle jag strunta i att dricksa, otacksamma * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag hoppas att demios kommer att upprepa bedriften från kvalet. Dvs att när det är typ 8 kvar så går han och frågar om när ITM inträffar och ställer sig lite oförstående till att det var igårkväll och för säkerhets skull vinner han hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Var är våran "demios"? Träd fram! Lirar du möjligtvis en satellit :D:D:D Isåfall vill jag inte störa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 när ska gus hansen och theo j boxas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paradiz Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 när ska gus hansen och theo j boxas? på lördag http://www.billetlugen.dk/andet/7354/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 hur går det för garpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Det går bra för garpen, 20 senast jag kollade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Det går bra för garpen, 20 senast jag kollade. tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonlin0517 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Någon som har en länk till chipcount eller liknande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 http://www.pokerstarsblog.com/ept-copenhagen-season-5-chip-counts.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 http://www.pokerstarsblog.com/ept-copenhagen-season-5-chip-counts.html Ända in i kaklet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erixxz Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Någon som vet ifall "demios" är kvar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Vi har tyvärr inte fått fram vad "demios" heter IRL. Jag har försökt luska lite med hjälp av mailadr od, och med vilka svenska som finns kvar och som är PDqulifiers men har inte haft ngn framgång Däremot har Juggler mitt fulla förtroende att han kommer finna honom idag under dag2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Hade han inte åkt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Mkt möjligt.. Jag har inte haft tid att lusläsa hela rapporteringen så jag vet tyvärr inte exakt vad som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GreenTurtle Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Demios är ute. "Blev inte så långvarit äventyr för min del, fick inga händer och när jag väl fick en bra hand förlorade jag nästan alla marker med KK på en 567 flopp där fi satt på 89 (Grämer mig fortfarande över hur dålig jag spelade den handen). Fast det var kul så länge det varade. Jag satt på samma bord som Boris Becker och bordet brevid satt Tony Rickardsson. Lycka till alla svenskar som är kvar i turneringen. Håller tummarna" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Demios är ute. "Blev inte så långvarit äventyr för min del, fick inga händer och när jag väl fick en bra hand förlorade jag nästan alla marker med KK på en 567 flopp där fi satt på 89 (Grämer mig fortfarande över hur dålig jag spelade den handen). Fast det var kul så länge det varade. Jag satt på samma bord som Boris Becker och bordet brevid satt Tony Rickardsson. Lycka till alla svenskar som är kvar i turneringen. Håller tummarna" GG WP UL! Vore skoj med en liten rapport här på forumet av dina intryck från ditt äventyr i Köpenhamn när du kommit hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Nu kör vi. Några specella ni vill vi ska försöka hålla koll på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 garpen såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Annette Obrestad. Har fått för mig att hon kommer gå hela vägen den här gången. Gärna HU med Mr Hola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Mattias Johansson från Sverige såklart! Även forumit, gogogogo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts