sunray Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Har tydligen ett konto på pokerstars som jag skapat för evigheter sen. Jag kommer inte ihåg varken användarnamn eller lösenord. Försökte skapa ett nytt konto och då klagar den på att min emailadress redan är reggad där så jag måste ju ha ett konto där. Skickar man in att man glömt sitt lösen så måste man ju fylla i username och det kommer jag ju inte ihåg. Förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Maila supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Maila supporten? Gjort det men får inget svar. Testar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Ännu en 2NL 24-tablare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Ännu en 2NL 24-tablare Give me the money!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilfHunter Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Har tydligen ett konto på pokerstars som jag skapat för evigheter sen.Jag kommer inte ihåg varken användarnamn eller lösenord. Försökte skapa ett nytt konto och då klagar den på att min emailadress redan är reggad där så jag måste ju ha ett konto där. Skickar man in att man glömt sitt lösen så måste man ju fylla i username och det kommer jag ju inte ihåg. Förslag? Jag hade samma problem. Var inte helt lätt att få ut uppgifterna. Men lyckades efter lite e-mailtennis att få ut mitt användarnamn, och gissade mig sedan till mitt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Hej, Skicka ett email till supporten, support@pokerstars.com, så hjälper vi er med att få fram era användaruppgifter. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts