Partyjack Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Va? Har honom på 39/28/4(400 händer)...allmänt jättespew och fiskig +1 Citera
Jonsson Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Va? Har honom på 39/28/4(400 händer)...allmänt jättespew och fiskig +2 dock en trevlig prick. Sen måste jag säga att väldigt många har helt andra tankar än mig angående många utav regsen. Väldigt intressant! Citera
slowboy Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Har mött en FCKmylife mkt på sistone som alltid har stora stackar, tankar om honom? Jag är ny på SvS =) Citera
Jonsson Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Du kan inte mena allvar att tiltmode är bra, värre nit får man leta efter. F. Wagner - större fisk får man leta efter stadz - tycker jag är halv jobbig att möta 123KGB - stabilt plussande men verkar kunna tilta stadz - verkar vara ganska stabil kokalo - dålig nit Aukustisk - vet inte Harpunen - en dålig grinder Rullpott - nefrod - är rolig att möta och verkar vara stabil Alltid kul när folk tycker att jag är nit! Bra för min image:-) dock ser man ju på resten av spelaranalyserna att du inte har så bra koll! Citera
Recommended Posts