Gå till innehåll

Enklaste sajten att vinna på?


Jezus

Recommended Posts

Smaken är väl som baken och frågan har nog ställts många gånger. Men jag undrar iaf vilken sajt du som spelare upplever det är enklast att vinna pengar på? Jag syftar främst på SnG-spel.

 

Pacific pratas det mycket om, men jag tycker inte de är löttare eller svårare än andra. Hur är Svenska Spel. SnG?

 

Jag är väl en halvbra pokerspelare själv, som försöker lära mig att bli bättre. Alla tips mottages gärna på sajter där man kan vinna en slant:)

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller SNG tycker jag att motståndet på ongame generellt är oerhört dåligt. Speciellt dagtid har majoriteten av spelare mer än -10% i ROI. Motståndet på Party är inte heller särskilt vasst och där har du fördelen att det finns rätt bra trafik. När det gäller SNGs är det dock viktigt att se över vad för deal man kan få. Förut kunde man få riktigt bra dealer på Ongame, men det har ändrats nu. Partys vanliga VIP-program ger ca 10-15% rb för SNG spelare om du inte grindar sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar folk inte att det är människor man spelar mot oavsett site.

Dåliga spelare väljer inte sajter och bra andra. Herregud

 

Nej, men siter som pumpar in en massa bra spelare med en massa bra bonusar samt högre rakeback tenderar att ha färre fiskar per haj vid borden eller har jag fel?

 

Jag skulle på rak arm säga att spelet på Svenskaspelspoker är det simplaste du kan hitta på motsvarande nivåer ända upp till NL2000. Där finns det troligtvis bättre värde på andra siter då den nivån verkar innehålla tämligen mycket regulars. Sen lär väl NL5K på SvS vara enklare att slå en vad nl600> är på någon annan site vad jag fattat det som. Ingen vidare egen erfarenhet dock.

 

/Efterr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...