Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Kul liv, är nu kaptengul, 70cl åt helvete, men full är man med sista groggen i handen ala amerikansk collage fest i plastglas orka diska lix? Vad säger vi om kvällen? Fet tung, fotboll, ufc och open mic ala 8mile rob vs mikie, obv vann jag då mike vägrade rima. Har även spelat in en videoblogg, överväga om jag lägger ut den då jag ser förjävlig ut, men för att bedöva de problemet så är jag jävligt rolig istället enligt migsjälv Fårse om jag orkar posta skiten på youtube n här. Sänka sista groggen sen sova fett gott, var trottsallt uppe 0430 idag, så rätt jävla övertrött nu, skriv en kommentar vettja, monologen är fett tråkig men jag kommer fortsätta bomba inlägg här ändå fast än få responser. /fyllerob Citera
jkkman Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 fett duktig verkar hon, snygg också edit, sommarklippet var vär rätt överlägset bland dom jag såg iofs. Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Sommarn är de bästa obv fan på fejsbuken ; o hihio nyvaken också, gaaaaahaaa! har lite minnesluckor också, tur att man bara höll sig hemma, tror jag iaf... grind /rob Citera
Haslo Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 jag tycker den videon du visa här va jobbig samtidigt som vissa saker va kul. Sen e hon sjukt snygg vilket. Denna video diggar jag mest Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Haslo säger: jag tycker den videon du visa här va jobbig samtidigt som vissa saker va kul. Sen e hon sjukt snygg vilket. Denna video diggar jag mest Jojo, föööfan! hon där dock -93a lamkött! Lisa87 säger: f1sk Du är fisk din hora! Citera
Haslo Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Roob säger: Jojo, föööfan! hon där dock -93a lamkött! Been there, done that, sas. Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Haslo säger: Been there, done that, sas. : o Underårigt : o, har min gräns på 92, för att mitt samvete ska överleva : o Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Bra avslutning på Lockdownen förresten Hittade 6inköp backet över 850 händer, riktigt äckliga händer. Lockdownen slutar +9bi över 12k hands. söt graf, tiltar mig något frutkansvärt. kul pulkabacke :> Citera
Haslo Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Roob säger: : o Underårigt : o, har min gräns på 92, för att mitt samvete ska överleva : o Jag håller med. Fast vadå. 93or är ju inte mer underåriga än 92or väl? Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 Naae, men för att mitt samvete ska överleva, 93or är ju barn ;o Citera
Lisa87 Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 93 funkar, även 94. Even got the T-shirt! Citera
Haslo Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 hehehehehehe. Frågan är om jag skulle säga nej om Helena kom och fråga om vi skulle ha sex. Förmodligen inte:roll: Fast kanske ändå. Hon ser rätt barnslig ut vilket gör att det känns fel. Citera
Roob Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Randomness is Awesomeness! Citera
Roob Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Så, har haft en pokerfri dag, ägnad i filmens tecken.. Filmerna jag har sett är: Smoking Aces Smoking Aces 2: Bourne Identitiy Bourne Supremacy The Bourne Ultimatum Lucky Number Slevin Mr and Mrs Smith The Contract Ser ni ett mönster? Got to love it. Citera
Haslo Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Roob säger: Så, har haft en pokerfri dag, ägnad i filmens tecken.. Filmerna jag har sett är: Smoking Aces Smoking Aces 2: Bourne Identitiy Bourne Supremacy The Bourne Ultimatum Lucky Number Slevin Mr and Mrs Smith The Contract Ser ni ett mönster? Got to love it. jag ser inte mönstret om det inte är action? Citera
Sideshow Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Roob säger: Så, har haft en pokerfri dag, ägnad i filmens tecken.. Filmerna jag har sett är: Smoking Aces 2: Ser ni ett mönster? Got to love it. wat? När kom den? Citera
Teh_MoUsE Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Haslo säger: jag ser inte mönstret om det inte är action? Mr and Mrs Smith är ju motsatsen till action Hittar inte heller något samband faktiskt. Citera
nakenchock Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 fan den där helena var ju jävligt creepy måste jag säga, men hon har potential att bli en riktig heting om några år Citera
Roob Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2010 Haslo säger: jag ser inte mönstret om det inte är action? Amatör. Sideshow säger: wat? När kom den? Nyligen, rätt bra Teh_MoUsE säger: Mr and Mrs Smith är ju motsatsen till action Hittar inte heller något samband faktiskt. Amatör. denario säger: gl nystart från denario! TY mr den nakenchock säger: fan den där helena var ju jävligt creepy måste jag säga, men hon har potential att bli en riktig heting om några år Ohjo, ge henne 2 år så jävlar, ungifär ^^ Tål och stalkas Sambandet är Hitman and assasins , dock har jag valde jag och inte se Hitmanfilmen mtp att jag har såg den nyligen för ca 15de gången. Iskallt, rått och mycket - de är bra hitmanfilmer de Nu, risgrynsgröt /Rob Citera
madken1 Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Den där helena verkar vara något för mig , hade lätt kunnat skinkat på henne med gott samvete redan nu (a) Citera
denario Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 hon liknar skåningarna i st anton, ser alla skåningar ut så eller? woooT dags för mig o flytta till skåne tror jag, hon blommar ut om 2 år till en riktig pingla Citera
madken1 Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 denario säger: hon liknar skåningarna i st anton, ser alla skåningar ut så eller? woooT dags för mig o flytta till skåne tror jag, hon blommar ut om 2 år till en riktig pingla hon är redan en riktigt pingla Citera
Roob Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2010 fjortisdisco säger: hon är redan en riktigt pingla Ge henne 2 år till, så blir hon ännu hetare tbh... hon är ett sk "ämne" Citera
Recommended Posts