Gå till innehåll

Info från förbundet


Ola Brandborn

Recommended Posts

Jag har länge klagat på att förbundet är usla på information. Från en annan tråd idag, när jag diskuterar med Birgitta:

Styrelsen

 

 

Peder Månsson

Ordförande

Press & Media

Kontakt Sajter

Kontakter

 

Birgitta Ländin

Vice Ordförande

 

Anders Persson

Sekreterare/Kassör

Lokalt ombud Uppland

 

Torgny Heurlen

Ledamot

Hemsidan

Profilering

Lokalt ombud Östergötland

 

Sami Karvonen

Ledamot

Ansvarig för medlemsregister

Förbundsstadgar

Lokalt ombud mitt

 

Lars Kollind

Ledamot

Upphandlingar

Events

 

Göran Heldesten

Ledamot

 

Pierre Lindh

Ledamot

 

 

info@svenskapokerforbundet.se

Hur länge har du varit icke-styrelseledamot? Det där är taget från hemsidan idag, och jag vet att Lasse avgick för flera månader sedan.

 

Att inte ens denna information är korrekt på förbundets hemsida är... ska vi kalla det upprörande?

 

Alltså, hur jävla svårt ska det vara att uppdatera hemsidan med det allra nödvändigaste?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lika bra o lägga ner hemsidan! Varje gång nån undrar lr frågar nåt får man ju svaret att man ska åka till årsmötet ändå..

 

Lägg ner sidan och tala om för folk att om dom inte orkar åka på årsmötet ska dom skita i vad förbundet gör. (det är precis det ni gör idag fast på ett finare sätt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemsidan är bedrövlig och jag håller med samt tar på mig en del av det ansvaret. Av olika anledningar så har det varit problem med uppdateringar av hemsidan, både av rent tekniska anledningar och den mänskliga faktorn = Jag mfl.

 

Detta är inte ett problem som bara ni är irriterade över utan även jag själv.

 

Jag lovar dock att jag personligen ska se till att ta tag i det här med hemsidan och se till att det i framtiden fungerar.

 

Jag väntar just nu på svar från administratören av sidan för att se varför det är problem med att redigera på hemsidan. Jag är medveten om att styrelsen inte stämmer just nu. Så fort jag kan redigera på hemsidan igen så kommer detta korrigeras.

 

Fler frågor angående hemsidan får ni gärna ta direkt med mig, även förslag på förbättringar osv.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Problemet är att det bara går att uppdatera nyheterna, men inte göra några andra ändringar på sidan.

 

Ja du devalanteriel, hade jag fått bestämma själv så hade du fått göra sidan redan från start när du erbjöd dig... Ni är inte ensamma om att tycka att förbundets sida är pinsam och förbannade på att inget händer. Webmasters som inte är nåbara och hemsidesnickrare som har koma är jag ganska trött på just nu...

 

Jag tar dock åter min del av ansvaret i detta och ber åter om ursäkt för hemsidan och hoppas verkligen att vi får en fungerande sida snarast. Just nu så ligger det tyvärr inte i mina händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att det bara går att uppdatera nyheterna, men inte göra några andra ändringar på sidan.

 

Ja du devalanteriel, hade jag fått bestämma själv så hade du fått göra sidan redan från start när du erbjöd dig... Ni är inte ensamma om att tycka att förbundets sida är pinsam och förbannade på att inget händer. Webmasters som inte är nåbara och hemsidesnickrare som har koma är jag ganska trött på just nu...

 

Jag tar dock åter min del av ansvaret i detta och ber åter om ursäkt för hemsidan och hoppas verkligen att vi får en fungerande sida snarast. Just nu så ligger det tyvärr inte i mina händer.

 

Vems händer ligger det i Torgny? Vems händer har det legat i, i åratal?

Jag förstår att du har fullt upp med att jaga "oseriösa" pokerspelare landet runt, men du kunde väl delegera bort en sån enkel uppgift som en hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...