Ola Brandborn Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Jag har länge klagat på att förbundet är usla på information. Från en annan tråd idag, när jag diskuterar med Birgitta: Styrelsen Peder Månsson Ordförande Press & Media Kontakt Sajter Kontakter Birgitta Ländin Vice Ordförande Anders Persson Sekreterare/Kassör Lokalt ombud Uppland Torgny Heurlen Ledamot Hemsidan Profilering Lokalt ombud Östergötland Sami Karvonen Ledamot Ansvarig för medlemsregister Förbundsstadgar Lokalt ombud mitt Lars Kollind Ledamot Upphandlingar Events Göran Heldesten Ledamot Pierre Lindh Ledamot info@svenskapokerforbundet.se Hur länge har du varit icke-styrelseledamot? Det där är taget från hemsidan idag, och jag vet att Lasse avgick för flera månader sedan. Att inte ens denna information är korrekt på förbundets hemsida är... ska vi kalla det upprörande? Alltså, hur jävla svårt ska det vara att uppdatera hemsidan med det allra nödvändigaste? Citera
Peder Månsson Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Väldigt svårt när jag av tekniska orsaker inte kommer in på sajten. Men visst är det illa. Citera
Ola Brandborn Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Den 28 januari kom ni åt hemsidan i alla fall, då ändrade ni nyheten så att SM ska spelas på Åland. Då kunde ni passat på att ta bort Lasse ur styrelsen... Nu börjar det väl bli dags att ändra till Tallinn i stället för Åland? Citera
hefo Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Du är verkligen på hugget nu Ola. That time of the month? Ta en paus, spela lite schack och trippa ner. Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Alltså, felaktig information är väl värre än ingen information? Citera
zzpike Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 lika bra o lägga ner hemsidan! Varje gång nån undrar lr frågar nåt får man ju svaret att man ska åka till årsmötet ändå.. Lägg ner sidan och tala om för folk att om dom inte orkar åka på årsmötet ska dom skita i vad förbundet gör. (det är precis det ni gör idag fast på ett finare sätt) Citera
Mickel Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Måste tyvärr hålla med där. Skrota hemsidan, kan man inte hålla den uptodate är den totalt värdelös. Citera
devalanteriel Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Jag kan fixa en hemsida åt er och hålla den uppdaterad om jag får info av er, alt. ge er fullständig access. Lovar dessutom att inte ge Roffe lösenordet. 20 000 kr exkl moms? Citera
Torgny Heurlen Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Hemsidan är bedrövlig och jag håller med samt tar på mig en del av det ansvaret. Av olika anledningar så har det varit problem med uppdateringar av hemsidan, både av rent tekniska anledningar och den mänskliga faktorn = Jag mfl. Detta är inte ett problem som bara ni är irriterade över utan även jag själv. Jag lovar dock att jag personligen ska se till att ta tag i det här med hemsidan och se till att det i framtiden fungerar. Jag väntar just nu på svar från administratören av sidan för att se varför det är problem med att redigera på hemsidan. Jag är medveten om att styrelsen inte stämmer just nu. Så fort jag kan redigera på hemsidan igen så kommer detta korrigeras. Fler frågor angående hemsidan får ni gärna ta direkt med mig, även förslag på förbättringar osv. Citera
Cyntax Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Nu har det gått TRE månader till sedan Ola röt till. Har informationen på hemsidan, angående styrelsen, korrigerats? http://www.svenskapokerforbundet.se/page.cgi?action=view&ID=1417 Nix. Pinsamt är bara förnamnet va?! Citera
devalanteriel Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Mitt erbjudande att skapa hemsidan står fortfarande kvar. Citera
Peder Månsson Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Nu är den nya iaf färdigbyggd, men ja, pinsamt är bara första bokstaven i förnamnet. Citera
Torgny Heurlen Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Problemet är att det bara går att uppdatera nyheterna, men inte göra några andra ändringar på sidan. Ja du devalanteriel, hade jag fått bestämma själv så hade du fått göra sidan redan från start när du erbjöd dig... Ni är inte ensamma om att tycka att förbundets sida är pinsam och förbannade på att inget händer. Webmasters som inte är nåbara och hemsidesnickrare som har koma är jag ganska trött på just nu... Jag tar dock åter min del av ansvaret i detta och ber åter om ursäkt för hemsidan och hoppas verkligen att vi får en fungerande sida snarast. Just nu så ligger det tyvärr inte i mina händer. Citera
LappRoffe Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Problemet är att det bara går att uppdatera nyheterna, men inte göra några andra ändringar på sidan. Ja du devalanteriel, hade jag fått bestämma själv så hade du fått göra sidan redan från start när du erbjöd dig... Ni är inte ensamma om att tycka att förbundets sida är pinsam och förbannade på att inget händer. Webmasters som inte är nåbara och hemsidesnickrare som har koma är jag ganska trött på just nu... Jag tar dock åter min del av ansvaret i detta och ber åter om ursäkt för hemsidan och hoppas verkligen att vi får en fungerande sida snarast. Just nu så ligger det tyvärr inte i mina händer. Vems händer ligger det i Torgny? Vems händer har det legat i, i åratal? Jag förstår att du har fullt upp med att jaga "oseriösa" pokerspelare landet runt, men du kunde väl delegera bort en sån enkel uppgift som en hemsida. Citera
Recommended Posts