Gå till innehåll

Leveltråd


pastan

Recommended Posts

hi-this-site-iz-about-lolcatz.jpg

 

Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", avsluta med; "other".

 

Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill.

 

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 217
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hi-this-site-iz-about-lolcatz.jpg

 

Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", för att sen citera den och avsluta med; "other".

 

Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill.

 

Vad tycker ni?

 

obv hidden message

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt jävla omoget att man ska behöva hålla på med sån här skit. ORKA!

 

/SK

 

Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig.

 

Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla".

 

Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys"

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...