Gå till innehåll

Leveltråd


pastan

Recommended Posts

Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig.

 

Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla".

 

Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys"

 

:-)

 

tldr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 217
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig.

 

Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla".

 

Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys"

 

:-)

 

Seriöst?! Tycker du att du e kul eller? Visa mig ett inlägg i tråden som öht känns meningsfullt på ett pokerforum?! Nä, tänkte väl det...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tomte.

 

+1

 

Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om.

 

that.

 

Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig.

 

Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla".

 

Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys"

 

:-)

 

+1

 

bra tråd.

 

imo.

 

Seriöst?! Tycker du att du e kul eller? Visa mig ett inlägg i tråden som öht känns meningsfullt på ett pokerforum?! Nä, tänkte väl det...

 

/SK

 

THIS!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lek inte ball krippa ;).

 

Ligger väl på övrigt > off topic?

 

Mm den ligger på ÖVRIGT > OFF TOPIC.. OFF TOPIC.

 

Ser du det? Nej kolla igen... KOLLA IGEN

 

Vad mer ligger under off topic; "Ballar av stål", "Nedsatt hyra? - buller och vibrationer", "Hur svensk polis agerar vid manifestation för Israel i Malmö", "Vad händer i Landskrona?"

 

Har någon av dem här trådarna något med poker att göra? >NEJ<. Så istället för att komma in i den här tråden och leka överlägsen med att säga sk#t som "Tror du att du e kul" så tycker jag att du antigen ska sluta besöka den här tråden eller vara tyst överhuvudtaget.

 

Vem har ens bett dig att kommentera den här tråden? Om du inte tycker om.. kommentera inte den. Men den ligger RÄTT. Den ligger under ÖVRIGT > OFF TOPIC. Till och med en mod kom in, så det betyder att den ligger rätt.

 

Det är en onödig tråd. Håller med dig helt och hållet. Fanns ingen anledning för mig att skapa den. Men jag och några till tyckte att det vore kul med en leveltråd så jag postade upp den. Har du några problem med tråden så får du gärna sluta titta in. Om du har problem med mig så får du jättegärna PMa mig.

 

Cool med en off topic del, men just levlingar tiltar mig så hårt. Känns som att det skulle finnas ett egenvärde i att nytt folk inte ska fatta var man snackar om riktigt, eftersom man då framstår som lite mer kompetent än vad man egentligen är.

 

Sjukt jävla fegt bara helt enkelt...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cool med en off topic del, men just levlingar tiltar mig så hårt. Känns som att det skulle finnas ett egenvärde i att nytt folk inte ska fatta var man snackar om riktigt, eftersom man då framstår som lite mer kompetent än vad man egentligen är.

 

Sjukt jävla fegt bara helt enkelt...

 

/SK

 

Men nu måste väl även du levla? Om tråden heter "Leveltråd" borde väl även nytt folk fatta?

Cool down ffs. Imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men jag trodde SoderKrippa var seriös haha.

 

Vill öppet be om ursäkt till SoderKrippa för det idiotiska inlägget som jag skrev. Menade inget illa och blev total levlad:oops: :oops: .

 

Jag utnämner Krippa till the king of levling:h:

 

Även om jag varit seriös så finns det ingen anledning att vara idiot imo...

 

/SK

 

Fake EDIT för en trög shahin: Here we go again... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...