Gå till innehåll

Två account!


Climber

Recommended Posts

Jag har redan ett konto sen tidigare, men den har ingen rakeback. Och för att få rakeback så måste man ju starta ett nytt konto. Är det tillåtet att göra detta eller tar dom bort mitt konto så fort jag gör den åsså ryker pengarna med?

 

Och en annan sak. Full Tilt är ju inte innon EU så de sägs ju att man ska betala skatt. Men är det verkligen nån som behövt gjort de? Och vilka summor rör de sej om innan dom ens kollar upp en sån sak?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte tillåtet att skaffa ett till account och ja dom kommer låsa det.

 

Rätt uselt! Om man inte har rakeback på sitt baskonto redan så är det omöjligt att få de, lysande!

 

Inte vad jag vet.

 

Handlar nog mer om att inte kopa en bostadsratt kontant och ha en bmw i garaget.

 

är ingen större fara då :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är inte tillåtet att starta ett nytt konto. Vår strikta policy är "en spelare - ett konto" på grund av dom bonusar, turneringar och liknande som erbjuds nya spelare så skulle det inte vara hållbart att låta folk skapa nya konton vid behov.

 

Vårt svar i skattefrågor är att varje spelare själv har ansvar för att rapportera vad som behövs till skatteverket. Vi skickar gärna dom rapporter som kan tänkas behövas för något sådant (in-uttagshistorik, vinstrapporter, turneringsresultat o.s.v) till spelaren så att han/hon kan sköta det på ett enkelt sätt. Om du vill läsa mer om andra spelares erfarenheter på skatteområdet så har Cyntax haft en omfattande kontakt med skatteverket angående just Full Tilt Poker. Du kan läsa mer om detta i hans tråd i "Ekonomi, Skatt & Juridik" forumet.

Angående rakeback; som diskuterats här tidigare så är det möjligt att få olika bonusar på ett existerande konto, det beror helt på om du redan tagit del av ett erbjudande och om du är reggad till en affiliate. Du kan läsa lite mer om olika upplevelser folk haft i den här tråden..

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...