benknackan Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Ja var ett tag sen man skrev här. Men väljer idag att starta upp en dagbok här igen. Sen sist jag skrev typ november -07 har det verkligen gått totalt skit. -08 Blev ett back år. Och tappade stor del av vinsten -07 i december... Är tebax har grindat NL100 under januari och grindar nu på NL200. Lite varierande sidor. Blir mest på merge nätverket. Och en del spel på ongame. PLO-time baby PM för stejk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Lycka till -KNACKAN- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 gl knackovic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 shit, highstakespojkarna är här inne och hejjar då får jag ta rygg glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Gl Knack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 gogo knackan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 [x] highstakes ballers ITT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Tack för alla lyckoönsknningar. Tyvärr hjälpte det inte sessionen blev lång och seg och missa allt typ så blev en del back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Nice...det var ju dig jag mötte på prima NL50 för 2-3(?) år sen... minns att du höjde alla ess från alla positioner no matter what... Rushade inte du till NL2000? Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 gogo knackknack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Kör så de ryker! gl gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Nice...det var ju dig jag mötte på prima NL50 för 2-3(?) år sen... minns att du höjde alla ess från alla positioner no matter what... Rushade inte du till NL2000? Lycka till! Jo var uppe på NL2000 under hösten 07 och rulla på ganska bra. För att sen bli total pankaka av allt. Kan nog stämma att jag höjde alla ess alltid Men sen så utvecklas man ju lite också får man hoppas. Och jo vi möttes nog har jag för mig tycker jag känner igen ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Trevligt att du är tillbaka =) GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 glgl knackan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 lycka till knackan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 gl knackster! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Härligt gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Tack igen för alla lyckoönskningar. Lirade nyss en ganska lång session på merge nätverket. Spelade ett par händer i början riktigt värdelöst. Men sen så flöt det väl på okej och hitta i alla fall 1 bi plusset. Så tog in lite av det rejäla backet man dragit på sig idag. -1.5k $ idag ca. Rullen ligger i dagsläget på 11k $, månadsplusset hittils 3k $ trots dagens back. Så börjat månaden fint. Hittade inga intressanta händer från ongame sessionen att posta. Får se om det blir mer spel ikväll ska kolla lite scrubs nu sen får vi se. Blir spelfritt från och med imorgon dock då jag ska iväg på lite saker. Återkommer med spelrapporteringar osv när jag kommer hem igen på Söndag/måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Hoppas du blir rik igen så du kan göra Thailand osäkert ännu en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Hoppas du blir rik igen så du kan göra Thailand osäkert ännu en gång Hade hemskt gärna kommit iväg nu under vintern. Men ser inte ut som ekonomin kan tillåta det riktigt. Får se förhoppningsvis till nästa vinter i alla fall att man kan komma ner ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Hur stort är Merge-nätverket ? Bra värde ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Hur stort är Merge-nätverket ? Bra värde ? Inte särksilt stort men har ca 4k spelare online kvällstid. Klienten är rätt seg och spelarna är supernittiga och mycket shortstackers. Så mjae bra värde vet int riktigt men rätt skönt att grinda på ändå. Lirade en till liten session nu blev ongame denna gång. Började piss igen, och trodde jag igen skulle hitta 3bi backet. Men swunga på fint i slut och hitta nästan 3bi plusset i stället. Så slutar dagen -1k $ bara tillslut rätt skönt. Första HHn för dbn. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen med handen egentligen mtp att det blev fyrvägs. Känns som att rivern är borderline minst sagt magkänslan sa att han inte hade det dock. Körde på den som tur är : No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop | saw showdown MP ($249.05) Button ($200.50) SB ($341.25) Hero (BB) ($408) UTG ($216.60) Preflop: Hero is BB with Q:heart:, Q:diamond: UTG calls $2, MP calls $2, 1 fold, SB calls $1, Hero raises $10, UTG calls $10, MP calls $10, SB calls $10 Flop: ($48) 10:spade:, J:club:, 10:heart: (4 players) SB checks, Hero checks, UTG checks, MP bets $25, 1 fold, Hero calls $25, 1 fold Turn: ($98) 2:heart: (2 players) Hero checks, MP bets $55, Hero calls $55 River: ($208) 3:heart: (2 players) Hero checks, MP bets $157.05 (All-In), Hero calls $157.05 Total pot: $522.10 Results: Hero had Q:heart:, Q:diamond: (two pair, Queens and tens). MP had 4:diamond:, 3:diamond: (two pair, tens and threes). Outcome: Hero won $519.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts