Gå till innehåll

benknackan - PLO


benknackan

Recommended Posts

Ja var ett tag sen man skrev här. Men väljer idag att starta upp en dagbok här igen. Sen sist jag skrev typ november -07 har det verkligen gått totalt skit. -08 Blev ett back år. Och tappade stor del av vinsten -07 i december... Är tebax har grindat NL100 under januari och grindar nu på NL200. Lite varierande sidor. Blir mest på merge nätverket. Och en del spel på ongame.

 

PLO-time baby

 

PM för stejk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 189
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nice...det var ju dig jag mötte på prima NL50 för 2-3(?) år sen... minns att du höjde alla ess från alla positioner no matter what...;)

 

Rushade inte du till NL2000?

 

Lycka till!

 

Jo var uppe på NL2000 under hösten 07 och rulla på ganska bra. För att sen bli total pankaka av allt. Kan nog stämma att jag höjde alla ess alltid :P Men sen så utvecklas man ju lite också får man hoppas. Och jo vi möttes nog har jag för mig tycker jag känner igen ditt nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack igen för alla lyckoönskningar. Lirade nyss en ganska lång session på merge nätverket. Spelade ett par händer i början riktigt värdelöst. Men sen så flöt det väl på okej och hitta i alla fall 1 bi plusset. Så tog in lite av det rejäla backet man dragit på sig idag. -1.5k $ idag ca.

 

Rullen ligger i dagsläget på 11k $, månadsplusset hittils 3k $ trots dagens back. Så börjat månaden fint. Hittade inga intressanta händer från ongame sessionen att posta.

 

Får se om det blir mer spel ikväll ska kolla lite scrubs nu sen får vi se. Blir spelfritt från och med imorgon dock då jag ska iväg på lite saker. Återkommer med spelrapporteringar osv när jag kommer hem igen på Söndag/måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stort är Merge-nätverket ? Bra värde ?

 

Inte särksilt stort men har ca 4k spelare online kvällstid. Klienten är rätt seg och spelarna är supernittiga och mycket shortstackers. Så mjae bra värde vet int riktigt men rätt skönt att grinda på ändå.

 

Lirade en till liten session nu blev ongame denna gång. Började piss igen, och trodde jag igen skulle hitta 3bi backet. Men swunga på fint i slut och hitta nästan 3bi plusset i stället. Så slutar dagen -1k $ bara tillslut rätt skönt.

 

Första HHn för dbn. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen med handen egentligen mtp att det blev fyrvägs. Känns som att rivern är borderline minst sagt magkänslan sa att han inte hade det dock. Körde på den som tur är :) :

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

MP ($249.05)

Button ($200.50)

SB ($341.25)

Hero (BB) ($408)

UTG ($216.60)

 

Preflop: Hero is BB with Q:heart:, Q:diamond:

UTG calls $2, MP calls $2, 1 fold, SB calls $1, Hero raises $10, UTG calls $10, MP calls $10, SB calls $10

 

Flop: ($48) 10:spade:, J:club:, 10:heart: (4 players)

SB checks, Hero checks, UTG checks, MP bets $25, 1 fold, Hero calls $25, 1 fold

 

Turn: ($98) 2:heart: (2 players)

Hero checks, MP bets $55, Hero calls $55

 

River: ($208) 3:heart: (2 players)

Hero checks, MP bets $157.05 (All-In), Hero calls $157.05

 

Total pot: $522.10

 

Results:

Hero had Q:heart:, Q:diamond: (two pair, Queens and tens).

MP had 4:diamond:, 3:diamond: (two pair, tens and threes).

Outcome: Hero won $519.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...