Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar

Recommended Posts

Postad

Blev några dollar plus till slut efter en dålig start... Sanslöst var det skall vara på rätt sida i flipparna. Fick klonka lite iaf när jag lyckades komma 2.a efter vart nere på 100 marker på BB200. Tog nog igen 4-5 utdragningar i den sng´n. Dock föredrar jag att slippa bli utdragen så mycket.

• Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Men var jag hatar 22bucks sng... Verkar som jag är bannad från att komma ITM i dem. Inga händer går min väg när det drar ihop sig. Fick total tilt på den sista då jag har en hyffsad stack med 5 kvar... Då loosar jag halva stacken med QQ<JJ. Par händer senare ställer jag in AQ och får syn av 33. Floppar Q men räcker inte då turn och river kommer 3.

Däremot flöt det på på 11bucksen, men blir ju inte mkt pengar över när man kostat missar i 22orna. Blev iaf +15 buck.

Postad

Pokern lyser i sin frånvaro.

Jag knaprar antibiotika sen i söndags.

Igår blev minstingen febersjuk och hemskickad från dagis.

Idag var vi på VC med honom och fick veta att han också hade halsfluss igen.

Ny omgång penicillin för honom också!

Idag fyller äldsta grabben år.

Får ställa in släktingfirandet idag och hans kalas imorrn. :-(

Postad
Pokern lyser i sin frånvaro.

Jag knaprar antibiotika sen i söndags.

Igår blev minstingen febersjuk och hemskickad från dagis.

Idag var vi på VC med honom och fick veta att han också hade halsfluss igen.

Ny omgång penicillin för honom också!

Idag fyller äldsta grabben år.

Får ställa in släktingfirandet idag och hans kalas imorrn. :-(

Sjuklingar. Hur har ni det med immunförsvaret i Blekinge?
Postad

Här fortsätter det i tröttmössornas tecken!

Äldsta grabben vakna kl. 01 och skrek för han hade ont i magen.

Jag la mig på soffan med en filt och soffkuddar efter det.... tills.....

Minstingen bestämde sig för att vakna runt 4.30 och hålla låda med oss till 6-tiden....

Somnade och fick sova till dryga 09.

Nu vägrar minstingen sova sin tupplur.... eller kan han äntligen ha somnat!?

Nä, det var en illussion, han gallskriker igen.......

Postad

Ska lira några sng och en mtt på Svs. Om jag fattar rätt går hälften av inköpet till min bounty, dvs alla har bounty på sig. Slår man ut någon får man 50% av dess bounty, de andra 50% läggs på min egen bounty. Få se hur det går, det lär väl bli allinpoker som heter duga:-)

Postad

Fan, gick inte bra. Spelade 3*11 och 2*22 och 110 sek mtt.

Bubblade två 11 och kom 5 i sista med AJ<A3. Surt i ena bubblan, en klassisk "folda AK" situation, men där jag inte var fullt fokuserad och synade trots att alla redan var inblandade. Back 17 på sng.

Har tagit en bounty i mtt men ligger bland de sista. Tappade nyss 1/3 del av stacken med AJs<89.

Överlever jag fram till paus så tar jag ett set till

Postad

HEJA BF

Här blev det filmen "Knowing", som väl får betyget godkänd.

Ska fixa till mina gubbar och tanter i Maxithlon, sen blir det sängen.

Imorrn ska vi till Växjö.

Stora grabben ska få se på nån teater med Anki&Pytte.

Postad

Nä fy fan...andra setet blev alla otm.

I mtt gick det bra, låg 2 när vi var 22-23 stycken kvar men tappar hela stacken mot samma Sigge med samma kort. Båda gångerna har jag 99 och Sigge AK. Slutar på 20:e plats.

Har kollat igenom senaste tiden spel

24*11, 1, 2, 3 och 21 otm

13*22, 1, 2, 2 och 10 otm

3*33, 3 otm.

Back 329 bucks. 15 bubblor eller semibubblor. Inte konstigt att ´jag inte är så pokersugen nu......

Postad

Lira klart min bonus på Ipoker idag... Blev några dollars plus idag.

Totalt för bonusen blev det lite halvfiasko... -47 på spelet och 200 i bonus, vilket blir +143buck. Men sick dåligt att inte lyckas plussa på 11-22 dollars sng.

Får se vad det blir för lir nu, läste att man kunde få en reloadbonus på 100buck i månaden på siten jag spela på. Får kolla upp det, finns reload hugger jag nog den.

Postad

Såja, nu har jag inte spelat en hand på massor med dager, knappt varit inne på forumet eller msn. Var riktigt less men nu börjar jag bli lite sugen.

Planen för veckan:

• Jobbar varje dag, ca 9-14
  • Vinna dartmatchen ikväll!
  • Spela hem bonusen. (ca 800p)
  • Må bra!!

Nu off to work :)

Postad
Såja, nu har jag inte spelat en hand på massor med dager, knappt varit inne på forumet eller msn. Var riktigt less men nu börjar jag bli lite sugen.

Planen för veckan:

• Jobbar varje dag, ca 9-14
  • Vinna dartmatchen ikväll!
  • Spela hem bonusen. (ca 800p)
  • Må bra!!

Nu off to work :)

Jobbat och vunnit dartmatch har jag lyckats med på listan idag. Lirat in 100poäng oxå vilket är ok då jag inte hann spela så mycket.

Haft ont i huvudet så har inte mått jättebra men dock helt ok....

Nya tag imorgon :)

Postad

Gårdagen bestod först i ett arbetspass som funkgerade riktigt bra. Vi var ute mest hela tiden och grillade hamburgare till lunch.

Pokermässigt blev det 240 poäng mot bonusen och idag räknar jag med att ta de sista 310 poängen efter jobbet.

Kvällen spenderades i Salem :)

En helt ok Onsdag.....

Postad

Blev klar med bonusen idag har inte gått något vidare på spelet men vafan jag är ju kär :h:

Jag ska ju till Tallin luciahelgen och tänkte fixa nästa bonus innan det och ha som fickpengar. 24 dagar har jag på mig om jag ska hinna få ut degen innan avfärd. 128 poäng om dagen i snitt måste jag köra vilket är lite larvigt men men...

Går spelet som på senaste bonusen får leva på frukostbuffen hela helgen.

Heja mig......

Postad

Körde 2st små turrar idag, åkte tidigt i båda. Kört lite mer aggressivt än jag brukar men tyvärr träffa jag inte färgen när jag blev synad. Men men...

Körde 2x22 sng oxå. Var bra med i den första, men spela lite klantigt och dubbla upp kortisen på bubblan, var dåligt att syna med 2.a par. Efter det ställde jag 2k med 99 efter chippien betat, han steker och synar med 22. Givetvis träffar han 2.an och jag bubblar. I den andra slutar jag 2.a efter har kommit in HU som chippie, var inget att göra nåt åt då han i princip hela tiden träffade snäppet bättre än mig.

Får se om man tar ork till att grinda lite seriöst i helgen...

Postad

Lirade 2 x 5-man turbos i förrgår och samma igår.

Totalt två 2a platser för -$10.5

I övrigt tror jag mig blivit lurad på Mallorcaresan av Eurosuperpoker.

Vann ju en forumpromo i somras.

Blev lovad att byta event till Mallorca, istället för Malaga.

Skulle få resebesked i början på oktober.

I mitten på oktober skulle besked komma "inom kort".

Turren spelas om exakt en vecka 20-22 november.

Nu svarar man inte ens på PM eller Mail. :shock:

Postad

Hej,

Vi har haft lite problem med logistiken för eventet och därför har svaret dröjt lite så vi ber om ursäkt för detta. Vi skulle vilja veta om du fortfarande är intresserad av att åka till Mallorca eller om du skulle vilja byta detta möjligtvis mot ett event nästa år då det kommer närvara fler svenskar eftersom då enbart våran representant Camilo kommer närvara i Mallorca så tror vi inte att du kommer få hela upplevelsen denna gång.

Men som sagt är du intresserad så fixar vi resan så att du åker på fredag annars kan du gärna följa med på ett event nästa år t.ex Barcelona då det brukar vara ett stort antal svenskar som följer med.

Mvh

Team EuroSuperPoker