Cyntax Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Från idag har jag officellt ett förhållande med tjejen oxå, allt enligt facebook standard, det var fan så seriös man ska vara dårå....Ekonomen från Rönninge? Grattis! WP! Citera
Skanke Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Ekonomen från Rönninge? Grattis! WP! Stämmer bra Citera
TotalFarsa Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Från idag har jag officellt ett förhållande med tjejen oxå, allt enligt facebook standard, det var fan så seriös man ska vara dårå....*Livsklonk* Gratz, det är sweet att gå från lösnummer till prenumeration... Citera
SouthEast Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Drog ett gäng don igår börjadfe riktigt bra men landade på 24-18. Idag blir det lite fix innför kvällens lilla liveturre ena dottern skulle tydligen på kalas oxå... Från idag har jag officellt ett förhållande med tjejen oxå, allt enligt facebook standard, det var fan så seriös man ska vara dårå.... Grattis...tror jag! Citera
SouthEast Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Fyyyy faaaaan för poker.... Nu är det jävligt nära att jag lägger ner skiten, iaf för ett bra tag framöver. Börjar att torska ett skott med AA mot 77, följer upp med att ställa A8 in i AQ. Sen har jag AJ mot A2 för ITM, men floppen vill annorlunda som kommer 345. Sen åker jag i den sista med AJ mot AK. Spelar ingen roll om jag kommer in som favorit eller inte, resultatet är alltid det samma..... TORSK Edit... Lägger ner dagboken tills jag plussar igen.... eller om jag gular så skriver jag det. Men fram till dess no more whine...... Uppförsbacken har ju varit näst intill total! Citera
Skanke Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Snart blir det lite livepoker i Västerljung. Korv+bröd+chips+öl+chiliostbågar+jordnötter+fickplunta+innehålifickplunta+vindruvor införskaffat. Heja, DU hinner fortfarande börjar inte förrens efter fem... Citera
MikeTime Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Hoppas ni får en kul kväll. Ledsen att jag bangade... Citera
Skanke Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Hoppas ni får en kul kväll. Ledsen att jag bangade... Nästa gång Citera
Blattanfejan Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Skit i det och kom till västerljung imorgon istället.. Tyvärr, uppbokad plus att jag skiter i fotbollen. Men stort tack för inbjudan:-) Men nån gång ska vi definitivt träffas, vi loosers plus annat löst folk. Härligt med kärlek:-) Officiell kärleksförklaring på Facebook, är det ungefär som att fråga chans? Citera
Blattanfejan Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Fyyyy faaaaan för poker.... Nu är det jävligt nära att jag lägger ner skiten, iaf för ett bra tag framöver. Börjar att torska ett skott med AA mot 77, följer upp med att ställa A8 in i AQ. Sen har jag AJ mot A2 för ITM, men floppen vill annorlunda som kommer 345. Sen åker jag i den sista med AJ mot AK. Spelar ingen roll om jag kommer in som favorit eller inte, resultatet är alltid det samma..... TORSK Edit... Lägger ner dagboken tills jag plussar igen.... eller om jag gular så skriver jag det. Men fram till dess no more whine...... Är det inte det vi har den här db till? Vi är ju storfiskar allihopa så självklart måste vi ha ett utrymme att whina på. Citera
Blattanfejan Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Körde ett set, plussade 13 på det. Sen lite paus och nu tar jag ett till samtidigt som jag railar och hejar fram Miata till seger i långlördag Citera
Blattanfejan Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Plussade 14 på andra setet och Miata kom itm så det var ok:-) Citera
Skanke Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Jahopp, det var riktigt skoj att dra ett spader igår. Vi blev sjutton stycken som slantade 300 och segern togs av min gode vän och tillika dartlagkompis som slog grannfruns karl tillika min kusin HU. Själv åkte jag som sjua då jag ställde först in och BB gör väl en lite skum syn men då han har mig dominerad var den ju bra:mrgreen: Nu blir det ridhuset med Tilda.... Citera
SouthEast Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Observera Darttavlan bakom Skanke på andra bilden!! Citera
Cyntax Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Observera Darttavlan bakom Skanke på andra bilden!! 19:90 på Shell. Följer det med fyra eller sex bollar? Citera
Jennez Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 min gode vän och tillika dartlagkompis som slog grannfruns karl tillika min kusin This. Och en cowboyhatt? Var spelar Larz-Kristerz nästa fredag? Can you squeel like a pig? [insert banjomusik] Citera
Skanke Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Det är grannfruns rosa hatt jag har på mig Den tjusiga trädgrenen i munnen gör ju sitt till oxå Citera
Blattanfejan Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Lirade ett set + 1 då jag rök ganska snabbt med QQ vs 66 på floppen Q6x, mer river visade 6 så det blev bust. Gick bra ändå och slutade +93 dollars. I och med det växte rullen så den känns tillräcklig för att börja lite med 22 igen. Lirade några, typ 30 st, på Poker Ocean, de verkar inte markant svårare men rullen jag hade där var för liten. Håller också på och letar efter fler bra erbjudande på Ipoker. Jag gillar Ipoker och fortsätter gärna där, under förutsättning att det finns nån sjysst bonus eller rb. Citera
Skanke Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Blev nästan 600 poäng inspelade på pokeridol igår vilket är riktigt bra. Kollade även på fjärde Johan Falk filmen, de håller väl skaplig klass bättre än Wallander/Beck iallafall. Kidsen och jag var till badhuset, jag simmade hela 200 meter hade hoppats på lite längre men barnen ville latttja med mig.... På schemat idag står poker och dart....... Citera
SouthEast Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Är mest medvetslöst trött hela tiden, eftersom minstingen är förkyld och har svårt att andas på nätterna. Han "vaknar" och gallskriker med jämna och ojämna mellanrum. Därefter är han vaken mer eller mindre. Inatt: Somna: 19.30 Vakna: 21.47 (för att pappa råkade starta en ambulans (leksaksbil)). Somna: 23.00 Vakna: 03.00 (vet inte hur länge han var vaken) Somna: ? Vakna: 05.00 Somna: 05.50 Vakna: 07.30 Fick ändå ihop 5x$11 HU SnG igår. Började med 0-2, men avslutade 3-2. ----------------------------------------------- För övrigt... Bra jobbat av BF och Skanke!! Hoppas det gick bra för miata också Citera
miata91 Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Gästspel i dagboken... Fick ändå ihop 3x$11 HU SnG igår.Började med 0-2, men avslutade 3-2. Snyggt att sätta 3-2 på 3x$11 HU SnG. Har även jag de 4.a första Johan Falk filmerna, tycker oxå de är helt OK. De nya Wallander tycker jag är riktigt dåliga, är snäppet bättre än att städa. Å andra sidan känns det skönt efter man städat, så vette fan om det inte är bättre att städa än se Wallander. Heja Blattan....You Rocks..... Citera
Blattanfejan Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Är mest medvetslöst trött hela tiden, eftersom minstingen är förkyld och har svårt att andas på nätterna. Han "vaknar" och gallskriker med jämna och ojämna mellanrum. Därefter är han vaken mer eller mindre. Inatt: Somna: 19.30 Vakna: 21.47 (för att pappa råkade starta en ambulans (leksaksbil)). Somna: 23.00 Vakna: 03.00 (vet inte hur länge han var vaken) Somna: ? Vakna: 05.00 Somna: 05.50 Vakna: 07.30 Fitthemulen på barn som sover på nätterna. Skönt att vara förbi de där åren även om jag aldrig vaknade så länge frun var hemma. När hon jobbade natt däremot vaknade jag däremot på en gång. För övrigt...Bra jobbat av BF och Skanke!! Hoppas det gick bra för miata också TY Citera
Blattanfejan Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Gästspel i dagboken... WTF nu vinner du ju igen så nu kan du ju börja DB:a igen Heja Blattan....You Rocks..... TYTY. gick fina fisken idag:-) Körde 2*22 och 4*11, bubblade en 11, kom 2 i båda 22 och 1,2,3 i de andra 11. +$142 om jag räknade rätt:-) Citera
SouthEast Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 $11 HU SnG 2-4 BlackJack vs PAF 3-0, 20, 21, 20 gav +€8 Minstingen som sagt rejält förkyld och har redan vaknat två ggr sen läggningen strax efter kl. 19. Citera
SouthEast Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 BJ går bra på PAF, så bra så att jag kände mig hågad att investera €10 på HV och Skellefteå ikväll (en dubbel). Heja mig!! I övrigt är minstingen sjuk och håller oss vakna om nätterna. Blev 50% jobb och 50% VAB idag. Citera
Recommended Posts