xyztobbe Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Nu har jag kollat igenom alla bilmärken och alla deras modeller men hittar inte bilen. Tjejen kom hem med flygtaxin en kväll och sa att bilen hon åkte med var rymlig och bra. En sån bil ska vi ha! Men hon var för trött för att kolla vilket märke och modell det var. Jaja, här kommer en beskrivning. Bra med lastutrymme (säger inte så mkt, jag vet) men två fönster i taket. Som gick längs med färdriktningen. Alltså, ett över förare och bak mot passagerare i baksätet. Och ett över passagerare i framsätet bak mot passagerare i baksätet. Och så fanns fack och andra prylar i en "balk" i mitten av bilens tak som separerade fönstrena i taket.. Vad kan det vara för bil? Citera
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Ring taxibolaget och fråga? Har ni kvittot kvar så kanske numret står där. Citera
honest99 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Ahlgrens kanske har en sådan bil? Citera
xyztobbe Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 hehe, den var inte rosa grön eller vit... Jao, kanske skulle gå att ringa taxibolaget... men flygtaxi samarbetar med ca 40 bolag där vi bor så dom kanske inte har koll eller så har dom det. Jobbigt att ringa dit bara. Men borde inte finnas många bilar m två takfönster! Aldrig sett det själv.. Citera
frekje Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Renault Espace??? +1. Precis vad jag tänkte. Citera
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 S'cuse me while I kiss the sky Har ni 13 ungar? Citera
xyztobbe Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2009 Haha, nä men 1 unge och och mycket packning Men nu har vi sett bilen. Det var en Ford Galaxy Ghia. Inte så koolt kanske Hmm, jag försökte klistra in bilden på bilen men det verkar inte bli så snyggt... klicka på länken iaf.. Citera
Recommended Posts