Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gång efter gång efter gång. Det är sjukt hur jävla illa jag springer hittills den här månaden. +600 spänn på 8 tusen händer. Så jävla löjligt och jobbigt och segt, känns inte ens som att jag slår nivån längre. Grymt dåligt självförtroende atm

 

Direkt från svs

 

BossMedia Game #966744099: Table Anna 40 - kr0.50/kr1.00 - No Limit Hold'em - 17:35:43 - 2009/03/08

Seat 1: regulator (kr106.35)

Seat 4: snyggyngve (kr118.50)

Seat 3: Bo-laget (kr353.47)

Seat 5: jåp (kr247.38)

Seat 2: ni (kr115.35)

regulator posts the big blind of kr1.00

jåp posts the small blind of kr0.50

snyggyngve is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to snyggyngve 2 of Clubs2 of Hearts

ni folds

Bo-laget folds

snyggyngve raises kr3.50

jåp calls kr3.50

regulator calls kr3.50

*** FLOP *** 3 of Diamonds9 of Hearts2 of Diamonds

jåp bets kr9.00

regulator calls kr9.00

snyggyngve raises kr27.75

jåp calls kr27.75

regulator raises kr100.00

snyggyngve goes all-in with kr115.00

jåp calls kr115.00

regulator goes all-in with kr102.85

*** TURN *** 3 of Diamonds9 of Hearts2 of DiamondsJack of Hearts

*** RIVER *** 3 of Diamonds9 of Hearts2 of DiamondsJack of HeartsKing of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot kr334.77 | Rake kr8.58

Board: 3 of Diamonds9 of Hearts2 of DiamondsJack of HeartsKing of Clubs

regulator won (kr0.00), mucks

ni won (kr0.00), mucks

Bo-laget won (kr0.00), mucks

snyggyngve won (kr0.00), showed 2 of Clubs2 of Hearts

jåp won (kr334.77), showed Jack of DiamondsJack of Spades

 

Så sjuka utdragningar man åker på varendaste dag

SvS är utan tvekan den största riggsajten ever :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjuka utdragningar man åker på varendaste dag

SvS är utan tvekan den största riggsajten ever :evil:

 

Säger inte att det är riggat men mina händer får ju aldrig stå. Finns ingen gutshot eller ett färgdrag som missar mot mig. Det är så jävla störigt för det känns som att jag är ständigt tiltad när jag spelar vilket är halvjobbigt mtp att jag inte tiltade alls förut. Så grymt störigt att inte träffa ett enda set heller. Istället för att träffa 1/11 så träffar jag 1/2000000000. Blir så jävla dyrt att missa allt varenda gång

 

Finns det något sätt att stänga av sig från chatten också? Förut var det roligt men nu blir jag bara ännu mer tiltad av skiten, jag vet ju att fisken ändå kommer dra ut mig och ta mina pengar så det blir inte lika roligt längre.

 

Mycket whine nu men denna månad ligger jag på 6bb/100 jämfört med tidiga 30bb/100 så det kanske kanske kan visa hur jag har det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger inte att det är riggat men mina händer får ju aldrig stå. Finns ingen gutshot eller ett färgdrag som missar mot mig. Det är så jävla störigt för det känns som att jag är ständigt tiltad när jag spelar vilket är halvjobbigt mtp att jag inte tiltade alls förut. Så grymt störigt att inte träffa ett enda set heller. Istället för att träffa 1/11 så träffar jag 1/2000000000. Blir så jävla dyrt att missa allt varenda gång

 

Finns det något sätt att stänga av sig från chatten också? Förut var det roligt men nu blir jag bara ännu mer tiltad av skiten, jag vet ju att fisken ändå kommer dra ut mig och ta mina pengar så det blir inte lika roligt längre.

 

Mycket whine nu men denna månad ligger jag på 6bb/100 jämfört med tidiga 30bb/100 så det kanske kanske kan visa hur jag har det

 

De är så järndöda på SvS så de lägger aldrig ett drag ever, därav alla utdragningar :-(

Jag tiltar också upp mej både när jag skriver o läser ibland

Jag brukar öppna spelar-notes och lägga den nere i vänstra hörnet när jag inte vill se chatten, då har du snabb tillgång till notes dessutom 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det är så grymt jobbigt att starta upp med vetskapen att jag kommer förlora pengar. Hade varit en sak om jag lirat nl$200 eller så men 0,5/1 på svenska spel. Grymt påfrestande

 

Förstår verkligen inte hur det är möjligt att missa varje flop så ordentligt som jag gör. Känns inte ens som det är en downswing längre, börjar tro att jag är för dålig. Vet inte om det stämmer men känns verkligen så nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger inte att det är riggat men mina händer får ju aldrig stå. Finns ingen gutshot eller ett färgdrag som missar mot mig. Det är så jävla störigt för det känns som att jag är ständigt tiltad när jag spelar vilket är halvjobbigt mtp att jag inte tiltade alls förut. Så grymt störigt att inte träffa ett enda set heller. Istället för att träffa 1/11 så träffar jag 1/2000000000. Blir så jävla dyrt att missa allt varenda gång

 

Finns det något sätt att stänga av sig från chatten också? Förut var det roligt men nu blir jag bara ännu mer tiltad av skiten, jag vet ju att fisken ändå kommer dra ut mig och ta mina pengar så det blir inte lika roligt längre.

 

Mycket whine nu men denna månad ligger jag på 6bb/100 jämfört med tidiga 30bb/100 så det kanske kanske kan visa hur jag har det

 

Chatten måste du stänga av separat på varje bord, under "inställningar - ingen chat". Lite jobbigt, men jag brukar göra det jämt, för att slippa ev trams.

 

Mmmm..vinstmarginalerna är mindre numera. Dessutom allt fler shortstacks på 20-50 kr, verkar det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja alltså det handlar nog egentligen inte om att motståndet har blivit bättre jag har bara inte kunnat vinna alls sen exakt 1 mars. Spelar du på nivån? Nick?

 

Jag försöker anpassa mig nu iaf. Lika bra att folda istället för att stacka av mot K2 eller kanske mot K4 när 4an obv kommer på rivern

 

BossMedia Game #967010389: Table Anna 68 - kr0.50/kr1.00 - No Limit Hold'em - 21:36:58 - 2009/03/08

Seat 4: snyggyngve (kr146.63)

Seat 5: Irisiri (kr128.73)

Seat 1: BrrrLyckse (kr281.39)

Seat 2: chaos (kr165.73)

Seat 3: DAIM68 (kr62.14)

Irisiri posts the big blind of kr1.00

snyggyngve posts the small blind of kr0.50

DAIM68 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to snyggyngve Jack of HeartsKing of Clubs

BrrrLyckse folds

chaos calls kr1.00

DAIM68 folds

snyggyngve calls kr1.00

Irisiri raises kr4.00

chaos calls kr4.00

snyggyngve calls kr4.00

*** FLOP *** King of Hearts10 of Spades2 of Clubs

snyggyngve checks

Irisiri bets kr12.00

chaos folds

snyggyngve folds

*** SUMMARY ***

Total pot kr11.71 | Rake kr0.29

Board: King of Hearts10 of Spades2 of Clubs

BrrrLyckse won (kr0.00), mucks

chaos won (kr0.00), mucks

DAIM68 won (kr0.00), mucks

snyggyngve won (kr0.00), mucks

Irisiri won (kr11.71), mucks

 

wtf-hand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ss riggen bara ge de 15k händer kunde inte heller vinna från och med 1mars men spelade 15k händer på 7dagar sen nu har de börjat släppa på lite smått igen.

 

Försöker grinda mig igenom det just nu. Hoppas att det stämmer för det skulle vara så jävla skönt att lägga in en ordentlig grind med medrigg i veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så variansen är taskig mot dig oxå fortfarande?

 

för mig är det inte riktigt lika illa längre, men det räcker ju att bli utdragen i 3-4 stora potter (AI) så är det ju toksvårt att plussa den sessionen... och 3-4 potter blir man ju garanterat utdragen i...

 

Måtte det vända snart... har börjat lira riktigt jävla dåligt oxå senaste dagarna i flera potter... Man blir ju smått desperat och vill ändra om spelet eftersom sitt ordinarie uppenbarligen inte funkar...

 

Imorrn är det ny vecka... och ny rigg slumpas ut till alla ss-spelare ;) hope you´ll get lucky :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så variansen är taskig mot dig oxå fortfarande?

 

för mig är det inte riktigt lika illa längre, men det räcker ju att bli utdragen i 3-4 stora potter (AI) så är det ju toksvårt att plussa den sessionen... och 3-4 potter blir man ju garanterat utdragen i...

 

Måtte det vända snart... har börjat lira riktigt jävla dåligt oxå senaste dagarna i flera potter... Man blir ju smått desperat och vill ändra om spelet eftersom sitt ordinarie uppenbarligen inte funkar...

 

Imorrn är det ny vecka... och ny rigg slumpas ut till alla ss-spelare ;) hope you´ll get lucky :lol:

 

Mjo mina händer får inte stå alls så det är lite störigt. Ska försöka hålla humöret uppe och grinda mig igenom det nu bara istället. Gl!

 

Fan vad jag älskar KJ-handen btw, anpassning som fan :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste älska spelare som sitter med nöten och bara synar en bet/raise HU på river, särskilt med typ 12 kr kvar i en 100kr-pott.

 

Haha ja jag fattar inte vad han höll på med där.

 

Taggad som fan för att grinda mig ur min downswing nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att man går in med en positiv attityd och hoppas på det bästa när man för en gångs skull är sugen på att spela är det klart att man får kuk av fittriggen. Men jag ska fan grinda mig ur det här med god min! Nu ska jag börja vara trevlig mot alla också så karman känner av att jag förtjänar 20+ inköp idag!

 

 

gogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att man går in med en positiv attityd och hoppas på det bästa när man för en gångs skull är sugen på att spela är det klart att man får kuk av fittriggen. Men jag ska fan grinda mig ur det här med god min! Nu ska jag börja vara trevlig mot alla också så karman känner av att jag förtjänar 20+ inköp idag!

 

 

gogogo

 

 

GL

 

 

Hero-call

 

** Hand # 2471667900 starting - 2009-03-09 18:18:15

** Addington [Hold 'em] (0.05|0.10 NL - Cash Game) Real Money

 

Enaur sitting in seat 1 with $2.45

GabrielK sitting in seat 2 with $6.47

Nutscracker_ sitting in seat 4 with $11.73

sammejao sitting in seat 5 with $15.03

greezhool sitting in seat 6 with $13.80[Dealer]

Enaur posted the small blind - $0.05

GabrielK posted the big blind - $0.10

 

** Dealing cards to sammejao: Ah, Kd

Nutscracker_ raised to $0.40

sammejao raised to $1.40

greezhool folded

Enaur folded

GabrielK folded

Nutscracker_ called - $1.40

 

** Dealing the flop: 2h, 7h, 3h

Nutscracker_ checked

sammejao checked

 

** Dealing the turn: 9d

Nutscracker_ checked

sammejao checked

 

** Dealing the river: Jc

Nutscracker_ bet - $1.50

sammejao called - $1.50

Nutscracker_ shows: As, 10c

sammejao shows: Ah, Kd

sammejao wins $5.66 from the main pot

 

 

 

Kluring?

Jag sätter FI på 1010, JJ, KK, AA, AK, AQ, AJ eller nåt... Jag slår inte mycke om inte fi bluffar eller går för FD

 

** Hand # 2471661239 starting - 2009-03-09 18:16:02

** Bermondsey [Hold 'em] (0.05|0.10 NL - Cash Game) Real Money

 

mooojuice sitting in seat 1 with $11.52

hapypy sitting in seat 2 with $8.35

translucent sitting in seat 3 with $10.04[Dealer]

Marylove sitting in seat 4 with $10.41

sammejao sitting in seat 5 with $12.22

greezhool sitting in seat 6 with $11.93

Marylove posted the small blind - $0.05

sammejao posted the big blind - $0.10

 

** Dealing cards to sammejao: Qd, Qs

greezhool folded

mooojuice raised to $0.40

hapypy folded

translucent folded

Marylove called - $0.40

sammejao raised to $1.60

mooojuice called - $1.60

Marylove called - $1.60

 

** Dealing the flop: Jc, 4h, 10h

Marylove checked

sammejao bet - $3.40

mooojuice went all-in - $9.92

Marylove folded

sammejao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...